בחירת חברת השכרת ציוד לאירועים

שירותי השכרת ציוד לאירועים מאפשרים לכם לקיים את האירוע שתכננתם במקומות שונים: בחצר, בבית, הטבע, בחוף הים ומקומות אחרים. המרחב הנוכחי יכול להיות ריק לחלוטין ואתם תוכלו להוסיף ציוד על פי הצורך ולשנות אותו כך שיתאים לתוכניות שלכם.

ההתארגנות שלכם צריכה להיות נינוחה וחשוב שיעמוד לרשותכם צוות שמכיר היטב את התחום ויוכל להציע לכם את כל הפתרונות הנדרשים תחת קורת גג אחת. בכתבה זו נבחן כיצד נכון להתארגן לאירוע, איזה ציוד תוכלו לשכור וכיצד לבחור חברת השכרת ציוד לאירועים.

התארגנות נכונה לקראת האירוע

ישנם מספר דברים שכדאי לעשות כבר בתחילת הדרך. הדבר הראשון הוא להכין רשימת מוזמנים ולהעריך את מספר האורחים שיגיעו לאירוע. הדבר השני הוא לבחור מקום שיוכל להכיל את מספר האורחים ותכנון כיצד הוא ייראה. בהתאם לשני הנתונים הללו אפשר לבדוק איזה ציוד קיים ולהכין רשימה של הציוד החסר שיש להשלימו.

רשימת ציוד מומלצת לאירועים

אירועים אשר מתקיימים במקומות שאין בהם ציוד באופן קבוע כמו: חצר הבית, בטבע, חוף הים ואפילו אולם במתנ”ס, יכולים להפוך לייחודיים באמצעות מגע אישי. השכרת ציוד לאירועים מאפשרת לכם להפוך כל מקום למותאם לאירוע. את רשימת הציוד אפשר לחלק לקטגוריות שונות:

כסאות ושולחנות

ניתן לשכור כסאות, שולחנות, פינות ישיבה, פופים ומחצלות. הישיבה בכל מקום יכולה להיות נוחה ונעימה כאשר ישנם פתרונות למבוגרים שמעדיפים לשבת סביב שולחנות, צעירים שמעדיפים לשבת בסגנון חופשי על הקרקע וילדים.

פתרונות חימום וקירור

מזג האוויר לא צריך להפריע לאירוע. אפשר לשכור אוהלים לאירועים ואמצעי חימום או קירור, בהתאם לעונה. בחורף אפשר למצוא פטריות חום זמינות ובקיץ ניתן להציב מזגנים או מצננים כאשר העוצמה ומספר המכשירים תלויים במרחב אותו צריך לחמם או לקרר.

בידור

ציוד הגברה הכולל רמקולים, בידורית, מיקרופונים ועוד מאפשר לקיים במקום כל פעילות. מהופעה קטנה ועד לריקודים, האירוע יכול להיות ברמה הגבוהה ביותר, בכל מקום. כמו כן, ישנם שלל שולחנות משחק ומתנפחים שמתאימים לגילאים שונים.

הפעלת אמצעי חשמל ותאורה

שירותי השכרת ציוד לאירועים נותנים פתרון לכל צורך. ניתן לשכור גנרטור בהתאם לאזור ולסוג האירוע ואפשר לבקש גם אמצעי תאורה, מקרנים, מסכים ועוד. כדאי לדעת כי היום השמיים הם הגבול וישנו פתרון כמעט לכל צורך.

קריטריונים לבחירת חברת השכרת ציוד לאירועים

אחת השאלות שיכולה לעלות היא כיצד אפשר לבחור את חברת ההשכרה המתאימה ביותר. ישנם מספר קריטריונים אותם חשוב לבחון: ציוד החברה, רמת הציוד, מחיר, אמצעי הובלה ומגבלות.

ציוד שעומד לרשותכם

אפשר לפנות למקומות שונים כדי לשכור סוגי ציוד ואפשר ליהנות מכל מה שצריך לאירוע תחת קורת גג אחת. כיוון שהאירוע דורש מכם לבצע פעולות רבות והכנות, ניתן לשער שתעדיפו לעבוד מול מקום אחד שיכול להציע לכם את כל הציוד שתצטרכו.

רמת הציוד

הציוד צריך להיות מגוון וחייב להישמר בצורה הטובה ביותר. החברה צריכה להבטיח את איכות הציוד, לבצע בדיקות לאחר קבלתו וניקיון של כל פריט שמגיע אליה. המטרה שלכם היא לעבור את האירוע ללא הפתעות ורק חברה שמקפידה לשמור על הציוד שלה חדיש ותקין תוכל להציע לכם את החוויה הטובה ביותר.

מחיר

המחיר של האירוע הוא תוצאה של פרטים רבים ואחד מהם הוא העלות של הציוד. אתם צריכים לבחור את התקציב שלכם מראש ולמצוא את החברה אשר תוכל להעמיד לרשותכם את מה שנדרש לכם בעלויות המתאימות. כמובן, במקרה של תקציב מצומצם תצטרכו להתפשר, אך תמיד תעדיפו לעבוד מול חברה שמכירה את הדרישות שלכם ושיכולה להציע לכם פתרונות שיתאימו לאירוע.

אמצעי הובלה

השכרת ציוד לאירועים יכולה להתבצע ברכב שלכם או בעזרת שירותי ההובלה. אתם צריכים לקבוע מהי הדרך הנוחה ביותר עבורכם לשנע את הציוד. אם נדרשים לכם רק כסאות ושולחנות או פריטים ספורים כמו בידורית, תוכלו כנראה להוביל אותם ברכב שלכם (תופתעו לגלות שגם ברכב קטן אפשר להכניס ציוד רב בתכנון נכון ועם כסאות מקופלים). במקביל, החברה צריכה להציע לכם שירותי הובלה בתשלום ידוע מראש.

מגבלות

ישנן חברות אשר מגבילות את ההשכרה בכמות מינימלית. יתכן שהדבר לא מתאים לכם והרוב יעדיפו לעבוד עם מקום שלא מחייב השכרה של ציוד שאין בו צורך וכמויות שגדולות יותר ממספר האנשים שצפויים להגיע לאירוע.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי