הפתרון הזול ביותר להתמודדות עם החום באירוע

השכרת מאווררים - הפתרון הזול ביותר לאירוע

במדינת ישראל וברוב העולם האירועים מתקיימים בקיץ ואין זה משנה אם מדובר באירוע גדול או קטן, אירוע משפחתי או אירוע חברה, בקיץ ישנה אווירה טובה יותר לקיום אירועים מזג האוויר בדרך כלל יפה מאד בימי הקיץ, אך יחד עם זאת בישראל כידוע החום שפוקד אותנו מידי שנה שובר שיאים מפעם לפעם ובעיה זו גורמת למארגני האירוע למצוא פתרונות קירור בכדי להתמודד עם החום הגבוה.

ישנם פתרונות קירור רבים לאירועים, כל פתרון קירור מתאים לסוג אחר של אירוע, אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לאירועים הוא השכרת מאווררים שזו היא האופציה הזולה ביותר מבין כל פתרונות הקירור שעומדים לרשותנו, כך לדוגמה נוכל לגלות ששירות של מצננים להשכרה הוא הרבה יותר יקר משירות של השכרת מאווררים ולכן אם אתם מחפשים אופציה זולה מאווררים זה המענה עבורכם.

אך יחד עם זאת ישנם מספר חסרונות למאווררים ולצידן גם יתרונות כמובן ולכן בין היתר במאמר זה ריכזנו לכם את היתרונות והחסרונות העיקריים במאווררים תעשייתיים לאירועים.

יתרונות בהשכרת מאווררים לאירוע:

  • מאווררים הם קלים מאד לשינוע ובכך מאפשרים לנו בקלות להביא אותם לכל אירוע ולהוזיל לכם את עלויות ההובלה והסבלות עבורכם.
  • כפי שצינו לעיל פתרון השכרת מאווררים זול בהשוואה ליתר מוצרי הקירור המוצעים לרשותנו בשוק של השכרת ציוד לאירועים.
  • המאווררים יספקו לנו משב רוח שלעיתים אנחנו כל כך זקוקים לו בימים של חום בלתי נסבל.
  • המאווררים פשוטים לגמרי לתפעול וכל פעולתו של המאוורר מסתכמת במתג אחד שעלינו לבחור האם אנחנו רוצים משב רוח חלש, בינוני או חזק. התפעול הפשוט של המאוורר מאפשר לכל אדם להשתמש בו.
  • המאוורר מעולה לאיוורור של שטחים פתוחים בניגוד למזגנים שיעילים רק למקומות סגורים.
  • המאווררים אינם דורשים פעולות תחזוקה מרובות ובעיקר בהשכרה, לעומת מצננים לדוגמה שיש צורך למלא בהם מים ולעשות מספר פעולות מקדימות טרם הפעלתו.
  • מאווררים צורכים מעט מאד חשמל ובכך מאפשרים שימוש יעיל גם בשטח כשיש צורך להשתמש בגנרטורים לא גדולים במיוחד הנפוצים בדרך כלל יותר בשירות של השכרת גנרטורים.

חסרונות בהשכרת מאווררים לאירוע:

  • המאווררים יספקו לכם רק משב רוח בלבד לעומת מצננים לדוגמה שיתנו לכם משוב רוח קריר או לעומת מזגן שממש יקרר לכם את כל החלל.
  • לעיתים מאווררים עלולים לתת רוח שפחות תיהיה נעימה ותגרום לדברים לעוף כגון ניירות או מפיות שיהיו מונחים אל מול המאוורר כמו גם ישנם אנשים רבים שפחות אוהבים את הרוח החזקה שמאוורר תעשייתי נותן.
  • מאווררים תעשייתיים בדרך כלל גורמים לרעש חזק יותר משאר פתרונות הקירור, דבר שיכול לעיתים להפריע למהלך האירוע.
  • מאווררים לא ממש יקררו לכם את החלל אלא רק יתנו משב רוח רענן.

איך לבחור מאווררים לאירוע בצורה נכונה?

הפרמטר העיקרי המשפיע על בחירת המאווררים הן מבחינת גודל המאוורר והן מבחינת כמות המאווררים הוא גודל השטח שאותו נרצה לאוורר, ביחס לגודל השטח נוכל לדעת איזה מאוורר או כמה מאווררים יכולים להתאים לנו בצורה הטובה ביותר.
כך לדוגמה לשטח של 20 מ”ר יוכל להתאים יחידה אחת של מאוורר של 26 אינץ’, אם היה מדובר על שטח של 100 מ”ר היה מומלץ על 3 מאווררים של 26″ וכן האלה.

לסיכום מאווררים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים וישנם גם אירועים רבים שמאווררים פחות יכולים להתאים, יחד עם זאת המאוורר הוא פתרון זול במיוחד ביחס לשאר מוצרי הקירור ולכן יש לעשות השוואה בין המוצרים השונים המוצעים בשוק הציוד לאירועים בכדי לראות האם המאווררים הם אכן מוצר יעיל עבור האירוע שלכם!

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי