השכרת פופים מפנקים לאירוע

ממה עשויים פופים?

פופים הם בעצם כריות ענק שבתוכם נמצאים גרגירי קלקר לבנים העטופים בבטנה עבה השומרת על הבד הפנימי כנגד קרעים ופיזור הקלקר. מעל הבטנה הפנימית יש בד עבה המגיע בשלל צבעים לפי בחירת הלקוח, את הבד ניתן להוציא ולכבס ע”י פתיחת הרוכסן הפנימי. הפוף נעים רך ונוח לישיבה, הפופים להשכרה מגיעים בגדלים וצורות שונות ובכך ניתן ליצור אירוע צבעוני נוח ומפנק לאורחים.

היתרון בהשכרת פופים ?

השכרת פופים מיועד לכל מי שעושה אירוע פרטי, עסקי, חברתי. הפתרון המושלם לנוחות ויופי. את הפופים ניתן לשים על מחצלות אותם ניתן להשכיר מחברות השכרה, אך במידה ויש לכם בבית אפשר תמיד להביא.  ניתן גם להשכיר מחצלות, המחצלות להשכרה מגיעות בשלל צבעים וגדלים, הכול לפי בחירת הלקוח והצורך שלו באירוע. המחצלות מגדילות את שטח הישיבה ושומרות על הפופים נקיים יותר.
כיום ניתן לראות כמעט בכל אירוע חברתי פופים להשכרה, אם אתם עושים אירוע בים בחצר או בכל שטח פתוח זה בהחלט הפתרון המושלם. גם באירועים במקומות סגורים בהם רוצים ליצור פינות ישיבה ניתן לראות פופים. גם חברות שעורכות אירועים עסקיים משתמשות בשירות השכרת פופים .

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים שירות השכרת פופים?

ערכו סקר שוק ובדקו את המחירים, בקשו שהפופים יגיעו נקיים ולא קרועים. בדקו האם השירות כולל הובלה למקום בו אתם עורכים את האירוע, אם מדובר בשעת סיום מאוחרת ואין לכם היכן לאחסן את הפופים בדקו האם יש הובלה חזור בשעות מאוחרות .

למה כדאי לשכור פופים ולא לקנות ?

השכרת פופים נעה בין 30-40 ₪ לערך, במידה ואתם עושים אירוע חד פעמי מומלץ להשכיר ולא לקנות. עלות קניית פוף נעה בין 180-450 ₪ תלוי בגודל הפוף באיכות ובצורה. אם אתם עושים אירוע חד פעמי וודאי מומלץ להשכיר ולא לקנות , בנוסף לא דורש מכם שטח אחסון .ניתן לראות גם בחדרי ילדים או בחדרי המתנה פופים, המאפשר לילדים ישיבה נוחה וכיפית מול הטלוויזיה או סתם לשיחה עם חבר. אם החלטתם לשכור פופים לאירוע, ראשית בדקו מהי כמות המוזמנים , האם אתם רוצים להושיב את כולם או רק חלק , אפשרי ליצור נישות קטנות של פופים מחצלות וקצת פינות ישיבה. ליד כל פינה ניתן לשים שולחן עץ להשכרה .אם אתם מארגנים מסיבת רווקים/רווקות בקונספט לבן ניתן להשכיר גם כריות לבנות. שריינו את הציוד מחברת ההשכרה מבעוד מועד , בדקו שאכן יש להם את כמות הפופים והמחצלות שאתם צריכים לאירוע שלכם. אם חשוב לכם צבע מסוים בקשו שישמרו לכם. והכי חשוב שתפו אותם בכל הפרטים של האירוע , הם כבר ידעו להתאים לכם את הכמות הרצויה .

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי