אוהלים להשכרה לאירועים בחורף

אוהלים להשכרה לאירועים בחורף

אם יש דבר ששנוא על מארגני אירועים זה גשם בדיוק ביום האירוע. מארגני האירועים מוצאים עצמם עמלים קשה בתכנון האירוע והכל בכדי שהאירוע יהיה מושלם כפי שהלקוח שהזמין את האירוע ציפה.

אינספור פגישות ספקים, עמידה בזמנים, ארגונים וברגע אחד דברים משתנים וצריך לדעת כיצד להסתגל למצב במהירות הגבוהה ביותר.

בהנחה שאתם לא מפיקי אירועים ואין לכם ניסיון בתכנון אירועים חשוב שתדעו כיצד להיערך כאשר מזג האוויר אינו לטובתכם.

אחד מהפתרונות היעילים ביותר לאירועים בחורף אשר לא מתקיימים במקומות סגורים יהיה השכרת אוהל. חשוב לומר שאוהלים להשכרה הם תחום רחב מאוד, אם תפתחו גוגל ותחפשו את המילה אוהל להשכרה תגלו שעומדים לרשותכם המון אפשרויות של אוהלים מסוגים שונים.

אז מה הם בעצם סוגי האוהלים הנפוצים ביותר להשכרה?

וכן הלאה.

חשיבות בחירת האוהל על פי מטרת וסוג האירוע

מכיוון שישנם המון סוגים של אוהלים להשכרה חשוב תחילה שנבין לאיזה מטרה אנחנו מעוניינים באוהל. האם יש לנו כנס מרובה משתתפים והשטח שעליו ימוקם האוהל יאפשר לנו לאכלס כמות גדולה של אנשים? האם מדובר בשבעה שבה אנשים באים והולכים כדי לנחם את המשפחה? האם מדובר באירוע של חברת נדל”ן המעוניינת לבצע בנייה באזור המגורים והם מעוניינים להציג את הפרטים לתושבי הבניינים הסמוכים? האם אתם צעירים שרוצים לערוך מסיבה הרחק משכונות המגורים ולמקם את האוהל בשטח בוצי? האם מדובר בשבת חתן בבית הכנסת השכונתית ואתם צריכים להשכיר אוהל גדול להושיב את כל המוזמנים?

לא חשוב מה סוג האירוע שאתם מקיימים מה שבטוח הוא שלהשכיר אוהל תהיה בחירה יותר חכמה מאשר לקנות אחד שכזה, כמו גם מומלץ ביותר להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום של השכרת אוהלים ולשאול איזה אוהל להשכרה הכי מומלץ לכם כדי לקיים את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר, לפחות מבחינת האוהל עצמו.

גדלים של אוהלים להשכרה

אוהלים מגיעים במגוון גדלים החל מהקטנים שבהם שמתחילים במידות 3X2 הבינוניים 5X10 ואוהלי ענק המשתרעים על שטחים גדולים של 100X100  ומגיעים לגובה של 10 מטר.

רוב חברות ההשכרה בישראל יחזיקו אוהלים בגדלים סטנדרטים מבדי PVC המיועדים לאירועים קטנים יותר כך שהמידה הגדולה תהיה לרוב 5X12.

היתרון באוהלים בגדלים קטנים עד בינוניים הינה ביכולת של חברת ההשכרות להתאים ולחבר מספר אוהלים באותו גודל על מנת ליצור שטח שמתאים למקום שבו ממקמים את האוהל.

יתרון נוסף באוהלים להשכרה מסוגים אלו הוא ביכולת ההתקנה של הציוד. אוהלים קטנים ובינוניים מגיעים מפורקים לפני ההתקנה ומחולקים לשניים : מוטות ו- מעטפת בד האוהל. הגישה לשטח פשוטה וזמן ההרכבה אורך לרוב עד כשעתיים תלוי במורכבות ההתקנה שבשטח והאם יש צורך לקבע את האוהל על גבי משטח אספלט או להניח משקולות לתמיכה (מקרים אלו נפוצים יותר כאשר מדובר בסביבת מגורים וכאשר מזג האוויר סוער מאד)

ולכן בבחירת גודל האוהל אנו ממליצים לכם לבדוק איזה אוהל מתאים לכם על פי כמות האנשים שיש לכם באירוע. לדוגמה אם האירוע שלכם מכיל 70 אנשים מומלץ לבחור באוהל להשכרה במידה של 4X10 מ’. את המידע הזה כל אחד לפי כמות האורחים באירוע שלו, אפשר כמובן למצוא בשיחה לאחת החברות המתמחות בשוק כמו סאונדשיין לדוגמה או לבדוק באינטרנט, כיום האתרים של העסקים העוסקים בתחום מכילים מידע מקיף וברור לגבי גדלים ומספר האורחים באירוע.

חשוב להבין שאם מטרת בחירת האוהל לאירוע שלכם היא כהגנה מפני הגשם הצפוי, יש לוודא עם חברת ההשכרה שהאוהל אכן מוגן מפני גשם. לצערנו, לעיתים יש חברות שלא משקיעות בחידוש האוהלים שלהם מה שאומר שהרבה פעמים נוכל למצוא אוהלים עם קרעים בגג או ביריעות האוהל מה שיגרום לנזילה של גשם בפנים האוהל. ולכן חשוב ביותר לוודא את העניינים האלה עם בעל האוהל ואפילו לקבוע מועד שבו תוכלו לראות את האוהל בפועל באירוע של אותו הספק על מנת לוודא שהאוהל במצב טוב ומוגן, כך תוכלו להבטיח בצורה הטובה ביותר כי האוהל ישמש לצורך מטרתכם להגנה מפני הגשם.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי