השכרת שולחנות וכסאות לאירועים

השכרת שולחנות וכסאות לאירועים

האירוע שלכם יכול להיות בטבע, בחצר הבית ובכל מקום קסום אחר. הדרך ליצור את הקסם ולהפוך את המקום למותאם לדרישות עוברת בתכנון והתאמת הציוד המתאים. שירותי השכרת שולחנות וכסאות לאירועים נותנים מענה לאנשים פרטיים, עסקים ומאפשרים לכם לציין את הרגע המיוחד שלכם בכל מקום.

ניתן להשתמש בשירותי ההשכרה עבור צרכים שונים כאשר אנו מספקים מענה מכיסא אחד יחיד ועד אלפי פריטים. אם חסר לכם עוד שולחן כיוון שאתם מתכננים לארח בחג הקרוב, אם אתם אחראיים על אירוע הרמת כוסית בעבודה ואם אתם מתכננים אירוע מיוחד בטבע, נוכל להשכיר לכם ציוד.

שולחנות, כסאות וציוד נוסף

תכנון האירוע יכול להיות מרגש במיוחד וכדאי שתדעו איזה ציוד יכול לעמוד לרשותכם. מעבר לשולחנות וכסאות, ניתן לשכור גם פינות ישיבה, פופים, מחצלות ושולחנות נמוכים. בנוסף, כל מרחב יכול לקבל מגע מיוחד תודות לאוהלים, מקרנים ומסכים, מתנפחים, משחקי שולחן, דוכני מזון ואפילו מזגנים, מצננים, גופי חימום וכמובן, גנרטור.

כל אירוע, חלומי ככל שיהיה, ניתן להגשמה בעזרת יצירתיות, יציאה מהקופסה ובדיקת הציוד שיכול לעמוד לרשותכם. אתם יכולים להתמקד בפתרונות הישיבה בלבד ויכולים להפוך את המקום הנוכחי למושלם עבור האירוע תודות לציוד המתאים.

השכרת פופים,פופים להשכרה

סוגי אירועים עבורם יש צורך בשירותי השכרת שולחנות, כסאות וציוד

ישנם סוגי אירועים שונים ולכולם מכנים משותפים: אתם חוגגים, האורחים שלכם מצפים למרחב נעים לתנועה ולישיבה ובדרך כלל ישנו תוכן מרכזי שכולם מתאספים סביבו (טקס, מוזיקה ועוד). שירותי השכרת שולחנות וכסאות לאירועים יתאימו במקרים הבאים:

אירועים בטבע

במקרה והחלטתם לצאת לטבע ולחגוג, תצטרכו שיהיה לכם את הציוד המתאים וחשוב שיהיה נוח להניח אותו ולהשתמש בו. שולחנות וכסאות הם הבסיס שתרצו שיהיה לכם, אך אם מתוכננים לבוא אורחים רבים, כדאי לחשוב גם על מחצלות ושילוב של מספר פינות ישיבה. לאירועים בטבע ניתן לשכור גם גנרטור כך שלא תצטרכו לדאוג לאספקת חשמל.

איזה ציוד הגברה אתם צריכים לאירוע הטבע הקרוב שאתם מתכננים

חגים ואירועים משפחתיים בבית

אם החלטתם לחגוג אירוע בבית כמו יום הולדת עגול, חג, בריתה ועוד, תוכלו להפוך את הבית הקיים לחגיגי יותר. יתכן מאד שאין לכם מספיק מקומות ישיבה, אך בדיוק לשם כך עומדים לרשותכם שירותי ההשכרה וניתן לשכור כל מספר של שולחנות וכיסאות, לפי הצורך וכמובן בהתאם לגודל של הבית.

חגיגה בגינה

הגינה הפרטית שלכם או הגינה של הבניין המשותף יכולה להפוך לשטח קסום למספר שעות. תידרש מכם התארגנות מינימלית כדי שהאורחים שלכם יכנסו לאווירה. אתם יכולים לבחור שולחנות עגולים או מאורכים מתקפלים, כל זאת בהתאם למספר המשתתפים באירוע.

טיפים לפני השכרת שולחנות וכסאות לאירועים

1. אל תהססו לשאול שאלות ולהתייעץ
אנחנו חיים אירועים ויודעים כיצד להתארגן לקראתם. אתם יכולים לשאול אותנו כל שאלה על השכרת שולחנות וכסאות לאירועים, על סידור המקום ומציאת פתרונות שיתאימו לכם. הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא לשאול שאלות, להתייעץ ולתת לנו לעזור לכם ולא רק לספק את הציוד המתאים ביותר.

2. בחרו את צורת השולחנות שתשלב בצורה הנכונה במקום
יכול להיות שכבר ציירתם לעצמכם תמונה ברורה של האזור וכיצד הוא ייראה. עם זאת, יכול להיות שישנן מגבלות מקום ושטח ואז תצטרכו להתגמש מבחינת סוג השולחנות או הכיסאות. אתם יכולים לצלם את השטח, לקחת מידות ולהתייעץ איתנו לגבי כמות השולחנות שתוכלו להכניס למקום, אופן הפריסה וסוג השולחן שיתאים למקום שלכם.

3. בחנו את הציוד הנוסף שיתכן שתצטרכו
מעבר לכך שאתם יכולים לשכור שולחנות וכסאות תוכלו גם לשמוע על הציוד הנוסף שלנו. למשל, ניתן להזמין מפות לשולחנות בצבעים שונים, פופים לישיבה בזולה, שולחנות נמוכים ועוד. אם יש לכם התלבטות, אל תהססו לשאול שאלות ולאפשר לצוות שלנו לייעץ מתוך הניסיון הרב שנצבר לאורך השנים.

4. אל תעמיסו על עצמכם ציוד שאתם לא צריכים
אתם יכולים לשכור כיסא אחד בלבד אם תרצו בכך. אצלנו אין כל מגבלה בכמות הציוד המינימלית והמחירים תמיד הכי טובים שתוכלו למצוא. אתם יכולים לשאול על חבילות ההשכרה אך גם להישאר עם התוכנית שלכם ולקחת מאיתנו רק מה שבאמת נחוץ לכם. בנוסף, תוכלו לקחת בעצמכם את הציוד (תופתעו לגלות כמה כסאות יכולים להיכנס ברכב) או לשאול אותנו על שירותי ההובלה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי