השכרת תאורה למסיבה, איך תדעו מה נכון עבור האירוע שלכם?

השכרת תאורת דרבי 54 קרניים

כיום ישנה חשיבות גבוה לתאורה כחלק בלתי נפרד מההפקה ומעיצוב האירוע. הפנסים מייצרים אווירה רגועה וצבעונית , וברחבה מקפיצים את האורחים.
ניתן לראות פנסי תאורה באירועים גדולים וקטנים, חתונות ,חינות אירועים עסקיים, ימי הולדת או אירועים בשטח. התאורה יכולה להיות צבעונית כמו שרואים ברחבת הריקודים, תאורת שטיפה על הבמות המיועדות להצגות ומופעים , תאורה לבנה להאיר את השטח או תאורת מזנונים להאיר עמדות אוכל.
קיימים המון פנסי תאורה וצריך לדעת מהם הפנסים הנכונים שיתאימו לאותו אירוע שלכם . את הפנסים ניתן לתפעל עצמאית ללא צורך בתאורן המתפקד על לוח פיקוד התאורה ,באירועים גדולים ובאולמות יותר ניתן לראות תאורן שתפקידו לשנות את התאורה בזמן הנכון ולהתאים את הפנסים לאופי האירוע,ולהאיר בדיוק היכן שצריך .

תאורה לאירועים זה שם המשחק

אם אתם עושים אירוע בשטח מומלץ לקחת פנסי פרוזקטור עם תאורה לבנה שיאירו את השטח, כמובן שאם אין במקום חשמל יש צורך בגנרטור.
במסיבת ריקודים עם כמות גדולה של אנשים מומלץ לקחת פנסי לד , מדובר בפנס חכם הפועל לפי קצב המוזיקה, מדובר בתאורה צבעונית שניתן להתקין על סטנד הנפתח לגובה, הפנס מפזר אור על האורחים הרוקדים ברחבה ולכן אין צורך בתאורן במקרה הזה. במידה ותהייה מוזיקת רקע הפנס ישטוף אור על הרחבה וייתן תאורת אווירה.
ישנם גם פנסים הנקראים פינוקיו דרבי ופליקר שגם הם מומלצים למסיבות, פועלים לפי קצב המוזיקה הפינוקיו נותן צורות של בועות בצבעים שונים, הדרבי מדמה קרני לייזר, והפליקר נותן הבהוב קבוע של אור לבן .הפנסים הצבעונים מתאימים גם למסיבה בבית או בחצר , וזאת רק אם תרצו לייצר אוירה של מסיבה ולא עוד סתם אירוח .
אם תרצו לחגוג בסגנון תאילנד, פנסי הפול מון יעשו את העבודה מעולה ויתנו הרגשה של מסיבה אמיתית וזוהרת . אם יש לכם עמדות אוכל ואתם רוצים להאיר אותם , תאורת מזנונים בדיוק כמו באולמות תהייה מצוינת עבורכם .

תוהים האם לקנות או להשכיר פנסי תאורה לאירועים?

אם אתם עושים אירוע חד פעמי אין צורך לקנות את הפנסים , ישנם חברות המשכירות תאורה לאירועים במחירים הוגנים. הפנסים נכנסים ברכב פרטי קלים לתפעול ואין צורך בידע קודם להפעלתם. ניתן להעמידם על הסטנד או להניח על הרצפה, רק מחברים לחשמל ועובד. במידה ואתם עורכים אירועים על בסיס קבוע ויש לכם צורך בפנסים בשימוש תמידי עדיף לקנות ולא להשכיר.

איך תדעו איזה פנס תאורה מתאימים לכם ?

תוכלו להתייעץ עם החברה ממנה אתם משכירים את הפנסים לאירוע, ספרו להם מה גודל השטח, מהי כמות המוזמנים לאירוע, והכי חשוב איזה אווירה אתם רוצים לייצר. לפי המידע אותו תתנו חברת ההשכרה תדע להתאים לכם את סוג הפנס וכמות הפנסים המתאימה .

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי