השכרת ציוד לאירועים – פתרון גדול לאירועים קטנים

השכרת ציוד לאירועים – פתרון גדול לאירועים קטנים

אירוע הוא רגע מרגש בחיי המשפחה. מברית ועד חתונה, ההתרגשות גדולה והתכנון בהתאם. הישראלים ידועים בקיום אירועים גדולים אך מאז ומתמיד היו גם חגיגות קטנות וצנועות והיום זוהי כולם חוגגים בהרכבים מצומצמים.

השינוי במספר האורחים הוביל איתו גם לשינוי במיקום האירועים ובהתארגנות הנדרשת. חצרות ופארקים הופכים למרחבים מושלמים לחגיגה וזאת תודות לשימוש בציוד מתאים. ציוד לאירועים כולל מערכת הגברה, כיסאות, שולחנות, תאורה, מאווררים, פטריות חימום, אוהלים ועוד. האם אתם צריכים את כל הציוד וכיצד תארגנו את האירוע המושלם? שוחחנו עם חברת סאונשיין וחזרנו עם תשובות שיעזרו לכם להתארגן לקראת החגיגה הקרובה.

הכנת המקום לאירוע – פשוטה מכפי שחשבתם

אין זה משנה אם תכננתם לחגוג בחצר או בפארק (לאחר שקיבלתם אישור כמובן), תוכלו להכין את המקום ולשדרג את הנראות הנוכחית שלו. הדבר הראשון שאתם צריכים לבחון הוא מה כבר יש לכם. יכול להיות שהמקום שבחרתם נראה חגיגי והוא שופע צמחייה ואפילו יש בו תאורה שמחמיאה למרחב. עם זאת, יכול להיות שהמקום ריק לחלוטין, הוא לא נראה כרגע ככזה שמתאים לאירוע ואין לכם אפילו כיסאות ושולחנות, אך אל דאגה. הכינו את הרשימה של כל מה שכבר יש לכם ולאחר מכן רשימה של כל מה שתצטרכו כדי להכין את המקום.

ברשימה שלכם תרצו לכלול: שולחנות וכיסאות, מערכת הגברה לאירוע, תאורה, פינת ישיבה נמוכה אם יש מספיק מרחב, מאווררים או פטריות חימום ואם תרצו תוכלו להוסיף גם מקרנים ומסכים ואוהל לאירועים. רשימה נוספת תתייחס לכל התוספות שיהפכו את המקום ליחיד ומיוחד כמו נרות, מפות לשולחנות, פרחים או בלונים ויתכן שתרצו להוסיף בדים גדולים שיכסו חלקים פחות יפים לעין.

רשימה נוספת שתרצו ליצור היא של משימות אותן יוכלו לבצע עבורכם בעלי מקצוע. למשל, יכול להיות שיהיה נכון להביא גנן כשבועיים לפני האירוע כדי שיגזום מעט את העצים, יסדר את הארוגות ויבצע טיפול מונע נגד חרקים. אם ישנם מפגעים בסביבה כמו נקודות חשמל חשופות, חשוב להביא בעל מקצוע מומחה שיטפל בכך בהקדם. אלו הם דברים קטנים שיכולים לשנות את החוויה שלכם ושל האורחים.

בחרו בפתרונות פשוטים ולא יקרים

התרגלנו לכך שאירועים עולים הרבה כסף אך ברגע שמספר המוזמנים מצטמצם והחגיגה בחצר, בגינה או בשטח אחר שמותר לחגוג בו, נכון יותר למצוא פתרונות פשוטים, יעילים ולא יקרים. אפשר לצמצם את ההוצאות על ידי שימוש בפתרונות פרקטיים וקבלת שירות מגורם אחד במקום פיזור בין נותני שירות רבים. דוגמה לכך היא השכרת ציוד לאירועים. ישנן חברות שונות שיכולות לספק חלק מהציוד אך לא כולן מחזיקות תחת קורת גג אחת את כולו.

חברה אשר יכולה לתת מענה כולל בדרך כלל תוכל להציע מחיר אטרקטיבי. בנוסף, היא תוכל להגיע למקום עם כל מה שהוזמן, לעזור בהרכבה ולהגיע בזמן שנקבע כדי לפרק את כל הציוד ותיקח אותו בחזרה. כבעלי האירוע יעמדו לפניכם משימות רבות וההתרגשות תהיה גדולה. התעסקות עם הרכבת ציוד, תיאום בין נותני שירות והבנה כי אולי שכחתם להזמין משהו, היא חוויה שתרצו לוותר עליה.

אתם יכולים לבחור בפתרונות פרקטיים שיהפכו את המתחם ליחיד ומיוחד. בין היתר תוכלו להקים אוהל גדול ומוצל שכל האורחים יוכלו להיכנס אליו, להוסיף אמצעי חימום או קירור (תלוי בעונה) וכמובן תוכלו לשכור את כל הציוד הנדרש ממקום אחד. חשוב לציין כי אתם לא צריכים לקנות שום דבר מכל אלה אלא תוכלו ליהנות משירותי השכרה והדרכה מלאה כיצד להשתמש בציוד שניתן לכם.

הכינו את האירוע המיוחד שלכם

הכלל הכי חשוב לקראת האירוע הבא והמיוחד שלכם הוא להיות רגועים, לתכנן אותו בכיף ולדאוג שיעמדו לרשותכם אנשי השירות הטובים ביותר. דעו שישנם פתרונות לכל דבר ואתם יכולים להפוך גם חצר קטנה למתחם קסום שהאורחים לא ירצו לעזור. היום ישנם פתרונות קלים ליישום ותוכלו לחגוג את האירוע שלכם עם האנשים הכי חשובים לכם ולשכוח שאתם לא נמצאים באולם אירועים אלא בעצם בגינה פרטית.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי