חמש דרכים מעולות להשתמש במצננים לאירועים

השכרת חבילת 4 מצננים עוצמתיים

היכולת שלנו לנהל חיי שגרה במדינת ישראל, תלויה במידה רבה במזג האוויר. המעברים החדים מחום קיצוני לקור, במיוחד בשנים האחרונות הם אתגר קשה מאוד לכל מי שעוסק בעולם הפקות האירועים. על כן, אין זה מפתיע לגלות כי קיימים מוצרים בשוק שיכולים לשפר בצורה משמעותית את יכולות ההפקה של אירועים ולהתגבר על קשיי מזג האוויר. אחד הפתרונות הנוחים ביותר שקיימים כיום בשוק הוא שימוש במערכות צינון אוויר מקצועיות. מצננים לאירועים הם מכשירים גדולים ועוצמתיים אשר יכולים לעמוד בעומס עבודה רב לאורך שעות האירוע ולהפיק את המיטב מכל מיקום או אולם בו אתם בוחרים להוציא את האירוע שלכם לפועל.

הזמנת מצננים לאירועים היא הזמנה שיכולה להתאים בדיוק לצרכים שלכם. בין אם מדובר על אירוע חברתי מצומצם או על אירוע רב משתתפים שאתם מארגנים לכל החברה שלכם. האורחים שלכם יצליחו להתרכז במה שחשוב באמת ואתם תקבלו מחמאות על הירידה לפרטים הקטנים ביותר של ההפקה.

מה הם מצננים לאירועים?

בעולם הפקות האירועים, נדירות הפעמים בהן ניתן לנהל על אירוע, מתחילתו ועד סופו, בתוך חלל ממוזג שמתאים לכלל המשתתפים. במזג האוויר הישראלי החם והלח, זו היא הגבלה שיכולה להקשות מאוד על הפקת אירועים מוצלחת ואיכותית. כפועל יוצא, אתם רוצים להתקין מערכות אוורור וקירור אשר יכולות ליצור סביבת אירוע נינוחה, גם בימים הכי חמים של הקיץ.

מצננים לאירועים הם מוצרים אשר נותנים מענה על הצורך בקלות וביעילות. מדובר על מערכות ניידות בעלות עוצמות קירור ואוורור משתנות. את המצננים ניתן למקם בכל פניה או במרכז האירוע, על מנת לפזר לחלל החדר, זרמים צוננים של אוויר קר ונעים. הייתרון הגדול ביותר מבחינת מפיקי אירועים לשימוש במצננים לאירועים הוא האפשרות להתאים את השימוש במכשיר לצרכים השונים לאורך האירוע כולו.

אתם יכולים להתחיל את האירוע בחוץ ולהעביר את המצננים אל תוך האולם הפנימי עם התקדמות האירוע. כך, האורחים יצליחו להנות ממיזוג אוויר מושלם לאורך כל שלבי הכינוס או החגיגה אותה אתם רוצים לארגן.

חמש דרכים מצוינות להשתמש במצננים לאירועים

אם עד עכשיו לא הצלחתם להשתכנע, הנה לכם עוד חמש דרכים מעולות בהן אתם יכולים להשתמש במצנני אוויר לאירועים, בצורה אפקטיבית ויעילה:

כניסה לחופה – כל אירוע החופה, הוא אירוע מרגש ומלחיץ. לא רק לכלה ולקרובים שלה, אלא גם לאורחים שלא רוצים למצוא את עצמם עומדים תחת כיפת השמיים, ביום חם ולח של שיא הקיץ, ללא מיזוג אוויר. זו היא בעיה שכל מפיק חתונה יכול למצוא את עצמו מתמודד עימה, בד בבד במהלך החודשים החמים יותר בשנה. על כן, ניתן ואף מומלץ להציב באזור קבלת הפנים, בצידי השביל לחופה ואף בקרבת החופה עצמה, מצננים לאירועים שיכולים להציל את האיפור והשיער של הנשים, ולשמור טמפרטורה נעימה גם בליל הקיץ החם ביותר.

ברחבת הריקודים – השימוש במצננים לאירועים, בתוך רחבת הריקודים הוא שימוש שיכול להיות רלוונטי לכל עונות השנה וכל השמחות המשפחתיות. רגע אחרי החופה, הטמפרטורות מתחילות לעלות, כאשר כל החברים שלכם מרימים את הרחבה. לאורך שעות רבות כולם קורדים ונהנים בשמחה אחת גדולה, בשילוב עם אלכוהול, החום בתוך האולם, גם אם יש בו מערכות אוורור וקירור, רק הולך ועולה. כדי להקל ולו במעט על הטמפרטורות הגבוהות, אפשר למקם בשולי רחבת הריקודים כמה מערכות מצננים לאירועים, בעוצמות שונות בהתאם לכמות האנשים.

כנסים עסקיים – במהלך הקיץ, מתחרשים בישראל כינוסים עסקיים רבים, אשר ברובם מתחרשים תחת כיפת השמים ובשעות השיא של היממה. המטרה המרכזית שלכם היא ליצור סביבת עבודה ושיח מקצועי שתהיה סביבה נוחה. זאת, תוך מינימום השפעה מהסביבה וממזג האוויר. כלומר, הפתרון הנוח והאיכותי ביותר הוא שימוש במערכת אוורור ניידות בגדלים שונים. כך הכנס יכול לשלב בין השמש הקיצית הנעימה לבין העיסוק ביחסים פנים ארגוניים ועסקיים, מבלי להקשות על המשתתפים בימי עומסי החום הקשים.

מופעים המוניים – בשנים האחרונות קצב אירועי התרבות והמוזיקה ההמוניים בישראל רק הולך וגדל. כפועל יוצא, כמעט כל מופע של אמן גדול ומוכר, נערך בלית ברירה במרחבים פתוחים עצומים, כדוגמת פארק הירקון. כדי להכיל כמות כה גדולה של אנשים תחת כיפת השמיים, באירוע מקצועי ומהנה, אתם חייבים להסתכל גם על צרכי הנוחות של הקהל שלכם. לפיכך, הסתכלות וחלוקה נכונה של כל אזור ישיבה גם מבחינת אוורור, היא חיונית להצלחת האירוע וקבלת תגובות חיוביות מהמשתתפים. אם לקהל שלכם לא יהיה נעים, והאנשים ירגישו חסרי סבלות מרוב חום, האירוע לא יצליח להפוך למופע מיוחד במינו ויפספס את המטרה שלשמה עמלתם כה קשה.

אירועים לילדים ולהורים – כמויות האירועים להורים וילדים לאורך חודשי הקיץ היא בלתי נתפסת, הן מבחינה מספרית והן מבחינת כמות המשתתפים פר אירוע. בסביבת ילדים, הלחץ עולה ואתם לא רק רוצים ליצור סביבה נעימה, אלא גם בטוחה. ההורים שרצים כל העת אחר ילדים קטנים יודו לכם על מערכות מצננים לאירועים, שהתקנתם בכל מופע או מרכז פעילות. לצד זאת, אתם חייבים להבטיח שהמערכת לא פוגעת בילדים ונמצא באזור מרוחק מספיק מהישג ידם.

עוברים את הקיץ בשלום וללא זיעה

כדי לבחור מערכת מצננים לאירועים שתעמוד בכל הדרישות שלכם, מומלץ לבצע הסתכלות רחבה יותר על מהות האירוע עוד בשלבים הראשונים להפקתו. למשל, התייחסו לסוג החלל בו האירוע שלכם עתיד להתקיים. בין היתר, מומלץ לבחור את החיבורים לחשמל, גודל החלל עצמו, עיצוב האולם ויכולת השינוע של המצננים לתוך האולם ובמהלך האירוע. כמו כן, אתם מעוניינים לבחור מערכות צינון שיכולות לתת מענה לכל כמות אורחים. זאת, בהתאם להערכה הראשונית שלכם על מספר המשתתפים באירוע, אל מול התפוקה של כל מערכת מצננים לאירועים.

לצד כל זאת, חשוב לזכור כי את היכולת שלכם לנהל אירוע מקצועי, אתם תולים במידה רבה בעמידה בדרישות התקציב. השכרת מצננים לאירועים היא אולי משימה חשובה מאוד, אשר במידה רבה תקבע את שביעות רצונם של המשתתפים באירוע, אבל לא בכל מחיר. בשוק ישנן חברות רבות אשר יכולות להציע לכם שירותי השכרת מצננים לאירועים בטווחי מחירים משתנים, בהתאם לכמות ההזמנה, זמן האספקה ואפילו בהתאם לגודל המערכת עצמה. כך שאתם יכולים לבחור את המוצר המושלם לכם, מבין שלל רחב של אופציות שיכולות לעמוד לרשותכם. כדי למצוא את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם, רצוי לשלב סקר שוקו אודות הפרמטרים הקיימים בהיצע של כל חברה, לצד סקר שוק אודות התמחור והיצע השירות.

תכנון נכון של האירוע שלכם, לפרטים הכי קטנים ושוליים (כולל מיקום מדויק של מצננים לאירועים) הוא המפתח ליצירת אירוע מושלם גם בתנאי מזג האוויר המאתגרים ביותר. כל מפיק אירועים מכיר את הכלל הזה, ומבין כי הוא המפתח להצלחתו העסקית והמקצועית לאורך שנים רבות של אירועים מוצלחים. הפרטים הקטנים, כמו מידת הנוחות והטמפרטורה בחלל האירוע, אולי לא יתפסו את תשומת הלב של האורחים, אבל אם לא תתייחסו אליהם, אתם עלולים להתמודד עם ההשלכות לכך ביתר שאת.

המצננים שהצילו את האירוע שלכם

המחשבה שהאירוע שלכם יכול להפוך להצלחה מסחררת רק על בסיס הזמנה של מצננים לאירועים, קשה לאדם מן השורה לתפוס. אבל, מה יקרה אם אתם תגיעו לאירוע שבו המארגנים לא השקיעו מספיק זמן למחשבה והתארגנות בתחום האוורור והמיזוג?

ייתכן ואתם תמצאו את עצמכם, במיוחד אם אתם אנשים שסובלים מחום, בחלל סגור שלא מצליח להכיל את כמות האורחים שבו. האווירה אוטומטית הופכת להיות לא נוחה, לחוצה ואפילו חנוקה. אתם לא מצליחים להתרכז וכל מה שאתם מעוניינים לעשות הוא לצאת החוצה ולשאוף קצת אוויר צח, גם בשיא הקיץ הלוהט.

זה הוא אינו תרחיש נעים, בלשון המעטה. על כן, אתם רוצים להימנע ממצב בו אתם לא מספקים פתרונות איכותיים ואמינים למיזוג או אוורור בחלל האירוע שלכם. מצננים לאירועים יכולים לשמש גם כגיבוי מושלם לאירועים גדולים. אם החשמל חלילה נופל באירוע, את המצננים אתם יכולים לחבר לגנרטורים, כך שהחלל לא יהפוך בין רגע להיות חלל חנוק ולא נעים לשהייה. כפועל יוצא, מדובר אפוא במוצר קומפקטי יחסית, בעל יכולות שינוע מהירות ומידה רבה של שימושיות כמעט בכל אירוע, גדול כקטן. ולכן, אתם רק צריכים למצוא את המוצר שעונה על כלל הדרישות שלכם, כדי להביא לכדי שיפור משמעותי בהפקת האירוע ובהנאה של כלל המשתתפים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי