היתרונות בבחירת אולם אירועים במרכז

ישראלים רבים עורכים שלל אירועים משפחתיים ועסקיים באזור המרכז, ואת האירוע נהוג לקיים באולם או בגן אירועים. אם בשנים החולפות זכו גני האירועים לביקוש גבוה יותר, כיום המגמה היא לערוך אירועים קטנים או גדולים באולמות מפוארים וממוזגים. אולם אירועים במרכז מציע תנאים אופטימליים לכל סוגי האירועים, בכל עונות השנה. בעונת הקיץ המשתתפים באירוע מעוניינים לבלות במקום ממוזג וקריר ולא לסבול באירוע בחוץ כאשר השמש קופחת מעל או בערב חם ולח כאשר היתושים והזבובים עטים בהמוניהם על האוכל.

מדוע כדאי לבחור אולם אירועים באזור המרכז?

כל סוגי האירועים במקום אחד – באזור המרכז יש שפע אולמות אירועים המתאימים לכל סוגי האירועים המשפחתיים כמו חתונות, מסיבות בר ובת מצווה, ברית או בריתה, מסיבות יום הולדת גדולות ונוצצות (יום הולדת 40, 50, 60 וכדומה) ואירועים משפחתיים נוספים. כמו כן, באולם אירועים ניתן לערוך אירועים עסקיים כמו השקת מוצר, מסיבת סוף שנה, כנס מקצועי וכיוצא בזה.

נוחות מירבית – אולם אירועים במרכז מציע סידורי ישיבה בהתאם לסוג האירוע ועל פי צורכי הלקוח ודרישותיו. כמו כן, המקום מציע חניה בשפע, כך שהאורחים המגיעים ברכבם אינם צריכים לחפש חניה פנויה לאורך זמן רב (לבטח גם אתם מודעים למצוקת החניה הקשה באזור המרכז, ובעיקר בתל אביב). מעבר לכך, אולם אירועים מציע תפאורה יוקרתית ומלאת הוד והדר, מיזוג עוצמתי, שירותים נקיים ומרווחים, מערכת הגברה משוכללת, מערכת תאורה ממוחשבת, עמדת תקליטן מצוידת, מסכים גדולים עליהם ניתן להקרין קליפים ומצגות וציוד טכני נוסף.

מיקום מרכזי – אולם אירועים מציע גם מיקום מרכזי, קל להגיע למקום וניתן לנווט אליו בעזרת הקלדת הכתובת באפליקציית הניווט הפופולרית וייז. במקום להסתבך עם דרכים בלתי מוכרות בצפון או בדרום, בוחרים באולם אירועים מפואר באזור המרכז וכך קל לכל המוזמנים להגיע, וגם בעלי השמחה זוכים להיענות גבוהה יותר מצד המוזמנים לאירוע.

שימו לב לעיצוב ולאווריה

כדאי לדעת כי בעלי אולמות אירועים במרכז השקיעו רבות בשנים האחרונות בעיצוב המקומות שלהם, וזאת על מנת להתחרות בגני האירועים וכדי למשוך יותר לקוחות למקום. באולם אירועים יש אווירה אקסקלוסיבית וייחודית, ניתן לעצב את המקום בהתאם לסוג האירוע ולמטרתו ועל פי דרישות ספציפיות של בעלי השמחה. בעלי אולם האירועים נוהג להעניק לבעלי השמחה אטרקציות מדליקות הכלולות המחיר שכירת האולם, כמו סידורי פרחים, בלונים ועוד. כדאי לברר נקודה זו במהלך הפגישה עם הצוות באולם האירועים. כדאי לדעת כי יש אולמות המתאימים לאירועים קטנים ואחרים מתאימים לאירועים בכל סדר גודל, כאשר יש מקומות המציעים פתרונות לחלוקת האולם כדי ליצור אווירה אינטימית באירועים קטנים.

חוויה קולינרית מובטחת

כאמור, בחירת אולם אירועים במרכז מעניקה יתרונות רבים עבור בעלי השמחה והמוזמנים על ידם. כמו כן, ברוב אולמות האירועים יש מטבח מקומי המציע תפריט עשיר ומגוון, שף מנוסה וצוות מטבח יעיל. את התפריט אפשר לתכנן בעזרת השף המנוסה, ברוב המקומות יש תעודת כשרות, כך שניתן להגיש מנות כשרות וטעימות וגם אורחים מסורתיים ודתיים יוכלו ליהנות מחוויה קולינרית נפלאה.

 

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי