כל מה שצריך לדעת לפני ששוכרים אוהל לאירוע

אחד הדברים הכי מושכרים בחורף בתחום הציוד לאירועים זה האוהלים שנועדו לתת לנו בין היתר מקום מחסה גם מגשם וגם מהקור שיש מחוץ לבית.

כאשר מחליטים לבחור באופציה של השכרת אוהלים לאירועים חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים על מנת שבאמת האופציה הזאת תצא לפועל בצורה הטובה ביותר.

במאמר הבא השתדלנו לרכז לכם בצורה הטובה ביותר את הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת בעת בחירה באוהלים להשכרה.

  1. לאוהלים יש מגוון גדלים, ישנם אוהלים בשוק החל ממידה של 2×2 ועד למידה של מעל 100 מ”ר ולכן כשאר אנחנו מזמינים אוהל אנחנו חייבים לבדוק את מידות השטח העומדות לרשותנו על מנת שנוכל לדעת מה הגודל המקסימלי ביותר להצבת גודל האוהל. לא רק מידות הרוחב והאורך צריכות לעניין אותנו אלא גם הגובה. לעיתים חלק מהשטח שבו תצטרכו להקיים את האוהל מקורה או שישנו פרגולה מעל מקום ההקמה ולכן יש לקחת בחשבון גם את מידות הגובה של האוהל. רוב האוהלים מגיעים עד לגובה של 3 מטר בקודקוד האוהל. לאחר שתדעו את המידות העומדות לרשותכם בשטח הרצוי תוכלו לדעת גם איזה גודל של אוהל יוכל להכנס לכם באותו השטח.
  2. יש תמיד לבדוק שהשטח שעליו אתם מעוניינים לבנות את האוהל הינו שטח חלק ונקי וללא שיפועים או עצמים שונים שעלולים להפריע להקמת אוהל. שימו לב שברגע שיהיה שיפוע רציני בשטח ההקמה או מדרגה כלשהי האוהל לא יהיה יציב ולא יוקם בצורה טובה, דבר שעלול להיות לא בטיחותי ומסוכן.
  3. בידקו מאיזה חומרים עשוי האוהל שאותו אתם שוכרים, תשאלו את החברה שממנה אתם מתכננים להזמין מאיזה חומר עשוי האוהל. יש רבים שנוטים לחשוב שהם צריכים את האוהל ליום אחד בלבד והעיקר שיהיה מחיר טוב ולא ממש משנה להם מאיזה חומר הוא עשוי. אז זהו שזה ממש קריטי גם אם זה רק ליום אחד. וזאת מכמה סיבות, קודם כל אוהל שעשוי מחומר שהוא לא טוב זה דבר שעלול לפגוע ביעילות האוהל, לדוגמה יכול מאד להיות שיכול להיכנס גשם לאוהל או שהוא לא יהיה יציב ויוכל לסכן את האנשים שנכנסים לתוכו וגם אלה העומדים בסמוך אליו. החומר הטוב והמומלץ ביותר למוטות האוהל הוא ברזל ולגבי דפנות האוהל מומלץ ביותר שזה יהיה יריעות מסוג p.v.c .
  4. חשוב לקחת בחשבון את עניין הכניסה לאוהל, בידקו מאיפה הכניסה לאוהל והאם דלת אוהל מתאימה לאזור ההקמה. שלא יווצר מצב שדלת הכניסה תיהיה במקום ללא גישה כמו ליד קיר למשל. כיום ברוב האוהלים ישנה אופציה להתאים את הדלת כמה בכל מקום שנבחר באוהל.
  5. נסו לבדוק מה מצב האוהלים של אותה חברה וכמה הם עברו קודם לכן. לצערנו יש בחברות רבות אוהלים שאיתם שנים על גבי שנים ואז יוצא מצב שהאוהל בלוי, מקומט ונראה פשוט רע. לכן כדאי ומומלץ לבדוק את מצב האוהל שאתם מזמינים ולוודא שהוא במצב טוב.
  6. כדאי מאד לבחור בחברה שתוכל לספק גם ציוד נלווה לאוהלים כדי שלא תצטרכו לרוץ בין חברות שונות על מנת לספק את כל הציוד הדרוש. לדוגמה בחורף דבר שנלווה כמעט לכל אוהל זה השכרת תנור אינפרא אדום שיוכל לחמם לנו את האוהל ולעשות אווירה חמימה ונעימה.

בקיצור, אוהלים להשכרה זה דבר נחמד וטוב אך דורש לא מעט בדיקות לפני שאנחנו מזמינים אותו ודבר שכזה יאפשר לנו שלא להיקלע למצב של אי נעימות ובמיוחד לא להיתקע דקה לפני האירוע ללא מחסה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי