השלבים בהשכרת שולחנות וכסאות לאירוע

השלבים בהשכרת שולחנות וכסאות לאירוע

בין אם אתם מארגנים אירוע לאירוח ביתי, מסיבה או אירוע עסקי אחד הדברים שצריך להתמודד איתו זה ההושבה של האורחים. כאשר אנחנו מתאימים ציוד לאירוע אנו צריכים לשים דגש על מספר דברים ובעיקר על קונספט האירוע, האם ניתן להסתדר עם כיסאות פלסטיק פשוטים או שאנחנו צריכים ציוד איכותי יותר בעל מראה יוקרתי יותר. באירועים ביתיים נהוג יותר להשתמש בציוד פשוט, בדרך כלל מדובר בשולחנות וכסאות מפלסטיק אשר ניתן להשכיר בעלויות נמוכות ואינן מצריכות שינוע ברכב מסחרי ואפילו ניתן להוביל אותם ברכב פרטי לעומת ציוד לאירוע עסקי אשר מצריך לוגיסטיקה מורכבת יותר ושינוע באמצעות רכבים מסחריים גדולים. השאלה הנשאלת היא איזה ציוד יותר מתאים לאירוע שלנו הרי ישנם עשרות פריטים שונים וכל פריט מביא את האופי ואת הייחודיות שלו וכמובן את המחיר שלו.

איך לבחור את הציוד הטוב ביותר

אז אחרי שקיבלנו קצת רקע על הסוגים השונים בואו נבין קצת איך בוחרים ציוד לאירוע. תחילה יש להכין תוכנית לאירוע אשר בתוכה אנו מגדירים מסגרת תקציב. תפקידה בעצם לתת לנו אינדיקציה איפה אנו עומדים מבחינה תקציבית והאם אנו בחריגה וצריכים לקצץ בהוצאות. שנית אנו צריכים להחליט מה אופי האירוע והקונספט שלו, הקונספט יכתיב לנו בסופו של דבר את עלויות האירוע וטיבה של ההפקה וכמה נצטרך להוציא על האירוע. אחרי שהתוכן ברור לנו צריך להתחיל לעצב בהתאם לאופי ולהתאים ציוד. לא יודעים איך להתאים ציוד ? זה פשוט מאוד ע”י השכרת ציוד לאירועים . ציוד לאירועים ניתן לשכור בלא מעט חברות אך הדגש שצריך לשים הינו על מתן הפתרון שהחברה מציעה והזמינות שלה כלפי הלקוח, ישנם לא מעט חברות אשר מסיימות את שעות הפעילות בשעה 1800 ולאחר מכן אינן נותנות מענה ללקוח בעת הצורך.

מה חשוב שתבדקו

חשוב לבדוק את מספר המוזמנים ובהתאם להזמין ציוד לאירוע שלכם. גם לגיל האורחים שלכם באירוע יש משמעות חשובה, אנשים צעירים יעדיפו לשבת בפינות ישיבה (זולה) לעומת אנשים מבוגרים יותר אשר יעדיפו לשבת על כסאות עם ידיות. כמו כן באירועים עסקיים כגון השקות וכד’ נהוג להושיב את האורחים על שולחנות וכיסאות בר מעוצבים וכמובן הכל בהתאם לתקציב ולאופי האירוע. ככל שנעבור בין סוגי האירועים השונים כך נצטרך להתמודד עם סוג ציוד שונה. חשוב לבדוק בעת בחירת מקום האם יש נגישות לאורחים בעלי מוגבליות. באירועים ביתיים נהוג להשתמש בשטח החצר של הבניין ולהביא ספקים שונים, וכמו כן לבצע השכרת שולחנות וכסאות. את הכסאות לאירועים ניתן להזמין בצורות שונות אך ישנם חברות קייטרינג אשר מציעות את השירות בשביל הלקוח. בעת מיקום הציוד צריך לדאוג שיהיה מקום לנגישות האורחים בעלי המוגבליות ושיש מקום מספיק לצוות הספקים.

לבחור חברה שמתאימה לאירוע

בעת בחירת ציוד לאירוע צריך לדאוג שחברה אמינה מספקת לכם את השירות. בהחלט חשוב שהציוד יהיה איכותי ומקצועי. במידה ואתם עורכים אירוע חורף אוהלים להשכרה בשילוב ציוד הגברה ותאורה יספקו לכם את המענה, בתוספת עיצוב למקום. חברה אשר מספקת מגוון פתרונות לאירוע תיהיה בחירה נכונה עבורכם כדי שלא תצטרכו לעבור בין כמה חברות ולשלם מחירים יקרים יותר, חברה אחת תוכל לספק לכם את כל הציוד במקום אחד במחיר אטרקטיבי עבורכם. בדקו את הדברים לעומק יותר, הרי בסופו של דבר כל מה שאנחנו מעוניינים זה לספק לאורחים שלנו את הטוב ביותר במחיר שאטרקטיבי עבורנו ולהשאיר למוזמנים טעם של עוד וחוויה שתיזכר עד לפעם הבאה…

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי