איך לבחור ומה צריך לדעת על פטריות חימום לאירוע

3 מוצרים שאתם חייבים לאירוע בחורף

מחפשים דרך לשמור על אירוע חמים בחורף ?

פטריית חימום היא הפתרון המושלם עבור האירוע שלך .פטריית חימום מתאימים לשטחים פתוחים וחצי פתוחים , לאירוע פרטי עסקי בתי קפה ומסעדות .
כיום ניתן לראות כמעט בכל בית קפה פטריית חימום חשמלית , או פטריית חימום על גז.  בנוסף לחום אותה מפזרת פטריית החימום היא מקנה גם עיצוב לאירוע , ונותנת אווירה חמימה ונעימה .
לפני שתחליטו איזה פטרייה תבחרו לאירוע לכם , חשוב לשים לב למס’ דברים ועל ההבדלים בין פטריות החימום .

מהי פטריית חימום על גז?

פטריית חימום המחוברת לבלון גז, ואין צורך במקור חשמל.
את בלון הגז יש לחדש בהתאם לצריכה, את גובה הלהבות וכמות החום הנדרשת קובעים ע”י ווסת מיוחד וכך קובעים גם את צריכת הגז. ככל שגובה הלהבות גבוה יותר כך צריכת הגז גבוה יותר , ויש צורך בהחלפת בלון הגז בתדירות גבוה.לפני שמשכירים או רוכשים פטריית חימום חשוב לבדוק האם יש לה תו תקן , הכל חייב להיות בטיחותי שאכן מדובר בגז.

מהי פטריית חימום חשמלית ?

פטריית חימום חשמלית כשמה כן היא, פועלת על חשמל , לפטריות החימום מס’ אפשרויות – פטריית חימום עומדת , או פטרייה שתולים בגובה , פטריית החימום החשמלית נחשבת לחסכונית יותר , ובטיחותית יותר מכיוון שלא פועלת על גז ואין לה חומרי בערה.גם כאן לפני שמשכירים או רוכשים חשוב לבדוק שיש תו תקן למוצר.

איזה פטרייה כדאי לנו להשכיר?

כיום פטריית החימום החשמלי נפוצה יותר מפטריית החימום על גז.
קיימות מס’ סיבות לכך:
• פטריית החימום החשמלית חסכונית יותר
• אינה מפיצה ריח של גז
• עובדת על חשמל ובטיחותית יותר
• הפטרייה קלה נשיאה וניתנת להזזה ממקום למקום
• עיצוב דקורטיבי יותר לאירוע שלך

מהם כללי הבטיחות בשימוש פטריות החימום ?

את פטריות החימום יש למקם במקום בטוח , והרחק מהישג ידם של ילדים .
חשוב שלא תהייה צמודה מדי לשטח מקורה. לפטריית החימום חובה להיות תו תקן , תוודאו שלפטרייה יש ווסת שמאפשר לקבוע את עוצמת החום, הפטרייה חייבת להיות גבוהה.

איך תדעו כמה פטריות חימום צריף כדי לחמם את המקום ?

פטריית החימום החשמלית מכסה אזור של עד כ – 12 מטר, בנוסף תלוי בגודל השטח בו מתקיים האירוע, כמות האורחים באירוע, עד כמה תרצו לחמם את המקום , האם האורחים עומדים בפנים או בחוץ . תשתפו את המקום ממנו אתם משכירים או קונים והם כבר ידעו להתאים לכם את הכמות הרצויה .

מתי מומלץ להפעיל את פטריית החימום ?

את פטריית החימום מומלץ להפעיל לפני שמגיעים האורחים , וזאת כדי לחמם את המקום וליצור אווירה חמימה ונעימה ישר שהם מגיעים  .

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי