איך להתכונן לאירוע עם מקרן להשכרה

איך להתכונן לאירוע עם מקרן להשכרה

אם תכננתם אירוע אז תהיו בטוחים שאתם צריכים מקרן לאירוע, ובמאמר הבא נסקור איזה מקרן הכי יתאים לאירוע שלכם.

קודם כל חשוב להבין שתחום השכרת ציוד לאירועים הוא מאוד מגוון, יש לנו המון סוגי אירועים שקיימים היום, אירועים כדוגמת קידומי מכירות, מסיבות, השקות מוצרים, העברת מצגת ועד קריוקי. בכל אחד מהאירועים האלו תמיד נהוג להשתמש במקרן, והאופציה הכי נכונה תהיה להשכיר אחד כזה. עכשיו חשוב להבין שלכל אירוע אנחנו נצטרך להשתמש בסוג שונה של מקרן. לדוגמא אירוע קריוקי אינו יצריך מקרן עם עוצמת הארה גבוהה לעומת אירוע עסקי רב משתתפים שם נצטרך להשתמש במקרנים חזקים כדוגמת עוצמת הארה של 5,500 ANSI ומעלה.

אז מה זה בכלל ANSI ?

ANSI שפירושה – AMERICAN NATIONAL STANDARDS INSTITUTE שהוא ארגון אמריקאי הקובע בעצם ע”י מדידה במספרים את סולם הדרגות לעוצמת הארה למקרן.

ככל שה- ANSI יהיה גבוה יותר כך התמונה תהיה איכותית וברורה יותר. כמובן הצבעים יהיו חדים. הסיבה שיש צורך בהחשכת החדר בעת ההקרנה לדוגמא של מצגת בחדר היא מכיוון שעוצמת ההארה נמוכה מ -1000 ולכן לא רואים את התמונה בבהירות כשהאור דלוק. במקרנים בעלי ANSI של 2,700 ומעלה תוכלו לראות את התמונה בצורה ברורה גם אם החדר מואר ולעתים אפילו באור שמש.

החדות של המקרן תקבע לרוב ביחס ישיר לרזולוציה שבה המקרן עובד. הרזולוציה למעשה משקפת את כמות הפיקסלים במספרים על מנת ליצור תמונה וככל שהרזולוציה תהיה גבוה יותר כך תיהנו מתמונה ברורה וחדה הרבה יותר.

כשאתם ניגשים לחברת השכרות ציוד לאירועים עליכם קודם כל להסביר את תנאי השטח וכמות המשתתפים באירוע על מנת שבעת השכרת המקרן יוכלו להתאים עבורכם את הדגם הרלוונטי ביותר. במקום אירוע בעל תנאי אור גבוהים ללא אפשרות למבנה סגור אתם תצטרכו לבחור בין מקרן בעל עוצמת הארה גבוה מאוד לבין מסכי LED אשר מאפשרים הקרנה בתנאי אור מלאים. השכרת מקרנים בעלי עוצמת הארה ורזולוציה גבוהות ינועו לרוב בין 6,000 ANSI ומעלה. כמובן במידה ומקום האירוע מתבצע במקום חשוך \ הצללה תוכלו להשתמש במקרנים בעוצמת הארה שנעה בין 3,000 -4,500 ANSI שיעשו את העבודה בצורה טובה.

השכרת מקרן בהתאם לכמות האורחים

תמיד חשוב לוודא מול חברת השכרת הציוד כשאתם בוחרים מקרן להשכרה שיתאימו לכם את המקרן לפי כמות המשתתפים באירוע. לעתים אנשים מוצאים את עצמם משתמשים במקרנים שאינם מתאימים לכמות משתתפים גדולה כיוון שככל שכמות האורחים תהיה גדולה יותר כך נצטרך להשתמש במסך גדול יותר ולהתאים עבור המסך מקרן נכון. באירועים עם כמות משתתפים של עד 100 משתתפים נהוג להשתמש במסך הקרנה בגודל 1.80X1.80 ובמקרן של עד 3000 ANSI , במסכים גדולים יותר בגדלים 3X4 נצטרך להשתמש במקרנים בעוצמת הארה של 3000 ANSI ומעלה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי