בחורף הקרוב יהיה חם באירוע שלכם

בחורף הקרוב יהיה חם באירוע שלכם

הטמפרטורות כרגע אולי גבוהות אך החורף מתקרב והאירוע שלכם יכול להיות גם חם וגם משתלם. אירועים אשר מתקיימים בחורף נחשבים לזולים יותר לעומת אלו שמתקיימים בקיץ מהסיבה הפשוטה שהדרישה לשירותים השונים ולציוד נמוכה באופן יחסי ולכן נותני השירות מוכנים להוריד את המחירים במקום להישאר ללא עבודה.

תכנון אירוע בחורף אינו שונה בצורה משמעותית לעומת זה שעומד להתקיים בקיץ. עדיין תצטרכו לבחור מקום, להזמין את האורחים, לדאוג לכיבוד ולדאוג שאתם תיראו במיטבכם. ההבדלים הגדולים בין העונות מתבטאים בטמפרטורות אשר מצריכות מכם לחשוב על החימום של המקום.

בחורף אתם יכולים לקיים אירוע בחצר הפתוחה, באוהל שיוקם במיוחד על כל משטח ישר או בשטח פתוח. כיוון שבחורף הטמפרטורות יכולות להיות נמוכות תצטרכו לדאוג לחמם את המקום. לשמחתכם פתרונות אלו קיימים וזמינים. אנחנו פנינו לחברת סאונדשיין המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים כדי לשמוע על האפשרויות שעומדות לפניכם.

אמצעי החימום שיהפכו את האירוע שלכם לנעים גם בחורף קר

ישנם שני אמצעי חימום עיקריים לעונת החורף: פטריות חימום ותנורי אינפרה אדום. פטריות חימום מתאימות לחימום שטח פתוח והן מאפשרות לכם לקיים אירוע גם כשישנה רוח והטמפרטורות נמוכות אך עדיין אנשים נמצאים בחוץ. החימום שלהן נעים, אחיד והן יכולות לעבוד על גז או חשמל. שטח החימום של כל פטרייה יהיה כ-15 מ”ר והחום יורגש מסביב לה.

תנורי החימום מספקים חימום ישיר, הם מתאימים גם לתלייה ושימוש במקומות סגורים לרבות אוהלים שמוקמים במיוחד לצורך האירוע. יש לחבר אותם לחשמל והחום שלהם מתפזר באזור. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה בפופולאריות של התנורים וגם מסעדות ובתי קפה עושים בהם שימוש על בסיס יום יומי.

מבין שני הפתרונות עליכם לבחור את זה שנכון למקום, לגודל שלו ולהתחשב במגבלות, אם הן קיימות. אם המקום צפוי להיות סגור יהיה עליכם להשתמש בתנורי חימום. תוכלו להניח אותם על הרצפה או לתלות אותם והם יתנו הרגשה נעימה מאד, אך שימו לב שהם חייבים להיות מחוברים לחשמל. אם האירוע עומד להתקיים בחוץ והמרחב גדול, השכרת פטריות חימום תהיה הפתרון הנכון עבורכם. כל אחת מהן יכולה לחמם שטח גדול יחסית, הן עומדות בפני עצמן בצורה יפה ואפשר להחליט היכן כל אחת תוצב.

שירותי ההשכרה שיהפכו את האירוע שלכם לחמים ונעים

מסעדות ועסקים שעובדים לאורך כל השנה תחת כיפת השמיים קונים לעצמם פטריות חימום ומפעילים אותן לאורך ימים שלמים. אתם לא חייבים להיכנס לקניות של ציוד שאתם לא צריכים בחיי היום יום. לכבוד האירוע שלכם עומדים שירותי השכרת פטריות חימום ותוכלו לשכור ממקום אחד גם מתקנים נוספים כמו אוהל לאירוע, כיסאות, שולחנות, מערכת הגברה, תאורה ולמעשה כל מה שתצטרכו שיהיה באירוע שלכם.

שירותי ההשכרה מאפשרים לכם לקיים אירוע בכל מקום שאתם יכולים לחלום עליו. גם הגינה שלכם יכולה להפוך למקום מיוחד וכך גם חוף הים או אזור טבע אחר שיש לכם אישור לקיים בו את האירוע. פטריות או תנורי החימום יעניקו למקום אווירה נעימה גם בימים קרים ואם תצטרכו להגן על האורחים מפני הגשם תוכלו לבחור באוהל סגור או לפרוס אוהל שאנטי.

לצד הציוד שעומד לרשותכם חשוב שתדעו שחברות מקצועיות תמיד ישמחו לסייע לכם בבחירת הפתרונות הנכונים, הנחייה כיצד להשתמש בהם והם יוכלו לספק גם אנשי שירות שיגיעו למקום עם הציוד, ירכיבו אותו, יסבירו לכם כיצד לתפעל אותו במהלך האירוע וייקחו אותו בחזרה. אתם יכולים לחסוך בעלויות האירוע, לקיים אותו בכל עונה בשנה ולהפוך אותו להכי מיוחד.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי