השכרת ציוד הגברה למופעים גדולים וקטנים כאחד

השכרת ציוד הגברה למופעים גדולים וקטנים כאחד

עולם הבמה בישראל המודרנית הוא עולם מלא מופעים ואירועים אשר מתרחשים בכל מיקום או במה אפשרית. כאשר הגידול במופעים הוא בלתי נמנע ואנו רוצים לראות את אמני ארצנו בשיאם, כל תכנון של מופע הוא הפקה בפני עצמה. לקהל יש ציפיות גבוהות מהמארגנים ומהאמן עצמו, וההשקעה ברכישת הכרטיס חייבת לקבל תמורה כל שהיא. לכן יותר ויותר מארגני מופעים, אמנים ומנהלים אומנותיים משקיעים משאבים רבים בהקמת במות מושלמות. בתוך תהליך הקמת הבמה חשוב לקחת בחשבון גם את ציוד ההגברה והסאונד. בלי שיש לכם ציוד איכותי אשר מתאים לגודל הקהל הצפוי יהיה קשה מאוד לספק את חווית הצפייה המושלמת למופע. התאמת ציוד הגברה דורשת ראיה מרחבית והבנה מקצועית ולא כל מופע דורש את אותם הכלים, לכן חשוב לעשות עבודת מחקר או להיעזר באנשי מקצוע על מנת לפרק את דרישות המופע לפרטים ולפעול בהתאם.

חמישה טיפים להשכרה מוצלחת של ציוד הגברה

בתחילתו של כל תהליך הפקת מופע מוזיקלי או אומנותי אתם רוצים לבצע הערכת מצב כוללת ולפיה לפעול.

בתחום השכרת ציוד ההגברה מומלץ לתת את הדעת על כמה פרמטרים מקצועיים שיכולים להפוך להבדל בין ציוד שמסייע להצלחת המופע או מכשילו:

1. גודל חלל ההופעה – בין אם מדובר במופע באולם סגור או באמפי פתוח, יש צרכים שונים מאוד של ציוד הגברה. תנאי החוץ דורשים להתמודד גם עם מקרי גשם או חום קשים אשר יכולים לחבל בפעילות הציוד ולפגוע בהופעה כולה. באולם סגור חשוב להשתמש בציוד שלא יגביל את הנעשה על הבמה או יפגע בכניסות ויציאות חירום לאולם עצמו. לכן התסכלו בתמונה מלאה על חלל ההופעה והתאימו את המגברים והמיקרופונים בדיוק רב כלל האפשר.

2. כמות המשתתפים – על פניו כמות המשתתפים לא אמורה להשפיע עליכם. ועדיין אם מדובר במופע למאה אנשים או למאה אלף אנשים כנראה שאתם מתמודדים עם צרכי הגברה שונים בתכלית. התאמת הרמקולים והמגברים צריכה לספק לכל היושבים בהופעה איכות שמיעה טובה מאוד שלא תותיר טעם רע בצופים.

3. השפעות אקוסטיקה – הכירות אם מגבלות האקוסטיקה של כל חלל יכולות לסייע לכם למקום את הציוד במקומות המתאימים אשר יפצו על קשיי השמיעה של המאזינים. בחלל פתוח יש צורך להתמודד עם המון רעש מסביב ועם קשיי התהודה של המגברים ולכן יש להשקיע במגברים גדולים ואיכותיים יותר אל מול חלל סגור.

4. דרישות הכלים המוזיקליים – לכל כלי מוזיקלי יש את המגבלות עמן הוא פועל. הכירות עם הכלים העתידים להיות על הבמה והתאמה של מיקרופונים מיוחדים לכלים יכולה למנוע בעיות ביום ההופעה ולסייע לכם לעבור את האירוע בלי תקלות.

5. נראות הבמה – אחרי שבדקתם את כל הצרכים המקצועיים לאירוע, עומדת מולכם שאלה אחת – איך למקם את כל הציוד הכבד על הבמה מבלי לפגוע בזוויות הראיה של הקהל. בסופו של יום הקהל בא לראות את המתרחש על הבמה כמו גם לשמוע, לכן אי אפשר לשים רמקולים במרכז שדה הראיה מבלי להתחשב בכך.

הופעה מקצועית תלויה בתכנון מקצועי

כל מופע באשר הוא מעוניין לספק לקהל הצופים חוויה מעשירה ומרתקת. אבל בעבודה כמו בעבדה אי אפשר לקוות להשיג את היעד מבלי להשקיע משאבים בתכנון ויצירה קודם לכן. זו בדיוק הסיבה לתכנון המוקדם להופעה וההסתכלות הרחבה על כל הצרכים המקצועיים והאומנותיים. רק לאחר בחינה זו אתם יכולים להתחיל לדון לפרטים בדרישות השכרת ציוד ההגברה שלכם.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי