איך אביזרים למסיבות יכולות לשדרג כל אירוע ומסיבת ריקודים?

איך אביזרים למסיבות יכולות לשדרג כל אירוע ומסיבת ריקודים

אוהבים להשתתף במסיבת ריקודים? סביר להניח שבוודאי אתם אוהבים להשתתף במסיבת ריקודים מקפיצה ונוצצת.
איך המארגנים יכולים לשדרג את מסיבת הריקודים? כדאי לחלק למשתתפים במסיבת הריקודים תחפושות, ולא רק בפורים.
אילו אביזרים אפשר לקנות למסיבת ריקודים?
משקפיים מסוגים שונים, כובעים, אביזרים נוצצים, ועוד. ההוצאה על אביזרים למסיבות ושדרוג מסיבת הריקודים איננה יקרה. עלות קניית כל פריט לריקודים יכול להסתכם בעשרות אגורות.

מהם האביזרים הזוהרים הנפוצים ביותר?

האביזרים הזוהרים הנפוצים ביותר למסיבות הם: צמידי סטיקלייט, טבעות זוהרות, כובעים זוהרים, קשתות זוהרות, שרשראות הוואי פרחים זוהרות, שרשראות עם צורות ובתוכם פנסי לד, משקפיים זוהרות ועוד.
ישנם עוד פריטי לבוש נוספים נפוצים במסיבות כמו כפכפים זוהרים הנפוצים מאד גם לחתונה ועניבות זוהרות. במסיבות רבות אוהבים להזמין לאורחים מקלות ספוג זוהר.
סוג נוסף של אביזרים שנפוצים מאוד במסיבות – הם אביזרים למסיבת פול מון.

אביזרים למסיבת פול מון

מהי מסיבת פול מון? במקור זוהי מסיבה הנערכת על חוף הים, בלילות של ירח מלא. במסיבה, משתמשים החוגגים בכל מיני פריטים זוהרים, ואף צובעים את גופם בצבעים זוהרים. מסיבות אלו היו נערכות במקור בתאילנד. גם בארץ החלו לחקות מסיבות אלו.
איזה אביזרים מתאים לשכור למסיבת פול מון? כדאי לשכור שפתונים זוהרים, מדבקות קעקועים זוהרים, מדבקות גוף זוהרות, צבעי גוף זוהרים, סט לקים זוהר לציפוניים, וחבילת סטיקלייטים זוהרים בגוונים תואמים.

איך משדרגים את מראה האולם באמצעות גימיקים?

אפשר לשדרג את האולם או החדר הפשוט ולתת לתקרה אווירה אחרת. אפשר לתלות על התקרה דגלונים, או כדורים נוצצים מפלסטיק וכדורי נייר.
איך משדרגים את מראה השולחנות? שמים עליהם כוסות עם תאורת לד נוצצת, ושותים עם קשים נוצצים וזוהרים.
אפשר לשים על אחד מקירות האולם או החדר תפאורה. לוקחים בד לבן, וצובעים אותו עם צבעים זוהרים הבולטים בניאון. גם אבקת צבע פול מון נפוצה במסיבות.

מה דעתכם לפזר אבקת צבע ברחבי האולם?

אם רוצים להרגיש במסיבה ממש כמו בדיסקוטק, אפשר לפזר במהלך בריקודים אבקת צבע. כך, חוסכים השכרת מכשיר יקר שמפזר עשן צבע. בשביל להוסיף לאווירה הצבעונית והמיוחדת במסיבה, אפשר להפריח בועות סבון בזמן שמפזרים אבקת צבע באולם. וכך, בועות הסבון מקבלות את הצבעים של האבקות הצבעוניות. בשביל להפריח כמות גדולה של בועות סבון במסיבה יש צורך לשכור מכונת בועות סבון, ולקנות בקבוקים עם חומר להכנת בועות הסבון.

לא לשכוח להצטלם במהלך המסיבה

למה לא להפיק צילומים יפים במהלך המסיבה? אפשר להפיק סטים יפים של צילומים מהאביזרים ומהתחפושות. אפשר בכל פעם להצטלם עם תחפושת זוהרת אחרת.
בשביל שדרוג מושלם של האירוע, כדאי להביא צלם מגנטים. וכך, תוכלו לקחת אתכם מזכרת מהאירוע מגנטים שבהם תמונות שלכם עם האביזרים המיוחדים והזוהרים.
סגנון נוסף של תחפושות המתאימות לתמונות מגנטים, הם כובעים מקסיקנים, בלוני גיטרות ובלונים בצורת מיקרופון.

למה כדאי לקנות אביזרים ממותגים למסיבות של עובדים?

אין ספק שהמסיבות של העובדים, הם אירוע שנותן גיוון ושבירה של השגרה לעובדים. אולם אפשר להוסיף לו יותר צבע כאשר קונים אביזרים. אבל, אם באמת רוצים שהמסיבות ייצרו אצל העובדים תחושת שייכות, כדאי לקנות אביזרים ממותגים עם לוגו החברה או איזה משפט מנצח שאיתו תרצו שהעובדים שלכם יצאו מאותו הערב. 

הטרנד החדש – הזמנת צמידים למסיבות

הטרנד של הזמנת צמידי זיהוי למסיבות הולך ותופס תאוצה. הצמידים משמשים לקישוט וליופי, אך גם למזכרת. על הצמידים המוזמנים אפשר לכתוב שמות אישיים, או משפטים יפים.
בדרך כלל, מזמינים לאירועים צמידים זוהרים מסיליקון. צמיד מנייר מתאים להזמין כאשר רוצים לזהות את השם של כל אחד ואחד מהמשתתפים באירוע. 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי