השכרת ציוד לאירועים: כמה זה עולה ?

השכרת ציוד לאירועים: כמה זה עולה ?

 

אם אתם מתכננים אירוע משפחתי אל תשכחו שצריך להשקיע גם בפרטים הקטנים וכן לוודא שיש לכם גיבויים. אז החלטתם לערוך אירוע ולפנות לחברה שמבצעת השכרת ציוד לאירועים, אז ממה מתחילים, מה צריך לחפש, על מה צריך לחשוב וכמה זה בעצם עולה לנו.

השכרת ציוד לאירועים- דגשים

 

1. לפני שמתחילים מומלץ מאוד לעשות שיעורי בית ולהכין תחילה מסגרת תקציב שבה נחשב את כל ההוצאות השוטפות שלנו בנושא האירוע, באיזה קונספט האירוע הולך לגעת, איזה אוכל יוגש לאורחים, האם מדובר באירוע בהגשה עצמית או מסיבת ריקודים.

2. השלב השני הוא להחליט איזה ציוד בכלל אנחנו צריכים לאירוע , האם מדובר בפינות ישיבה אלגנטיות המשולבות בשולחנות נמוכים וספסלי פוטונים לישיבה או בכלל שולחנות בר גבוהים שאמורים להשרות אווירה יוקרתית ומכובדת.

 

איזה ציוד מתאים לאירוע שלנו

 

תכנון אירוע הוא משימה הדורשת זמן וסובלנות, צריך דמיון רב לצד אנרגייה ותשומת לב לפרטים הקטנים הכולל בהחלט בתוכו אלמנטים רבים שמטרתם לייצר את האווירה וה”וייב ” הנדרש לאירוע מושלם. אם החלטנו ללכת לכיוון מסיבה ביתית בחצר, ערב עם החברים אשר מטרתו להשתחרר מהשגרה היומית הסוחפת ולהעביר את הזמן בחברת האנשים שאנו אוהבים מומלץ ללכת על כיוון פשוט יותר של ציוד כגון הגברה למוזיקה, כמה שולחנות וכסאות לאורחים שבעזרת מפה חגיגית תוסיף צבע, בימי הקיץ החמים מאוורר תעשייתי, מזגנים או מצננים יעזרו לקירור האורחים, תאורה צבעונית לאווירה ולשטיפת הרחבה, ואולי ציוד קריוקי להרים את החגיגה. לסיכום השכרת ציוד לאירועים קטנים בקיץ הוא בהחלט לא עסק יקר ואפשר לסגור את הערב בהוצאה כספית נמוכה .

לעומת זאת השכרת ציוד לאירועים בעלי אופי “נכבד” כגון אירוע השקה, מסיבות חברה אירועי קד”מ וכד’ יכילו בתוכם אלמנטים רציניים יותר וגם יקרים לרוב, שולחנות בר גבוהים עם שירות מלצרים , כיסאות מעוצבים, הגברה ותאורה בעיצוב מיוחד, פינות ישיבה מעוצבות לנוחות האורחים, מסכי פלזמה להצגת המוצרים, ועד במות פריסת חשמל קייטרינג וכו’. הכל בהתאם לאיכות ההפקה והחשיבה על צרכי הלקוח. לרוב באירועים מהסוג הזה הנוכחים באירוע רוצים להנות מאווירה נעימה אך יוקרתית.

 

אז כמה עולה להשכיר ציוד לאירועים ?

 

בואו נניח לרגע את האירוע היוקרתי ונתעסק באירוע ביתי וככה נקבל פרופורציות בנוגע למחירים. מערכות הגברה ינועו בין 150-400 ש”ח לתפעול עצמי , תאורה לאירוע תעלה לכם באזור ה -300 שח , כיסאות פשוטים לרוב יתחילו בין 5-10 שקלים ליחידה, ושולחנות בין 30-80 ש”ח. פתרונות קירור יתחילות מ- 150 ש”ח ויגיעו ל -700 ש”ח, דוכני מזון שונים ינועו באזור ה -200 שקלים ושולחנות משחק ל250 ש”ח, ציוד הקרנה יתחיל מ 150 ש”ח וכן הלאה , תוספיו לזה הובלה והתקנה וכמו שאמרנו אתם בחלט יכולים לערוך כל סוג של אירוע ולדעת בדיוק כמה יעלה לכם כל דבר.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי