טיפים להפקת אירוע מרגש ומוצלח!

טיפים להפקת אירוע מרגש ומוצלח!

אם אתם נמצאים לפני אירוע גדול ומשמעותי בחייכם ותרצו להיות בטוחים, שהוא יהיה בלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם, תנו לנו לשתף אתכם במספר טיפים מנצחים. עקבו אחרי הטיפים שלנו ותוכלו להפיק אירוע מושלם.

בחירת מקום לקיום האירוע

בדקו או לפחות העריכו את כמות המוזמנים הצפויה שתהיה באירוע. יתרה מזאת, הקשיבו גם לרצונכם לגבי אופי האירוע – האם תרצו אירוע מפואר וגדול או אירוע קטן וצנוע. במידה ובחרתם באופציה הראשונה, הרי שכדאי שתתחילו לחפש כמה שיותר מהר אולם או גן אירועים ואילו במידה ובחרתם באופציה השנייה, נסו לבדוק אפשרויות של קיום האירוע בבית, בחצר שלכם, או אפילו בחדר פרטי במסעדה יוקרתית.

ציוד לאירועים

במידה ואתם מקיימים את האירוע בבית שלכם או אפילו בשטח שהשכרתם, אתם בוודאי תצטרכו להשכיר ציוד לאירוע הכולל, ציוד הגברה, תאורה, פינות ישיבה אלטרנטיביות, פתרונות לחימום וקירור (בהתאם לתנאי מזג האוויר), אביזרים לאירוע ומקרן או מסך עליו תוכלו להקרין את התמונות של בעלי השמחה. מעבר לכך ובמיוחד, אם אתם מפיקים את האירוע בעצמכם בלבד, אל תשכיחו גם להשכיר מכונות קרח, על מנת שיספקו לכם מענה קריר בצורת קוביות קרח למשקאות שיוגשו באירוע. השכרת מכונת קרח תעלה כמה מאות עד אלפי שקלים ותבטיח לכם את קירור המשקאות בצורה מושלמת.

אטרקציות לאירועים

הרי אין אירוע בלי אטרקציות. נסו לשלב מספר אטרקציות שונות כמו, עיצוב בלונים, בר מתוקים, עמדת שזירה, צילום מגנטים ועוד. אל תוותרו על אטרקציית צילום המגנטים, שכן מדובר על אטרקציה המשאירה לאורחים מזכרת ייחודית בצורת תמונה, מהאירוע שלכם. יתרה מזאת, תוכלו גם להוסיף להקת מתופפים או להקה שתנגן מוסיקה נעימה לאורך כל הערב.

קייטרינג לאירוע

לפני שאתם סוגרים עם חברת הקייטרינג, מומלץ ורצוי לבקש להיות מוזמנים לאירוע בו הם מבשלים את האוכל או לפחות להיות מוזמנים לערב טעימות. יתרה מזאת, חפשו על החברה המלצות בפייסבוק ונסו גם לצור קשר עם לקוחותיה וכך תוכלו לשמוע חוות דעת אמיתיות ולדעת האם כדאי לקחת את שירותיה של החברה או לא. בדקו גם מה סוג האוכל המתאים עבורכם וגם עבור האורחים בחתונה. כיום, קיימים מגוון סוגים של קייטרינג בהם, אסאדו (בשרי), חלבי, צמחוני, טבעוני ועוד. חשוב גם לבדוק שיש לקייטרינג רישיון עסק ורישיון ממשרד הבריאות וכמובן גם תעודת כשרות (במידה ויש לכם אורחים דתיים שלא תרצו לאכזב).

מוסיקה לאירוע

האורחים שלכם מגיעים לאירוע, על מנת להנות, לבלות ולהירגע מהשגרה היומימית. על כן, מומלץ לתת פלייליסט לתקליטן שלכם, בנוסף גם לזה שהוא מציע לכם. הכניסו בפלייליסט שלכם, שירים אהובים עליכם וגם שירים פופולאריים וקלאסיים שכולם מכירים. ככה תבטיחו לעצמכם, שגם אתם וגם האורחים יהנו מהאירוע מתחילתו ועד סופו.

מחירים

הפקת אירוע יכולה להגיע בקלות לכמה מאות אלפי שקלים. עקבו אחרי התקציב שלכם, בדקו שאתם לא חורגים משמעותית ממנו. נסו לעשות סקר שוק ובדקו את המחירים של השירותים השונים אצל מספר ספקים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי