טיפים להצלחת האירוע בעזרת השכרת ציוד לאירועים

טיפים להצלחת האירוע בעזרת השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים מאיפה מתחילים ?

עושים אירוע ולא יודעים מאיפה להתחיל?
שמעתם על האפשרות של השכרת ציוד לאירועים אך אתם לא יודעים מאיפה ואיזה ציוד?
כולנו עורכים אירוע במהלך חיינו, או לפחות משתתפים באירועים בין אם קטנים או גדולים. אז אם אתם בעלי השמחה וארגון האירוע תלוי בכם אנחנו כאן לעשות לכם סדר בדברים…

מס’ דברים שחובה לבדוק לפני שתבחרו להשכיר ציוד לאירוע

  • תקציב- אם הגעתם עם תקציב מסוים, אל תחרגו ממנו. לארגן אירוע זה לא פשוט ותמיד יש הוצאות לא צפויות .
  • מיקום- החלטתם איפה אתם עורגים את האירוע? מצוין! בדקו מהם דרכי הגישה למקום האירוע, אם מדובר בשטח פתוח חשוב לוודא שיש גישה לספקי האירוע להגיע למקום ולפרוק את הציוד. אם האירוע בבית או בחצר, תכננו פחות או יותר היכן תרצו להניח כל דבר.
  • סוג האירוע- באירועים עסקיים, חתונות חינה, בר/בת מצווה בריתה יש לשכור ציוד רשמי יותר, הציוד חייב להיות נקי ושמור.
  • כמות מוזמנים- ערכו רשימת מוזמנים לאירוע, מומלץ להוריד לפחות 10-15% מכמות המוזמנים, תמיד מגיעים פחות אנשים מהצפוי

אוקיי אז החלטתם שאתם לוקחים את המשימה על עצמכם קחו בחשבון שמעכשיו אתם הופכים להיות המפיקים מתחילתו ועד סופו של האירוע, לכן כדי להפחית מהלחץ כדאי לסגור עם חברה שמשכירה את כל הציוד לאירוע ומגיעה עם אחראי על האירוע מטעמם .
במידה והחלטתם לקחת מס’ ספקים, תבקשו מכולם להגיע לפחות שעתיים שלוש לפני תחילת האירוע ולוודא שהכול עומד בצורה תקינה ללא תקלות ולפי בקשתכם. במידה ויש לכם מישהו קרוב שאתם סומכים עליו וכמובן מוכן להיות האיש שדואג לכל הסדר והארגון זה יקל עליכם ויפנה אתכם ליהנות באירוע.

חוגגים אירוע בשטח פתוח ?

השכרת ציוד של ריהוט אלטרנטיבי יעזור לכם להושיב את האורחים ולתת יופי ונוחות .
השכרת ציוד הושבה כולל בתוכו המון נישות – יש חברות המשכירות גם כלים חד פעמיים, כלי הגשה מזכוכית ,מפות ומפיות .
כך לא תצטרכו להתעסק עם קניות של הציוד וסידור השולחנות .

איזה מוצרים משלימים יעזרו לנו ?

אז החלטנו על הקונספט ובחרנו את המקום, את סוג הריהוט והעיצוב, עכשיו צריך לדאוג לאווירה ולסאונד, השכרת ציוד הגברה יהיה הדבר הבא שתצטרכו לדאוג. זוג רמקולים בהספק של 1000 וואט יעשו עבודה נהדרת למסיבה של כ 100-200 אנשים ועם קצת פנסי תאורה צבעוניים במקומות הנכונים של החלל יעצימו את ההרגשה של המסיבה.

ככה תשלבו שולחנות משחק באירוע !

כמעט בכל אירוע ניתן לראות שולחנות משחק לאירועים. רעיון מגניב שמתאים לילדים ומבוגרים כאחד. מחזיר את המבוגרים לימי הילדות ומייצר אוירה חברית ומגבשת. חברות העוסקות בהשכרת ציוד לאירועים מחזיקות לרוב ציוד מסוג זה, וכדאי לברר איתם האם זה יכול להתאים לאירוע והאם יש מספיק שטח למקם את השולחנות .אם מדובר באירוע שהקונספט שלו הוא לא יום הולדת ניתן למקם מס’ שולחנות משחק כגון שולחן כדורגל בכניסה למקום האירוע על מנת שהוא לא יפריע לרוקדים ברחבה ויאפשר לכל האורחים לראות את האטרקציה שהבאתם. ישנם שולחנות משחק אשר לא דורשים חשמל ולכן ניתן למקם אותם בכל מקום בחלל .

כיום יש המון חברות העוסקות בהשכרת ציוד לאירועים, אז לפני שהחלטתם באיזה חברה לבחור ערכו סקר שוק, בדקו מחירים ואת רשימת הציוד שאתם מקבלים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי