השכרת ציוד קריוקי לאירוע, מה צריך לדעת ?

מפעיל קריוקי

כולנו אוהבים לשיר, אך לפעמים מתביישים. גם אם אין לנו קול של זמיר אין כמו להשתטות עם החברים לצאת מהלחץ היומיומי להחזיק את המיקרופון ולפצוח בשירה. תחביב הקריוקי הפך להיות חלק בלתי נפרד מערבי שירה, ערבי גיבוש , מפגשים עם החברים והמשפחה .
כיום אין צורך במפעיל קריוקי לערבים אלו וניתן לבצע השכרת קריוקי במחירים נוחים ולהפעיל את הציוד באופן עצמאי. הציוד קל לתפעול נכנס בכל רכב פרטי, הערכות מגיעות מוכנות והתקנת הציוד בשטח לוקחת 3 דק’. כמובן שכמעט בכל חברה יש אפשרות להובלה והתקנת הציוד עד בית הלקוח ולכם נשאר רק לשיר. אם החלטתם לאסוף עצמאית וודאו כי אתם עוברים הדרכה מסודרת במקום על תפעול הציוד ומקבלים את כל החיבורים הנדרשים למערכת. בנוסף היום כבר אין צורך להשכיר מחשב לשירי קריוקי, ניתן להיכנס ליוטיוב וליהנות ממגוון שירים חדשים , יש לרשום את שם הלהקה או הזמר בתוספת המילה קריוקי ולבחור את השיר האהוב עליכם. המילים יופיע על מסך ההקרנה וכל שנותר לכם הוא ללחוץ על הפליליסט ולהתחיל לשיר .

איזה ציוד אנחנו צריכים לערב קריוקי ?

  • רמקול למוזיקה- מגיע בגדלים שונים ויש צורך להתאים אותו לכמות האנשים הנמצאים באירוע ולגודל החלל.
  • מיקסר- מעניק אפקטים שונים לשירה, מגיע עם הכבלים הנדרשים.
  • מיקרופונים אלחוטיים/ ידניים-  אלחוטי מתאים יותר למי שאוהב לרקוד במהלך השירה ובכך לא מוגבל בחוט כמו המיקרופון הידני.
  • מחשב – נמצא היום בכל בית, יש לפתוח את היוטיוב ולבחור איזה שיר שאתם אוהבים.
  • מסך ומקרן/ טלויזיה- מסך ומקרן מתאים יותר למי שעושה אירוע קריוקי בחוץ / בגינה. מטרת המקרן להקרין ישירות מהמחשב למסך.

 

כאשר אתם מבצעים השכרת ציוד קריוקי ללא מפעיל , האירוע הופך להיות בשליטתכם ואתם מחליטים איזה שיר או להקה לבחור, כדי להפוך את האירוע למעניין ניתן לעשות גם תחרויות שירה. במידה ואתם יודעים את סגנון המוזיקה שהאורחים שלכם אוהבים ניתן להכין מראש תיקיה עם כל השירים .
אם אתם עושים אירוע חד פעמי כמובן שאין צורך לקנות ערכת קריוקי , ניתן להשכיר מחברת השכרה שמתעסקת בנושא במחירים הגיוניים ונוחים .

לאיזה אירוע מתאים השכרת ציוד קריוקי

כמעט בכל אירוע שבו יש אנשים שאוהבים לשיר ניתן להוסיף ציוד קריוקי לשדרוג ואווירת האירוע. במסיבת חברים , ימי הולדת, ימי גיבוש , מסיבת רווקים/רווקות , ערבי שירה ועוד . החבר’ה אוהבים להתפרע ולהרגיש זמרים ליום אחד.

מחירי ערכות הקריוקי

בצעו סקר שוק ובדקו היכן תקבלו את רוב הציוד במחיר הסביר ביותר עבורכם . קיימות המון חברות שמשכירות ערכות קריוקי , בדקו האם מגיעים דברים נוספים יחד עם הערכות . לרוב מחירי הערכות מתומחרים עבור מס’ מוצרים וככל שבערכה יש יותר מוצרים כך מחירה גבוה יותר .

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי