התארגנות לישיבת שבעה ולאבל על אדם שנפטר במקצועיות וברגישות

אוהל אבלים 4X6 - כולל כסאות, שולחנות ותאורה

מותו של אדם קרוב תופס את רובנו לא מוכנים. מיד לאחר הפטירה יש לבצע משימות רבות וכל זאת כשהמשפחה והחברים נמצאים באחד הרגעים הקשים מבחינתם. בתחילה יש להסדיר את נושא הקבורה והלוויה ולאחר מכן להתארגן לשבעה.

במהלך השבעה יגיעו אל הבית אנשים רבים אשר חשוב להם לחלוק כבוד עם הנפטר ועם קרוביו. במקרה של ישיבת שבעה בבית פרטי אפשר לתת לכל אותם אנשים להיכנס לתוך הבית, אך במקרה של מגורים בדירה, בית קטן או במקרה וישנה העדפה להימנע מכניסתו של הקהל הגדול לבית הפרטי, יש לדאוג לסידורי ישיבה ולסוכת אבלים.

סוכת אבלים להשכרה נותנת פתרון בזמנים הקשים ביותר. היא נותנת מענה הצללה וישיבה מרווחת, ניתן להשאיר אותה במקומה במשך כל שבעת הימים והיא יכולה להגיע עם פונקציות נוספות אם יש צורך בכך. את שירותי ההשכרה אפשר לקבל ממקומות שונים ועם זאת יש לבדוק כי החברה המספקת נותנת מענה מלא ושהיא עושה זאת ברגישות רבה.

לתת למישהו אחר חלק מהאחריות על התארגנות לאבל

אין כל ספק כי האבלים נמצאים בתקופה קשה. לכן זהו הזמן שהם צריכים שיעמדו לרשותם נותני שירות שמבינים בתחום ושיוכלו לקחת מהם לפחות חלק מהאחריות. ניתן למצוא סוכת אבלים להשכרה מחברות שונות אך לא כולן מובילות את הציוד ומתקינות אותו. לא כולן מציעות מוצרים משלימים כמו כסאות, שולחנות ואפילו מזגנים. ככל שאפשר יש להעדיף תקשורת מול גורם אחד בלבד שהרי בכל מקרה לאבלים יהיו עוד משימות לטפל בהן וחשוב שכל בקשה תטופל כראוי.

בבחירת חברת השכרה כדאי לבחון כי היא יכולה לספק את הציוד הנדרש, כולל ציוד משלים אם יש צורך ושהיא זו שתרכיב את הסוכה. מעבר לכך שחשוב לקבל בתקופה זו את השירות הטוב ביותר יש לוודא כי החברה יודעת להביא אליכם את הציוד הנכון לרבות הסוכה שתתאים למרחב, למספר האנשים שצפויים להגיע ואפילו למזג האוויר (כיוון שיתכן שתצטרכו מזגן או מאוורר בימים החמים).

טיפים להשכרת סוכת אבלים וציוד לתקופת האבל

האבלים יהיו בסוכה לאורך כל השבעה וככל שאפשר להקל עליהם כך מוטב. זו הסיבה שאורחים רבים מגיעים, תומכים ורבים מביאים איתם כיבוד. כיוון שבתקופה רגישה זו יש לקבל בחירות שונות ולא תמיד קל לעשות אותן, פנינו לחברת סאונשיין המשכירה ציוד וסוכות אבלים כדי שתיתן לנו טיפים להשכרה:

בחירת בן משפחה או חבר שיהיה אחראי לעניין

בתקופה זו כדאי לחלק את התפקידים ולתת למישהו להיות אחראי על התקשורת מול חברת ההשכרה. אותו אדם יהיה בדרך כלל בן משפחה שלא מקרבה ראשונה אך ישנם מקרים בהם חבר קרוב יהיה זה שייצור קשר, ימסור מידע וידאג לכך שהחברה תגיע ותקים את הסוכה.

שתפו במידע ובררו שאתם מקבלים את הציוד הנחוץ לכם

חברת ההשכרה תצטרך לקבל מידע עליכם, על המקום ותנסה לשאול שאלות ברגישות ככל האפשר וזאת כדי להציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר. גם לאחר שקיבלתם הצעת מחיר, אם אתם לא בטוחים מה היא כוללת, מה גודל הסוכה והאם אתם מקבלים כסאות וכמה מהם, תמשיכו לשאול שאלות.

בררו שיש לכם גישה לחשמל במקום

תרצו שתהיה לכם גישה לחשמל לצורך תפעול של מכשירים בסיסיים ואולי גם תאורה ומצנן. כדאי לבדוק שתהיה לכם גישה נוחה ואם תצטרכו כבלי חשמל עבים או כל מכשיר אחר, תוכלו להתייעץ עם חברת ההשכרה ולבדוק אם היא יכולה לספק אותם עבורכם ובאיזו עלות.

וודאו כי ההצעה שקיבלתם היא למשך כל השבעה

אתם לא רוצים להיות מופתעים במהלך השבעה. וודאו מראש כי ההשכרה והמחיר שניתן לכם הוא למשך כל תקופת השבעה. בררו מתי החברה יכולה להגיע אליכם, האם היא מבצעת את ההקמה (אלא אם תרצו לעשות זאת בעצמכם) ומי יהיה אחראי לפירוק ומתי. ככל שהחברה מנוסה יותר בתחום כך היא תוכל לתמוך בכם בתקופה זו ברגישות ובמקצועיות.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי