השכרת ציוד לאירועים – כל מה שצריך לדעת

השכרת ציוד לאירועים

כמעט כל אחד מאתנו מארגן אירוע בשלב כזה או אחר ומכיוון שרובנו לא מפיקים אירועים באופן קבוע ככל הנראה שנרצה להשכיר ציוד. מפרט הציוד שנשכיר משתנה בין אירוע לאירוע כאשר באירועים בהם יש מוזיקה משימוש מצומצם רק בין הרצאה להרצאה נוכל להשתמש בציוד בסיסי יותר שמיועד רק להגביר את קול הנואמים אך במידה ואתם מתכננים מסיבה או הופעה, הרי שיש צורך בציוד הגברה ייעודי ואולי גם במרכיבים רבים נוספים כמו אוהלים, שולחנות, תאורה ועוד.

לפני שמשכירים ציוד, מאפיינים את האירוע

השלב הראשון באפיון אירוע יהיה בשאלה האם מדובר באירוע המתרחש במתחם סגור או פתוח. אירוע במתחם פתוח דורש ציוד רב יותר כמו גנרטור והדבר משפיע גם על עוצמת הרמקולים הדרושים. השלב השני יהיה הערכת כמות המשתתפים באירוע. במידה ואתם מפיקים מסיבה בה יהיו כמה עשרות אנשים והיא תהיה בשטח פתוח, תוכלו להסתפק ברמקולים בהספק של 300 וואט אך כאשר מדובר בכמות של 200 תצטרכו כבר 600 וואט וכן הלאה. את הגנרטור צריך להתאים לצרכים של מערכת ההגברה וחשוב שההספק יהיה גבוה יותר על מנת שזה יוכל לשמש אתכם גם בהפעלת התאורה ומכשירי חשמל נוספים. במידה ואירוע בטבע, ייתכן ותרצו להשכיר גם אוהלים. השכרת אוהלים לאירועים בטבע יכולה להקל על המשתתפים ועליכם רבות מכיוון שלא תצטרכו להיסחב עם ציוד או אפילו לקנות ציוד במיוחד עבור האירוע במידה ולחלק מהמשתתפים אין (בדרך כלל לחלק מהמשתתפים לפחות אין אוהל בבית). כמו כן יש לדאוג לציוד לאירועים נוסף כמו צליה, ספות ומיקרופונים במידת הצורך ועוד.

משכירים מספק אחד

אמנם תוכלו להשכיר את הציוד ממגוון ספקים אך ההמלצה הינה להיות בקשר עם חברה אחת אשר עמה נהיה בקשר בנושא כל הציוד. במיוחד כאשר אתם צריכים תאורה והגברה לאירוע, מומלץ שכל הציוד יתאים בדיוק רב אחד לשני לדוגמא, מיקרופון מקצועי אשר יהיה מחובר למגבר שלא יודע לעבוד בתדרים של המיקרופון לא יוכל להשמיע לנו את מלוא האיכות שהמיקרופון יודע לספק והדוגמאות עוד רבות. מעבר לכך, יותר נוח לעבוד עם חברה אחת.

איך בוחרים חברה להשכרת ציוד לאירועים?

מכיוון שנרצה שהאירוע יתנהל על הצד הטוב ביותר, חשוב שנבחר את החברה להשכרת ציוד לאירועים בקפידה. ראשית, מומלץ לעבוד עם חברה שיש לה ביקורות חיוביות ושנחשבת לאמינה. בנוסף, מומלץ שכאשר ניצור קשר עם חברת ההשכרה שנרגיש שיש לנו שפה משותפת עם נציגי החברה ושהם מבינים את אופי האירוע שלנו על מנת שיוכלו לעזור לנו לבחור את הציוד המתאים ביותר לאירוע. כמן כן חברה המחזיקה את כלל הציוד לו אנו דרושים עדיפה על מנת להקל עלינו בניהול האירוע שיכול להיות דבר מורכב.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי