חוגגים אירועים עם אוהלים

חוגגים אירועים עם אוהלים

החורף הישראלי מגיע אלינו בצעדי ענק ואתם מחפשים פתרון לשמור על האורחים שלכם יבשים באירוע שלכם?
יש בשוק מגוון פתרונות לקירוי האירוע כמו סככות שונות, גזיבו, ברזנטים ועוד, אבל בואו נודה באמת, הפתרון הנוח ביותר בשבילכם הוא הקמת אוהל בהתאם לכמות האורחים וגודל האירוע.

איזה אוהל אני צריך?

קיימים כמה סוגי אוהלים המיועדים לאירועים אותם תוכלו להשכיר:

הראשון הוא אוהל לאירוע גדול ופרטי, בו תוכלו לארח מאות אנשים. כמובן שהקמה של אוהל כזה יכולה להתאים למגוון רחב של אירועים, ויחד עם נותני השירות שלנו המתמחים בהשכרת ציוד לאירועים, שיחשבו יחד איתכם את כמות המוזמנים לאירוע ואת שטח המקום, תוכלו להגיע לאוהל האידיאלי שמתאים לכם מבחינת הגודל. בנוסף, האוהל יכול להיות מעוצב לפי בקשותיכם גם מבפנים וגם מבחוץ. בתקופת החורף הקרה תוכלו לחמם את המקום בעזרת פטריות חימום. האוהלים הם שונים אחד מהשני, ויכולים להגיע עם יריעות שקופות, עם קירות זכוכית שכוללות אפילו רצפה ואין ספק שהם נראים מפוארים ומאוד פרקטיים לאירועים שלכם.

אם האירוע שלכם הוא עסקי, תוכלו לבצע התאמה מלאה לאירוע. באירועים עסקיים תצטרכו מקום בו תוכלו להניח את הסחורה שלכם ותוכלו להשתמש באוהל בתור מחסן. האוהל יכול להיות מעוצב ומחובר לקונספט של אירוע החברה, ולתת תחושה של אירוע עסקי אמיתי ומושקע.

במידה וקיימת אצלכם האפשרות לקיים את האירוע שלכם בחצר הבית, תוכלו לתחום את החצר באוהל מקורה ולהציב בתוכו פטריות חימום שיתנו לאירוע שלכם אווירה חמימה וביתית שלא תשכח.

מה חשוב לדעת לפני השכרת אוהל?

השכרת אוהלים יכול להיות מצב קשה ומבלבל. מזל שאנחנו פה כדי להסביר לכם מהם הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת לפני ההשכרה.

הגדלים של האוהלים משתנים בשוק. תוכלו למצוא אוהלים במידת של 2X2 ואוהלים במידה של מעל 100 מ”ר. איך נדע מה מתאים לנו? לפני שאנחנו מזמינים את האוהל, נצטרך לבדוק את מידות השטח בו נקיים את האירוע שלנו כדי לדעת מה הגודל המקסימלי של האוהל אותו אנחנו נוכל להציב. גם גובה האוהל הוא פרמטר חשוב, כי אם באזור יש עץ או פרגולה שיכולה להפריע, נצטרך לעשות את האוהל יותר נמוך. רוב האוהלים מגיעים לגובה של 3 מטר בקודקודו.

לפני שנבנה את האוהל, נבדוק שהשטח שלנו חלק, בלי עצמים שיכולים להזיק לנו, נקי ובלי שיפועים שיכולים להפריע להקמת האוהל. שימו לב שהמקום שלכם אכן בלי שיפועים – דבר היכול לגרום לאי יציבות של האוהל ולסיכון שלכם ושל האורחים שלכם. לפני שאתם משכירים אוהל, כדי שתבדקו מאיפה תהיה הכניסה לאוהל. רצוי שהכניסה תהיה משטח פתוח ולא ממקום ללא גישה כמו ליד קיר או שיח.

מאיזה חומר עשוי האוהל?

לפני שאתם שוכרים אוהלים, כדאי שתבדקו מאיזה חומרים עשוי האוהל. גם לאותם אנשים שצריכים את האוהל ליום אחד וחושבים שמה שיותר זול יותר טוב – תחשבו שנית: אוהל שעשוי מחומר זול עלול לפגוע ביעילות האוהל ולגרום לנזילות של גשם ולחוסר יציבות של האוהל, דבר שיסכן את כל השוהים בו.

החומר המומלץ ביותר ליריעות האוהל הוא C.V.P ולמוטות האוהל הוא ברזל, מבדיקה שנעשתה אלו החומרים הכי עמידים והכי בטיחותיים לאוהלים. כמובן שאצלנו תוכלו להשכיר גם מוצרים נלווים כמו תנורי אינפרא אדום, מקרנים, שמיכות והשכרת פטריות חימום לימי החורף הקרים.

דברו איתנו

נותני השירות שלנו הם האנשים הכי חמים ועוזרים שיש – כמעט כמו המוצרים שלנו. כל דילמה שתעלה לכם, פנו אלינו ואנחנו נעשה את המאמץ הגדול ביותר כדי לפתור אותה תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. אנחנו נעזור לכם לבנות את האירוע שמתאים לכם בצורה המיטבית ונדאג שהגשם בחוץ לא יהיה האויב שלכם, אלא יוסיף אווירה פסטורלית ונעימה יחד עם האוהל המרהיב שלכם.

המומחים שלנו יגיעו לאירוע שלכם יחד עם הציוד אותו בחרתם, ירכיבו לכם הכל ויסבירו לכם כיצד לפעול בעת תקלה במהלך האירוע. בסוף האירוע שלכם נגיע ונפרק את הציוד בחזרה אלינו – נשמע פשוט לא? האורחים שלכם יזכרו את האירוע שלכם לשנים רבות בזכות התנאים המדהימים שנביא לכם עם האוהלים שלנו וכל המוצרים הנלווים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי