השכרת שולחנות וכסאות לאירוע

השכרת שולחנות וכסאות לאירוע

כמעט כולנו חוגגים אירוע פרטי בבית או בחצר, מזמינים אורחים רבים וצריכים לדאוג להושיב את כולם. גם מי שמארגן אירועים עסקיים גדולים וקטנים יש לו צורך בהשכרת כיסאות ושולחנות להושבת כל המוזמנים באירוע.

אז מאיפה מתחילים?

אם אין ברשותכם את כמות השולחנות והכיסאות להושיב את כל האורחים, אפשר בהחלט לרכוש שירות של השכרת כסאות ושולחנות. חברות ההשכרה המתמחות בתחום מחזיקות לרוב מגוון רחב של ציוד לאירוע במגוון דגמים, כיסאות פלסטיק עם ידיות בצדדים או בלי , כיסאות בר, כיסאות נמוכים לילדים , שולחנות פלסטיק מתקפלים , שולחנות עם פלטות מעץ , שולחנות עגולים ועוד…

מה חשוב לדעת לפני שמשכירים שולחנות וכיסאות?

  • כמות האנשים באירוע-בדקו מהי כמות המוזמנים לאירוע אם מדובר באירוע פרטי אפשר בהחלט לוודא הגעה, לפי זה התאימו את כמות השולחנות והכיסאות אותם אתם צריכים .
  • גודל המקום- האם המקום אליו הזמנתם את האורחים יספיק לכולם? לפני שאתם משכירים בדקו מהו גודל השולחן וודאו שאכן מתאים לאותו חלל.
  • נוחות – אם מדובר בקהל מבוגר באירוע , יש לדאוג לרכוש להם כיסאות בהתאם , הכיסאות צריכים להיות נוחים ומומלץ על ידיות בצדדים כדי להשעין את הידיים. אם יש ילדים באירוע, אפשרי לרכוש כיסאות ושולחנות נמוכים בשבילם .

הכיסא פלסטיק בדר”כ מגיע בצבע לבן ,קל משקל ומאפשר להזיזו ממקום למקום בקלות . מומלץ בדר”כ באירוע רב משתתפים או בארוחות חג שיש תזוזה רבה של הכיסאות .

מתי מומלץ לשכור כיסאות ושולחנות פלסטיק?

אם מדובר באירוע גדול עם המון אורחים מומלץ לבצע השכרת כסאות פלסטיק, כמות גדולה מסוג זה מחזיקות חברות השכרה המתמחות בתחום .
בדקו במס’ מקומות וקבלו הצעת מחיר שתהייה משתלמת ואטרקטיבית עבורכם. במידה ואתם צריכים משלוח למקום האירוע בדקו כמה יעלה משלוח , במידה והחלטתם לסגור עם אותה החברה תעשו תיאום צפיות בנוגע לשלוח . מתי מביאים את הציוד , מתי מחזירים את הציוד וכו…
מחירי הכיסאות והשולחנות משתנים בהתאם לסוג הציוד אותו תרצו לשכור.
כיסאות פלסטיק ושולחנות פלסטיק להשכרה , זולים יותר משולחנות וכיסאות בר.
בנוסף בדקו כמה אנשים יכולים לשבת סביב השולחן , במידה ואתם מחברים בין השולחנות יש להוריד את הקצוות מהחישוב כי לא ניתן להושיב שם אורחים. בדקו שאכן יש רווח בין אורח לאורח.

חשוב לבדוק את תקינות הציוד-

לפני שאתם משכירים שולחנות וכיסאות פלסטיק תבררו את תקינות הציוד, מהי התדירות שמחליפים את הכיסאות, בדקו שהכיסאות והשולחנות מגיעים תקינים ולא שבורים. הבטיחות חשובה לא פחות מהנוחות והיופי . הכול חייב להיות יציב וחזק.
תבקשו שהציוד יגיע נקי , אם השכרתם גם כיסוי בד לכיסאות בדקו האם עוברים כביסה אחרי כל השכרה, ובקשו שהבד יגיע נקי עד כמה שאפשר.

הכי חשוב שיהיה לכם אירוע משולם !

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי