השכרת ציוד הגברה לאירוע בטבע

השכרת ציוד הגברה לאירוע בטבע

במידה ואתם מתכננים אירוע בטבע ואתם זקוקים למערכת הגברה, ייתכן ואתם לא בטוחים מהו סוג הציוד לו אתם זקוקים בדיוק וכיצד בוחרים ומאפיינים את הצרכים מציוד ההגברה בדיוק. על מנת לעשות לכם סדר ולהקל עליכם במציאת ציוד ההגברה הדרוש נכתב המאמר הבא.

מאפיינים את הצרכים

השלב הראשון שבאפיון אירוע בטבע לצורך בחירת בציוד הגברה יהיה הערכה כמה אנשים יהיו והאם יהיו הופעות של להקה, הרצאה או דיג’יי. במידה ומדובר בהופעה של להקה, ככל הנראה שתצטרכו גם מיקרופון, גם ציוד הגברה בעבור השמעת המוזיקה לאורחים וגם מוניטורים על מנת שחברי הלהקה יוכלו לשמוע את עצמם במהלך הופעתם. כאשר מדובר לדוגמא, במסיבה בה מופיע דיג’יי, תוכלו להסתפק במערכת הגברה המופנית כלפי הקהל מפני שהדיג’יי בדרך כלל ישמע את המוזיקה באמצעות האוזניות.

הערכת כמות המשתתפים באירוע חשובה מאוד כאשר באירועים שבהם משתתפים כמה עשרות של אנשים נוכל להשתמש ברמקולים בהספק של 300 וואט וגנרטור מתאים ובאירועים של 200-250 אנשים נצטרך כבר רמקולים בהספק של 600-700 וואט עם סאבופרים (רמקול בס). את הגנרטור צריך להתאים לפי הצרכים של מערכת ההגברה, התאורה ומכשירי חשמל נוספים כאשר ההמלצה היא תמיד לבחור בגנרטור בהספק מעט גבוה יותר על מנת שלא יהיו בעיות במידה ויהיה צורך במקור חשמל זמין. ככל שגנרטור הינו בעל הספק גבוה יותר, כך לרוב יהיה גם גדול יותר למעט מקרים בהם נבחר בגנרטור מושתק אשר אלו יהיו גדולים וכבדים יותר ככל שהינם מושתקים יותר. במידה והאירוע מתוכנן להימשך כמה ימים והשימוש בחשמל יהיה תכוף, ייתכן ותרצו להשכיר גנרטור הפועל על סולר אפילו שמחיר השכרתו גבוה יותר מכזה הפועל על בנזין מכיוון שעלות הצריכה זולה יותר בטווח הארוך וכך למעשה תוכלו לחסוך כסף.

מומלץ להשכיר גם שירותי הקמה להגברה

ציוד הגברה איכותי תורם רבות להפיכת כל אירוע בטבע למוצלח אך על מנת להפיק מציוד ההגברה את המרב, מומלץ להיעזר במומחים על מנת שאלו יוכלו לבצע את ההקמה של מערכת ההגברה בצורה האיכותית ביותר. טכנאי סאונד מקצועיים יכולים לשפר את מיקומם של הרמקולים, כיוון המערכות השונות וכמו כן מכיוון שמדובר בציוד יקר מומלץ שבמידה ואינכם מקצועיים דיו לצורך תפעול המכשירים לכל הפחות להיוועץ וללמוד כיצד יש לעשות זאת שלב אחר שלב על מנת שלא לשרוף את הציוד בטעות.

כיצד בוחרים חברת השכרת ציוד הגברה לאירוע בטבע

כלל אצבע בבחירת חברה להשכרת ציוד הגברה הינו לבחור בחברה בעלת ביקורות חיוביות. בנוסף, מומלץ לבחור בחברה המתמחה באירועים מסוג זה שיכולה לספק לנו ציוד נוסף לאירוע כדי שנוכל להקל על עצמינו בארגון האירוע בכך שנוכל להתקשר עם כמה שפחות אנשים ולהשיג את כל הציוד הדרוש.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי