השלבים בבחירת השכרת ציוד לאירועים

השלבים בבחירת השכרת ציוד לאירועים

טיפים – השכרת ציוד לאירועים

בין אם החלטתם לערוך אירוע ל -50 או ל 1500 אנשים, ישנם כללים וקווים שהם מאוד ברורים בביצוע השכרת ציוד לאירועים. האם מדובר במקום פתוח או סגור, בעל דרכי גישה נוחה לפריקת הציוד, האם מדובר במסיבה פרטית או אירוע חברה ערב קוקטייל או השקה, מסיבה בחוף הים או בבית. ציוד לאירועים משלב בתוכו אסטטיות ומראה יוקרתי לצד פיתרון אטרקטיבי וזמין לכל כיס. בעבר היה נהוג לחשוב שציוד לאירועים להשכרה הוא עסק יוקרתי שרק אנשי המעמד הגבוה היו יכולים להרשות לעצמם, אבל כיום עקב הביקוש מדובר בעלויות שרוב החוגגים יכולים להרשות לעצמם מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים ולחשוב 3 פעמים לפני שבכלל מתכננים אירוע מהסוג הזה.

 

המשחק השתנה – השכרת ציוד לאירועים בזול

בואו נניח לרגע שאתם לא חברה שרוצה לחגוג לעובדים שלה 25 שנות קיום אלא אתם בסך הכל רוצים לחגוג אירוע בבית פרטי ובכל זאת לא רוצים לשפוך משכורת חודשית. נניח שיש לכם בין 30-50 מוזמנים והחלטתם לערוך את האירוע בעצמכם, עשיתם הכנה מוקדמת כמו שצריך, הכנתם את החצר לאירוע הזמנתם קייטרינג קניתם שתייה והעיצוב מוכן. עכשיו כל שעליכם לעשות הוא לתכנן את ההושבה, האם אנחנו לבצע השכרת ציוד לאירועים מסוג פוטונים ופינות זולה או להשכיר שולחנות בר גבוהים. האם נשתמש בהשכרת מצננים, השכרת מאווררים או השכרת מזגנים בכדי לצנן את האורחים שלנו ולעקל על החום הכבד השולט במדינה שלנו. כיום השכרת ציוד לאירועים מתבצעת בצורה קלה נוחה וזולה היא מאפשרת ביצוע הזמנה אונליין מאתר החברה שלכם נשאר רק לציין איזה מוצרים אתם מעוניינים להשכיר ולדעת כמה זה יעלה לכם.

 

האם משתלם להשכיר ציוד לאירועים ?

התשובה היא כן. בהחלט משתלם לבצע כיום השכרת ציוד לאירועים, העליות מתחילות מסכומים זעירים ועולות בהתאם לכמות שאתם צריכים. השכרת ציוד חימום לאירוע בחורף יכיל פטריות חימום, אוהלים וכן שולחנות וכיסאות והעליות לכל פריט נוחים בהחלט לכל כיס, רוב הציוד נכנס ברכב פרטי וקל לתפעול עצמי ולפירוק, אך בהחלט ביצוע ההובלה יכול להיות פיתרון משמעותי במידה ואין לכם דרכי שינוע. השכרת ציוד קירור לאירוע יכיל מאווררים, מזגנים, מצננים, מקררים וכן הלאה. החלטה נבונה תיהיה ביצוע השוואת מחירים, מומלץ לבצע הזמנה מחברה שבה יש שקיפות מחירים, כך תוכלו לדעת בדיוק כמה אתם הולכים לשלם עבור השכרת ציוד לאירועים שתבחרו ולכם ישאר לברר כמה יעלה השינוע ובמידת הצורך ההתקנה של הציוד שגם במקרה הכי גרוע תעלה לכם כמה מאות שקלים.

אז לסיכום לפני שאתם ניגשים לערוך אירוע מומלץ בחום להגיע עם מסגרת תקציב ולא לחרוג ממנה, לחשב עלויות ולהזמין מה שבאמת צריך ולא מה שאולי תצטרכו.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי