מסיבת אוזניות פתרון מושלם לאירוע

מי לא היה במסיבה ורעש צורם עטף את עור התוף שלו בסיום, לשקט בהחלט יש יתרונות. אוזניות הם יתרון גדול, הם שולטים על עוצמת הקול, כך שהם יכולים למנוע את הנזק לאוזניים הלא נעימות שמגיע אחרי לילה ארוך של חגיגה, גם לא צריכים לדאוג לאבד את הקול, לצעוק על אדם אחר בניסיון להישמע. במסיבת אוזניות, אם אתה רוצה לנהל שיחה, אתה יכול לקחת את האוזניות שלך ואשכרה יש שיחה זה שובר קרח מיידי. אם אתה רואה מישהו מקשיב לשיר שאתה מקשיב לו, אתה יכול להתחיל דיאלוג . ויש כמות גדולה של אינטראקציה. מסיבת אוזניות להשכרה עובדת בצורה מאוד פשוטה, התקליטן מתחבר למשדר אשר מפיק את מקור הסאונד בצורה אלחוטית ומגיע ישירות לאוזנייה.

מאיפה הכל התחיל…

הקונספט נולד על ידי פעילים אקולוגיים בתחילת שנות התשעים כמאמץ למזער את זיהום הרעש, פורסם בהרחבה בשנת 2005 והוצג בפסטיבלים ברחבי העולם, זה בעצם שילוב חוויה עבור קהל המיינסטרים. לפי נתונים של מסיבת אוזניות, שוק היעד שלהם הוא בגילאי 25 עד 37 אנשי מקצוע צעירים. אבל כמה אירועים גדולים בפורמט ציבורי מקיפים טווח גילאים רחב יותר. אתה יכול לבחור את המוסיקה שלך, ויש יותר מקום להסתובב, עם יותר מקום, אתה נוטה לרקוד יותר בטירוף. זו מסיבת ריקוד כולם רוב הזמן מופרדים על ידי הטעם המוסיקלי שלהם כשהם יוצאים. אנחנו יכולים להביא את כולם ביחד על ידי מתן אפשרות לבחור את השיר שלהם על האוזניות שלהם.

ללכת למסיבה אבל עם אוזניות

תופעה זו ידועה כמועדון שקט. זוהי מגמה הולכת וגוברת בערים הגדולות שבהן תקנות רעש ומגבלות אחרות עודדו את המועדון להיות יצירתי. בניו יורק, אלפי אנשים יוצאים מדי פעם, מניחים את האוזניות שלהם ורק רוקדים. ישנן מספר חברות המארגנות את המסיבות האלה בכל רחבי הארץ, אבל אחד הפופולריים ביותר בניו יורק הוא אירועים שקטים.

ברוב האירועים השקטים יש שניים או שלושה תקליטנים שמנגנים מוסיקה שונה במהלך הלילה. כל תקליטן מקצה תדר וצבע, כמו ירוק, כחול, או אדום, כך שהוא יכול לראות כמה אנשים נמצאים בתחנה שלו. האוזניות של כל אדם מוארות עם צבע התחנה שהם שומעים, מה שמוביל לצורה מוזרה של לחץ חברתי. אתה כמעט בסגנון פייסבוק “פחד להחמיץ” תחושה כאשר אתה על תחנת צבע שונה מן הקהל. לפעמים זה נראה כאילו כולם מקשיבים לאותו תקליטן, אבל בזמנים אחרים זה יכול להיות מעורב היטב. אם DJ מנגן שיר רע, הקהל לעיתים קרובות יתקומם ויעבור לתחנה אחרת. זה חושף את האינסטינקטים הטבעיים שלנו למרוד וללכת אחרי הקהל. המוזיקה מועברת לאוזניות האלחוטיות באמצעות תדר רדיו במקום בלוטוס’, כדי לא לאבד את החיבור כאשר אתה יוצא לרגע, או במהלך אחד הצדדים של החברה הנייד שבו דיסקו שותק נע ממקום למקום.

אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת, מסיבת אוזניות לילדים זה פתרון מושלם.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי