איך תשלבו שולחנות משחק באירוע

השכרת שולחן כדורגל

אם אתם חוגגים אירוע ורוצים ליצור אווירה מגניבה לאורחים, שולחנות משחק להשכרה הם האטרקציה החדשה כמעט בכל יום הולדת, אירוע חברתי, אירועי חברה ועוד… ניתן לראות שולחנות משחק בהמון אירועים שונים במקומות סגורים ופתוחים. את משחקי השולחן אפשר להניח בבית בחצר ובכל רחבה פתוחה. יש מס’ סוגים שונים של שולחנות משחק – שולחנות משחק לילדים או משחקי רצפה, פה מדובר בשולחנות בגובה המתאים לילדים , ושולחנות משחק לבוגרים שהם שולחנות גבוהים יותר .

מה חשוב לדעת לפני השכרת שולחנות משחק?

  • גודל השולחן- בדקו את גובה שולחנות המשחק אותם אתם משכירים, יש משחקי שולחן נמוכים המתאימים לידים ויש משחקי שולחן גבוהים יותר המתאימים למבוגרים. חשוב שמשחקי השולחן יהיו בהתאם לגיל המשתתפים.
  • תקינות – כאשר אתם פונים לחברה להשכרת שולחנות משחק, חשוב לברר האם הציוד אותו אתם מקבלים לאירוע מגיע תקין, האם הרגלים של השולחנות במצב יציב וחזק. תבררו האם השולחנות עוברים בדיקת תקינות לפני שמגיעים אליכם . האווירה חשובה אך תקינות השולחנות חשובה לא פחות .  בנוסף בדקו האם הציוד מגיע ללא חוסרים . במידה והשכרתם שולחן כדורגל בדקו שהשחקנים לא שבורים שמגיע עם כדורים לגיבוי במידה והלכו לאיבוד. גם בשולחן טניס תבקשו לקבל עוד כדורים לשלוחן , ערכות פוקר שלא חסרים קלפים או גיטונים .
  • מחיר- ערכו סקר שוק בנוגע למחירי שולחנות מחשק, בדקו האם המחיר כולל הובלה והתקנה של הציוד. האם ניתן לאסוף את הציוד באותו יום במידה ואתם עושים אירוע בשטח פתוח ואין איפה לאחסן את השולחנות עד יום למחרת .


כאשר אתם פונים לחברה המשכירה שולחנות משחק, ספרו להם מהו גיל המשתתפים באירוע,כמה אנשים , מהו גודל החלל בו מתקיים האירוע האם יש אטרקציה נוספת באירוע , הם כבר ידעו להתאים לכם את כמות השולחנות שאתם צריכים לאירוע, ואת סוג השולחן.

איזה שולחנות משחק קיימים ?

קיימים המון סוגים של שולחנות משחק לאירועים, כגון- שולחן כדורגל, כדורסל,השכרת שולחן הוקי אוויר,טניס. למבוגרים אפשר להתאים משחקי פוקר,קזינו, רולטה ועוד…משחקי רצפה גם ניתן להשכיר, ישנם משחקי דמקה דוקים סודוקו וכו’.

אל תחששו לקחת שולחנות משחק להשכרה באירועים בהם המשתתפים בוגרים, כל אחד אוהב להשתטות קצת לפעמים ולחזור להיות ילד ליום אחד.
במיוחד אם מדובר באירועים בהם ההורים מגיעים עם הילדים , ניתן לשחק יחדיו.
אל תשכחו שמדובר באטרקציה מגניבה שמחברת בין אנשים ויוצרת אוירה נעימה מגבשת ותחרותית בין האורחים. רוצים לדעת איך לבחור שולחנות משחק לאירועים ?
באירועי חברה אפשר להכין פרס מראש למנצחים בעלות תקציבית נמוכה יחסית. בכך תגרמו לרוב המשתתפים להשתתף בתחרות. ולקחת זיכרון מהאירוע בו הם היו. אם אתם עושים את האירוע ברחבה גדולה , פזרו את השולחנות משחק כך שיהיה מרווח בין אחד לשני, הילדים יוכלו לעבור בין משחקי השולחן בכיף ובלי צפיפות .

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי