השכרת שולחנות משחק לאירועים

הצלחת האירוע שלכם נמדדת בפרטים הקטנים ובכדי שהאירוע שלכם יהווה הצלחה השכרת שולחנות משחק תיהיה אטרקציה מתאימה. אין ילד ואפילו מבוגר שיכולים לעמוד בפני הקסם של האטרקציה הזו. כל יום הולדת הוא מיוחד אבל ברגע שמשלבים את האירוע בתוכן מעניין האירוע הופך להיות מוצלח. לרצות ילדים זו משימה קשה והפיתוי לאתגר חדש הופך להיות יותר קשה משנה לשנה לכן זה מובן מאליו מדוע אתם צריכים לדאוג להביא את הדברים הטובים ביותר. כאשר אתם מבצעים השכרת שולחנות משחק עומדים לרשותכם 2 אפשרויות או שיביאו אליכם את הציוד וספק השירות יתפעל אותו בשטח דבר אשר יתן לכם שקט נפשי שמישהו דואג לכם או אפשרות שנייה תהיה לאסוף את הציוד בעצמכם. אפשרות זאת תיהיה יותר כלכלית עבורכם כיוון שיום הציוד נכנס בקלות ברכב הפרטי והחיסכון הכספי על ביטול שינוע הציוד יהיה גבוהה.

איך בוחרים שולחנות משחק לאירועים ?

ניתן לבצע הזמנת שולחנות משחק לבר מצווה או לכל אירוע ומסיבה, אבל מה באמת מומלץ לבחור. אז ככה תחילה יש לנו שולחנות משחק לאירועים גדולים ולאירועים קטנים כאשר באירועים הקטנים מומלץ לקחת משחקי שולחן קטנים יותר שהעלות נמדדת בטווח ה 250 ש”ח וכלולים בפנים שולחן הוקי אוויר | שולחן סנוקר | כדורגל שולחן. כמו כן באירועים גדולים ניתן לקחת כדורסל זוגי | עמדות מולטימדיה | שולחן פינג פונג וכו’. העלויות באירועים הגדולים גבוהות יותר כיוון שהם דורשות לוגיסטיקה מורכבת יותר של האירוע ושינוע ברכבים גדולים יותר. בכל זאת מדובר על אירוע חד פעמי ומלבד השכרת שולחנות משחק ככל הנראה תיאלצו להצטייד במוצרים נוספים ובמגוון נוסף של אטרקציות לאירועים מה שיצריך מכם לבצע סקר נרחב ותכנון תקציבי לאירוע שלכם.

מה המחיר של השכרת שולחנות משחק ?

בהמשך למה שציינו בפסקה האחרונה העלויות משתנות בהתאם לגודל האירוע שלכם וכמות המשתתפים, אירוע בסדר גודל של עשרות ילדים יכול להסתכם בכמה מאות שקלים לעומת אירוע גדול ורחב כגון מסיבת סוף שנה או מסיבת פורים שבה משתתפים מאות ילדים והוא יכול להגיע לאלפי שקלים לאטרקציות בודדות. המחיר של שולחנות משחק להשכרה הוא בגדר יכולת ההפקה ועד כמה התוכן של האירוע מורכב ועד כמה בעצם הלקוח מעוניין להשקיע, אירוע כגון מסיבת יומהולדת ימדד בסדר גודל של 250 ש”ח לכל מוצר בעוד מוצרים מורכבים יותר יגיעו גם ל 1000 ש”ח ליחידה. אז תמיד מומלץ לבצע סקר מחירים ולוודא שהחברה שמספקת את הציוד מספקת גם שירות איכותי ומענה גם במקרים בהם יש תקלה בעת האירוע.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי