כך תארגנו מסיבת אוזניות משפחתית בתקופת הקורונה!

מסיבת אוזניות בתקופת הקורונה

הגעת נגיף הקורונה לארץ, עצרה בבת אחת את עולם המסיבות.
חלק מהחודשים אי אפשר היה להתקהל בכלל, ובחלק היה אפשר להתכנס למסיבה מצומצמת של 10 אנשים בחדר סגור, ו-20 אנשים בחדר פתוח.
אז איך בכלל מארגנים מסיבה בתנאים כאלה? זה אפשרי?

אחת מהדרכים לחגוג, היא במסגרת המשפחתית. אולם איך אפשר לארגן מסיבה שקטה בתוך בניין מגורים? לשם כך, כדאי לשכור ציוד עבור מסיבת אוזניות 🙂

מהי מסיבת אוזניות?

מסיבת אוזניות היא מסיבה שקטה בה המוזיקה לא מושמעת בקולי קולות בתוך החדר, אלא מושמעת ישר לתוך האוזניות שלובש כל אחד מהמשתתפים. האוזניות הן אלחוטיות, והמוזיקה מועברת אליהן דרך משדר אלחוטי מיוחד למסיבת אוזניות.

קצת על ההיסטוריה של מסיבת אוזניות: הרעיון של מסיבה זו, חדש יחסית בארץ. אולם כבר בשנת 1969, התחילו לקיים מסיבות אלו בחו”ל. למעשה, במסיבת האוזניות הראשונה חיברו אוזניות למפצל, שחובר אל פטיפון. אולם, עד שנות ה90, רעיון זה היה בשימוש מועט מאוד. בשנת 2000, החלו לבצע “מסיבת אוזניות” בחופי גואה שבהודו, על מנת להתאים את המסיבות לדרישות הממשלה לקיים מסיבות שקטות.

מעניין לא?

איך הטכנולוגיה הזאת פועלת כיום?

כיום רוב המשדרים של אוזניות אלחוטיות פועלות באותה טכנולוגיה בדומה למיקרופונים אלחוטיים ומאפשרים חיבור למספר רב מאד של אוזניות במקביל.

כל שנותר לכם על מנת להוציא את המסיבה אל הפועל היא לחבר את המשדר של האוזניות האלחוטיות לחשמל, באמצעות כבל אוקס שמגיע עם המשדר ניתן לחבר כל נגן כמעט אליו. ברגע שתדליקו את האוזנייה שלכם היא תסתנכרן באופן אוטומטי עם המשדר ואז תשמעו בה את המוזיקה.

כמובן שלכל אוזנייה יש שליטה מלאה על הווליום שלה.

איזה צבע תבחרו עבור האוזניות?

אם אתם רוצים להרגיש צבע וגיוון במסיבה, תוכלו להזמין אוזניות בצבעים שונים. כאשר אתם עושים מסיבה משפחתית- מדוע שלא תגוונו, ותזמינו לכל אחד מבני המשפחה אוזניות בצבע שונה? אפשר לבחור דווקא בצבעים זוהרים ורועשים.

כמה עולה לארגן מסיבת אוזניות?

מבחינה תקציבית- מסיבת אוזניות זולה יותר ממסיבה רגילה. לא צריך לשלם על ציוד יקר של הגברה. כמובן, צריך לשלם על די גי’ או תקליטן אם תיהיו מעוניינים בכך (לא חובה במסיבת אוזניות), במסיבת אוזניות ביתית, אפשר לחסוך את ההוצאה הזו, ולהציב מחשב נייד עם רצועות של מוזיקה מקפיצה ליד המשדר.

מסיבת אוזניות אל תוך הלילה…

אחד מהיתרונות העצומים של מסיבת אוזניות, הוא שניתן להמשיך את המסיבה עד לשעות הקטנות של הלילה. המוזיקה הרועשת נשמעת רק מתוך האוזניות, ולא בוקעת החוצה אל השכנים. כך שתוכלו לרקוד ולרקוד מבלי לחשוב שבשלב מסוים השכנים יזמינו לכם משטרה על מסיבה מוזיקלית רועשת אחרי 11 בלילה. בתקופת הסגרים על הקורונה כאשר אין לילדים מסגרות לימודים, נוח יותר להורים שהמסיבה תימשך עד מאוחר, וכך הילדים ישנו גם כמה שעות בבוקר, ויהיה להורים יותר שקט 😉

מה דעתכם לערוך ערב קריוקי משפחתי שקט?

אם יש למשפחה שלכם יותר תקציב, תוכלו לשכור ערכת קריוקי, ולערוך ערב קריוקי שקט. את המשדר עליכם לשים ליד המחשב הנייד המשמיע את השירים. המצגת עם הקליפים תוקרן על אחד מהקירות הלבנים של הבית. תוכלו לערוך את ערב הקריוקי לאורך כל הלילה, אך השכנים לא ישמעו שום רעש.

מארגנים מסיבת אוזניות של 10 חברה? לא לשכוח לשמור על 2 מטר מרחק!

אז אם בכל זאת החלטתם להתארגן 10 חברה בתוך מבנה סגור ולערוך מסיבת אוזניות, או להתאסף 10 חברה בחלל פתוח ולערוך מסיבת אוזניות מקפיצה, על תשכחו לשמור על 2 מטר. הרי תקנות הקורונה נועדו לשמור על בריאותינו. וכמובן, לא לשכוח לשים מסיכות!

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי