השכרת ציוד קריוקי – משדרגים את האירוע שלכם

השכרת ציוד קריוקי - משדרגים את האירוע שלכם

אחד הטרנדים החמים ביותר שיגיע לישראל בשנים האחרונות והפך את שוק המסיבות והאירועים, הוא טרנד הקריוקי שכבש את ליבם של מארגני האירועים הישראלים. הקריוקי מגיע אלינו מהמזרח הרחוק והוא בעצם כלי בידורי צעיר כל הלכת קריוקי כוללת בתוכה מסך, מקרן ואין ספור שירים שניתן לשיר לאורך הערב. מפיק האירוע מחברים את הציוד הטכני ואם הגעת האורחים ניתן האות הראשוני לחגיגה. מכאן ואילך אתם יכולים לחגוג עד אור הבוקר עם מוזיקה בדיוק לפי טעמכם האישי. אז למה בכלל שווה להשכיר ציוד קריוקי למסיבה, והאם הטרנד הזה עומד להפוך לתופעה של ממש? כל התשובות בכתבה הזו.

מדוע כדאי להשכיר ציוד קריוקי?

אם אתם רוצים להפיק מסיבה, או אירוע חברתי כלשהו, ואתם לא ממש יודעים איזו האטרקציה תמשוך את תשומת ליבם של האורחים שלכם, מומלץ לחשוב לרגע אחד על קריוקי. שילוב של קריוקי באירועים חברתיים מאפשר לכם לענות על כמה צרכים בו זמנית:

מסיבה מושלמת

קריוקי משלב מוזיקה בתוכו, מעצם השירה והמנגינות שמתנהלות לאורך כל הערב. ואין כמו מסיבה בשביל לחגוג את המוזיקה ולאפשר לאורחים ליהנות מקצת תרבות. לכן אם אתם רוצים להרים את המסיבה בדרך קצת שונה אתם יכולים להוסיף ערכת קריוקי, שתקפיץ את כל האורחים שלכם ותהיה מרכז הרחבה.

חוויה לאורחים 

מי שלא התנסה בעבר בקריוקי לא יודע כמה כיף זה להשתחרר ולשיר למיקרופון בלי לשים לב לזיופים. התקנה של ערכת קריוקי נותנת לכל האורחים שלכם חוויה שהם לא ציפו לה באירוע, ומאפשרת להם להשתחרר ולהנות ללא גבולות לאורך כל המסיבה. בשילוב של קצת אלכוהול האורחים שלכם יכולים למצוא את עצמם נהנים עד הגג.

שובר קרח

במסיבות חברה ואירועים בשמיים יותר ניתן לשלב עם דף קריוקי דווקא בגלל האופי הלא-רשמי והחם של אטרקציה זו. אם אתם רוצים לשבור את הקרח בין המנהלים והעובדים בארגון שלכם קצת קריוקי לנשמה ממש לא יזיק לכם. אפשר לבחור את המוזיקה שאתם הכי אוהבים וליצור את הפלייליסט של הצוות שלכם.

הכירות עם תרבות אחרת

אם אתם רוצים להביא אורחים מחול המסיבה שלכם אתם יכולים להתקין קריוקי ולאפשר להם להכיר את המוזיקה הישראלית במיטבה ואפילו להצטרף לשירה. כיום ברכות קריוקי אפשר לבחור מבין עשרות אלפי שירים, הישראלים ולועזיים כאחד שיתנו לכם את האווירה המקומית שכל כך מאפיינת אותנו, הישראלים.

מוקד עניין

במסיבות גדולות אפשר לחלק את המסיבה לכם החדרים ולהפעיל חדר קריוקי שלם להנאת האורחים שאוהבים את המוזיקה. חדרי קריוקי הם מוקדי עניין שמושכים אנשים רבים וגורמים להם לצאת מהשגרה היומיומית ולחגוג עד אור הבוקר במסיבה שונה ומיוחדת.

הפקה קטנה ומדליקה

הפקה שמשלבת בתוכה קריוקי היא בדרך כלל הפקה שמחה הרבה יותר. אפשר לשמוע מוזיקה במסיבה וזה באמת בסדר, ואפשר לשיר מוזיקה במסיבה. כאשר אתם לוקחים את המושכות בידיים ובוחרים לשיר את השירים האהובים עליכם, אתם קצת משחררים את עצמכם ונותנים לאמן הפנימי שלכם לצאת החוצה. בסופו של דבר, אתם יכולים בקלות להשכיר ציוד הגברה וקריוקי מקצועי שיתאים לכמות האורחים במסיבה ולא תדרוש מכם הכנות מוקדמות. ביום האירוע תקבלו את המערכת לדלת הבית ותוכלו להתחיל להתקין אותה ממש דקות ספורות לפני תחילת האירוע. אם הגעתם של האורחים הראשונים תוכלו להפעיל את המערכת ולצפות שההפקה הקטנה שלכם תדלק בין רגע ותהפוך למסיבה מקצועית שתרים את כולם עד אור הבוקר

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי