איך עובדת מכונת ברד ? ומה אתם צריכים לדעת

השכרת מכונת ברד לאירוע הקרוב זו בחירה נפלאה

כיצד בוחרים נכון מכונת ברד להשכרה

משקאות ברד בטעמים הם משקאות שנעשים עם קרח מתובל בטעם. ההבחנה המרכזית בינם לבין משקאות קפואים אחרים היא שהקרח אף פעם לא קופא לקוביות או לגושים, זה נשאר כמו גבישים קפואים זעירים. מכונת ברד להשכרה משתמשת במים כדי ליצור את הקרח מאפס. למכונות בשימוש ביתי אין יכולות הקפאה של המודל המסחרי. המים ממוקמים בתוך המכונה והוא מופעל, 30 עד 60 דקות נדרשים כדי להפוך את השטיפה הבסיסית, בהתאם לגודל של המכשיר ואת גודל הקיבולת עבור המוצר המוגמר.

רוב מכונות הברד המסחריות המודרניות סגורות בתוך ארון מתכת בשל כמות השימוש שהם מקבלים מלקוחות בשירות עצמי, אבל בדגמים אחרים ניתן לאחסן את המשקה הקפוא בתוך כוס או מיכל פלסטיק מחובר לחלקה העליון של יחידת הקפאה. המכונה כוללת מדחס וגליל קירור אטום. כמויות קטנות של לחות רטובות מצטברות על צדו של הצילינדר, והסוכך מסיר אותו כך שיבוצעו עוד רסיסים. כמה מכונות המציעות שני טעמים מכפילות את הרכיבים. תערובת הקרח מופצת ללא הרף באזור האחסון, או על ידי מעגלי עגול או משוטים ערבוב פלסטיק, כדי לשמור על מרקם של תערובת הקרח בטמפרטורה שאינה מאפשרת הקפאה נוספת. תרמוסטט בחזית או בצד של היחידה מאפשר לטמפרטורה להיות שונה עבור שילוב מושלם. הטמפרטורה והלחות בחוץ משפיעות על ביצועי המכונה. מקפידים לשמור על התערובת המקורית במשך מספר ימים ולשמור את המכונה בפעולה בזמן שהוגדר מראש.

איך מכינים סירופ למכונת ברד

מכונות מוקדמות שהופעלו ידנית, מחצו את הקרח, ולאחר מכן המפעיל הוסיף את הסירופ המתובל כשהמשקה הוכנס לכוס או כוס נייר. מכונות מודרניות מוסיפות סירופ (בדרך כלל עם תוספים ) לקרח במכונה כך שהוא מתפזר בצורה מוכנה לשתייה. הסירופ נמדד לתוך בור ערבוב (או בקבוק) ומוסיפים כמות מוגדרת מראש של מים, ולאחר מכן התערובת מוזגת לתוך פתח בחלק האחורי או העליון של המכונה. הנוזל נלקח לתוך צילינדר הקירור ואז הדובדבן מתחיל. מכונות מודרניות יכולות לספק את התערובת מתוך פתח על החלק הקדמי של המכונה, אשר מופעל על ידי שסתום.מכונת ברד להשכרה מגיעה עם ראש אחד או שני ראשים . בדר”כ ראש של מכונת ברד 1 מספיק לכ-30 כוסות

הסירופ מגיע במס’ טעמים הניתנים לבחירה, מכונות ברד להשכרה משמשות לאירועים,מסיבות,ימי הולדות,דוכני רחוב ועוד… המשקה קר ואהוב מאוד על מבוגרים וילדים. מתאים במיוחד למי הקיץ החמים צבעוני ומרענן.רעיון מעולה לפנק את האורחים.חשוב מאוד לבחור את גודל המכונה שמתאימה לאירוע שלכם, בהתאם לצרכים ולכמות האנשים.ככל שיש יותר אנשים באירוע כך תצטרכו מס’ ראשים יותר גדל במכונה .

איך עובד המדחס

מהו מדחס במכונת ברד ומהו חשיבתו? מדחס הואהחלק שמקפיא את הנוזל במכונה ובלעדיו לא יהיה ברד. לכן חשוב מאוד לבדוק את איכות המכונה , מומלץ מאוד לבקש שיפעלו לכם את המכונה לפני השימוש .  שימו לב להשכיר מכונת ברד ממקום שיספק לכם מכונה חלופית במקרה של תקלה בשטח.   בנוסף מאוד חשוב לבדוק את נקיון המכונה,אחרי כל השכרה המכונה צריכה לעבור ניקוי וחטוי כדי שלא ישארו בה נוזלים במכונה הגורמים לחיידקים . 

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי