השכרת אוהלי ענק – לאילו סוגי אירועים

השכרת אוהלי ענק - לאילו סוגי אירועים

לא תמיד המזג אוויר מאפשר לנו לצאת מהבית, להנות מהטבע או להקים אירוע. לשם כך יש אוהלים שמספיקים במימדים שלהם להכיל מספר רב של אנשים. לאילו אירועים מתאימים אוהלי הענק? האם כדאי לשכור או לרכוש? וכמה זה עולה לי?

אוהל ענק ותפקידו

לכל אירוע אופי משלו, כל חוגג רוצה לקחת את היום הזה לפי בחירתו. יש כאלו שירצו לגדר את עמדת האוכל עם אוהל אירועים ענק ולבן. האוהלים תפקידם גם לעזור לנו עם המזג אוויר גשום או שמשי, וגם לתת תחושה שונה לאירוע, תחושה יותר כפרית. לרוב האוהלים יהיו במקומות פתוחים בטבע, אך גם יש מספר אולמות שאוהבים לגדר את החופה באוהל ענק. כמו כן, האוהל גם מונע מחרקים ומזיקים שונים להפריע לנו לאכול.

לאילו אירועים מתאימים אוהלי הענק?

האוהלים מתאימים לכל אירוע, הבחירה נתונה לפי שיקול דעתם של החוגגים ומקום האירוע. בחתונות אפשר למצוא היום אוהלים ברחבת האוכל ובחופה, במיוחד כשמדובר בחתונה בטבע כמו שמאוד נפוץ היום. כמו כן, יש ירידים שבהם נמצא את האוהל כמקום מנוחה לעוברים והשבים, יש כנסים הממוקמים תחת אוהלים, יש בר מצוות ובת מצוות שבעלי השמחה בוחרים לחגוג בצורה שונה ומפתיעה ובנוסף, לצערנו משתמשים באוהלים גם לאירועים פחות נעימים כמו שבעה ואזכרה.

האם כדאי לרכוש אוהל ענק או לשכור?

השוני בין מחירי ההשכרה לרכישה משמעותיים. לכן, לפני שאתם עומדים לפני העסקה, שאלו את עצמכם מהי התדירות בה אנחנו משתמשים באוהל, על אילו צרכים הוא עונה לי ולמה מצבי הכלכלי מאפשר לי. לרכישה יתרון משמעותי והוא ההשקעה לטווח הארוך, אין הוצאות חוזרות בחלוף הימים. הבעיה צצה כאשר צריך לאחסן את האוהל, להעביר אותו ממקום למקום, לפרק ולהרכיב כל פעם מחדש. כאשר אנחנו בוחרים בהשכרת אוהל לאירוע אנחנו יכולים ליהנות משירות משלוחים, לעיתים בתוספת תשלום ולעיתים לו, אין לנו בעיה של מקום אחסנה. חשוב לשמור את כשירות האוהל בשני המצבים, כך לא נפגע ברכוש ולא נקבל קנסות מיותרים.

לסיכום

האוהלים הענקיים מטרתם לאפשר לנו ליהנות מאירוע או מפגש כלשהו רב משתתפים בטבע, או מצד שני לינה, מבלי שמזג האוויר יפגע באיכות היום הזה. האוהלים יכולים להוות הגנה מפני הטבע, הן מבחינת חרקים ומזיקים והן מבחינת רוחות וגשמים או שמש. בנוסף, האוהלים הם גם משמשים אותנו כנוי לאירוע. לראות אוהל לבן וענק באמצע היער, שם החופה, אין דבר יפה מזה. האוהלים מתאימים למגוון רחב של אירועים, לפי החלטת החוגגים. האוהלים מתאימים לחתונות, בר מצוות, בת מצוות, ירידים, כנסים, הרצאות שונות ומקום מנוחה במרתונים. קיימת גם אפשרות לשכור אוהל אבלים שמיועד לאירועים פחות משמחים. לפני שאתם סוגרים את העסקה, בדקו מה עדיף לכם, לשכור או לרכוש את האוהל. אם השימוש שלכם הוא באופן יומי ואין צורך לקפל את האוהל כל פעם אולי עדיף לכם לרכוש את המוצר. אם מדובר על מצב שהוא חד פעמי, אין לכם מקום אחסון ואתם רוצים ליהנות משירות משלוחים העדיפו לשכור את האוהל. כמובן, גם פער המחירים משמעותי.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי