הפתרון לייצור חשמל במסיבות טבע

מסיבה מושקעת בשטח הפתוח מחייבת חיבור זמין לחשמל. גם מסיבות טבע וגם מסיבות משפחתיות או ימי גיבוש מוצלחים לעובדים בטבע, דורשים חיבור לחשמל. אפילו מסיבה של ילדים בטבע דורשת הזמנה של גנרטור. אי אפשר להציב תאורה וחימום בשטח בלי חיבור לחשמל. גם עמדות שף פרטי ועמדות אחרות עם מכונות להכנת מזון, דורשות חיבור לחשמל. 

הגנרטור יוצר מהפיכה בהפקת אירועים בטבע!

הפיתוח של מכשיר גנרטור קטן, יצר מהפיכה בעולם הפקת האירועים. אם פעם אירוע בטבע היה ללא חשמל או על מכשיר עם סוללות, הרי שכיום ניתן להפיק אירועים ברמה גבוהה מאוד בכל סוגי השטחים הפתוחים בטבע. פעם היה אפשר לעשות אירועים בטבע רק ביום- והיום ניתן לערוך אירועים בטבע גם בשעות החשוכות של הערב והלילה, ולהציב בהם תאורה. פעם מערכת ההגברה בטבע הייתה רק מגפון וטייפ. היום אפשר להביא מערכת הגברה איכותית לשטח. 

לכל השפע והטוב הזה במסיבות הטבע יש דבר אחת קטן שבלעדיו סביר להניח שסתם כך לא היה ניתן להפיק כמעט אף אירוע וזהו הגנרטור להשכרה שמאפשר לנו לקיים אירוע בכל מקום על פני היבשת!

הגנרטורים מאפשרים להפיק אירועים בחורף בשטח פתוח.

לפני פיתוח הגנרטורים הקטנים, הפקת אירועים בחודשי החורף בתוך שטח פתוח- לא תמיד הייתה אפשרית. האורחים היו עלולים לקפוא מקור. הגנרטורים מאפשרים להציב בתוך השטח פטריות חימום מחשמל ומגז. אמצעי חימום אלו מאפשרים לאורחים להסתובב בלילות קרים באירוע בשטח פתוח, ולהרגיש שחם ונעים להם. 

איך מפיקים ערב מוזיקלי מושלם בטבע?

בשביל לארגן מסיבות מושלמות בטבע, צריך לשכור את הציוד המתאים. אם רוצים להפיק ערב מוזיקלי פשוט, אפשר לשכור בידורית וציוד מערכת הגברה שמתבסס על סוללות. אולם הציוד המקצועי ביותר של הגברה, דורש חיבור למקור חשמל או גנרטור. בשביל ערב מוזיקלי מקצועי, יש צורך לשכור מיקסר אמנים איכותי בעל אפשרויות רבות. מארגנים ערב קריוקי? עליכם לשכור ציוד מתאים הדורש חיבור לחשמל. 

מה דעתכם להציב באירוע עמדת שף פרטי?

הטרנד של הצבת עמדות שף פרטי, חדר לאחוז גבוה של אירועים בשטח פתוח, ובשטח סגור. ישנם אירועים בהם המארגנים לא ישכרו שף פרטי, אך ישכרו את הציוד המתאים באמצעותו יארגנו בעצמם עמדת שף שיאייש אותה אחד מהמשתתפים באירוע. גם עמדות שף דורשות חיבור לחשמל. מכשירי החימום והבישול בהם משתמש השף הינם חשמליים, גם אם דולק בהם גז. ולכן, גם עמדות השף באירוע יחוברו אל הגנרטור. 

למה צריך גנרטור לאירועים לילדים המתקיימים בטבע?

האם צריך לשכור גנרטור גם כאשר מארגנים אירועים לילדים בטבע? בשביל אירוע ילדים מוצלח, כדאי לשכור ציוד המותאם לעולמם של הילדים. מומלץ לארגן עמדות עם מכשירים להכנת פופקורן, “שערות סבתא”, “ברד” וופל בלגי. כדי להפוך את האירוע של הילדים ליותר מוצלח וחוויתי, כדאי להזמין מתנפחים. כל אלו דורשים חיבור לחשמל. לכן, רבים מאתנו זוערים אירועים עם ילדים בטבע, כשברקע נשמע הרעש של הגנרטור. 

אפשר להתאים גנרטור לכל כמות של צריכת חשמל באירוע.

הגנרטורים להשכרה באירועים, מתאימים לייצור כל כמות חשמל שתידרש במהלך האירוע. יש גנרטורים שמייצרים כמות קטנה של חשמל ומתאימים לאירועים קטנים בשטח, ויש גנרטורים בעלי הספק ייצור גדול, שמותאמים לאירועים הדורשים כמות גדולה של חשמל. לגנרטורים קטנים מתאימים מכלים של 15 ליטר דלק, ואילו לגנרטורים גדולים יותר, נדרשת כמות גדולה יותר של דלק. 

איך תדעו להפעיל לבד את הגנרטור?

האם מארגני האירועים בחוץ חייבים לשכור גם גנרטור וגם שירות של אנשי צוות טכני שידאגו לתפעל את הגנרטור? לא בהכרח. חברות השכרת ציוד מקצועיות נותנות הדרכה למארגני האירועים, ומלמדות אותם כיצד להפעיל את הגנרטור. בהדרכה, עוברים המארגנים היכרות עם האביזרים הנלווים אל הגנרטור כמו סליל חוט חשמל. 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי