כך תבחרו גנרטור לאירוע בצורה חכמה

כך תבחרו גנרטור לאירוע בצורה חכמה

מתכננים אירוע במקום בו אין חשמל והחלטתם להזמין את החברה למסיבת ריקודים עם אורות צבעוניים , אתם חייבים גנרטור לאירוע שיספיק עבורכם את החשמל הדרוש לכל הציוד!

לפני שתחליטו איזה גנרטור אתם צריכים כדי שתדעו שיש סוגי גנרטור שונים אותם ניתן לשכור. יש גנרטורים קטנים יש גדולים כאלה שעומדים על בנזין וכאלה על סולר וכמובן יש גנרטורים מושתקים שבמהלך האירוע לא תשמעו אותם. לכל גנרטור יש הספק וואט משלו ולפי הציוד הדרוש לאירוע תדעו איזה גנרטור אתם צריכים.

המאמר הבא יספק לכם מידע חיוני, קצר ויעיל על בחירת גנרטור בצורה חכמה לאירוע שלכם או לכל שימוש אחר.

 

אז… מה זה בעצם גנרטור?

הגנרטור בעצם מחליף את שקע החשמל ומאפשר לנו לקיים אירועים בשטחים פתוחים במקומות בהם אין חשמל ולחבר לגנרטור כל מוצר חשמלי שאנו רוצים .

כמובן חשוב לוודא כי הגנרטור מיוצב מתח כדי שלא תהייה קפיצת מתח והציוד החשמלי ייהרס, דבר זה נכון כשאר אנו רוצים לחבר לגנרטור ציוד חשמלי רגיש כגון מוצרים חשמליים הנושאים רכבים אלקטרונים רגישים כמו מחשבים, ציוד הגברה, תאורה חכמה ועוד.

כמובן שהגנרטור משמש לעוד צרכים שונים כמו גיבוי במקומות עבודה ועוד אך זה פחות ענייננו במאמר זה.

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים גנרטור לאירוע?

לפני שתבצעו השכרת גנרטור מחברת השכרה חשוב שתדעו כמה דברים חשובים לפני:

ראשית ערכו סקר שוק באינטרנט ובדקו המלצות על החברות השונות, ההשכרה צריכה להיות בהתאם לתקציב שלכם. חברה בעלת ניסיון בתחום תדע להתאים עבורכם את הגנרטור המתאים לפי הפרטים שתמסרו להם במהלך השיחה הראשונית. הציוד צריך להיות תקין מכיוון שמדובר במכשיר שמוציא זרם חשמל. במהלך האירוע חשוב שלא יהיו תקלות ושכל הכבלים המחברים את הציוד יהיו תקינים ולא קרועים.

השאלות שבוודאי תדרשו לענות עליהם כדי להתאים עבורכם את הגנרטור המתאים ביותר הם –

היכן מתקיים האירוע? מהם תנאי השטח שבהם מתקיים האירוע? איזה ציוד אתם מעוניינים לחבר לגנרטור? לאחר שתענו על כל השאלות חברת ההשכרה תדע להתאים לכם את הגנרטור המתאים לפי הספק צריכת החשמל לציוד.

השאלה העיקרית צריכה להיות בעצם מה אתם מחברים לגנרטור, לאחר מכן נבחן מהי צריכת החשמל של כל מכשיר שאתם מחברים לגנרטור וכתוצאה מכך נדע מהו ההספק של הגנרטור שאתם צריכים לאירוע שלכם.

 

איך תבחרו נכון גנרטור?

את הגנרטור יש להתאים לפי סוג האירוע שלכם, למשל באירועים כמו חתונות או אירועי חברה המתקיימים בשטח פתוח בדר”כ נהוג לקחת גנרטורים מושתקים שלא שומעים אותם במהלך האירוע ולא מפריעים לאורחים.

באירועים כמו מסיבות טבע או ערבי קריוקי ניתן לקחת גנרטור רגיל לא מושתק הפועל על בנזין או סולר. בדרך כלל באירועים בהם מערכת ההגברה פועלת בצורה חזקה לא שומעים את הגנרטורים. כאשר תשכרו את הציוד מחברת ההשכרה תצטרכו לדאוג כי הגנרטור מתודלק ולמלא דלק בהתאם לפי שעות האירוע וסוג הדלק שיש למלא בו.

בדרך כלל בהשכרת גנרטור הוא יגיע לכם ללא דלק ויהיה עליכם למלא דלק בהתאם לשעות ההפעלה שתיהיו מעוניינים בו, ברוב הגנרטור הקטנים לאירועים הצריכה הממוצעת היא כ-1 ליטר דלק ל-כשעה של הפעלה.

ישנם גנרטורים בהספקים שונים, אם יצא לכם קצת לבדוק על השכרת גנרטור בטח ראיתם שיש לא מעט סוגי גנרטורים והם מקוטלגים לפי וואט, כל גנרטור במחיר אחר, ככל שהספק הגנרטור הוא גדול יותר כך גם המחיר הוא יקר יותר.

על מנת לחשב איזה גנרטור יספיק לכם מבחינת ההספק תצטרכו לדעת כמה וואט צורך כל מכשיר חשמלי שאתם מחברים אליו, כך לדגומה שאם יש לכם רמקול בעוצמה של 500 וואט + פרוז’קטורים עוצמתיים בעוצמה של 700 וואט, כנראה שתצטרכו גנרטור העולה על 1200 וואט (500W+700W=1200W). תמיד מומלץ לבחור בגנרטור העולה על 200-300 וואט על מנת להשאיר מרווח ביטחון ולא לעמוד הקצה מבחינת הספק הגנרטור.

האם כדי לשכור או לקנות גנרטור לאירוע?

אם מדובר באירוע חד פעמי או מספר אירועים מועט מומלץ לשכור גנרטור ולא לקנות מהסיבה שהשכרת הגנרטור זולה יותר ומאפשרת לכם לחסכון כספי רב וגם, כמובן, חוסכת לכם מקום אחסנה. בנוסף רוב החברות המתמחות בתחום השכרת הציוד מחזיקות עוד ציוד נוסף אותו תוכלו לשכור לאירוע שלכם ובכך לחסוך גם בעלויות ולהשכיר את החבילה המתאימה ביותר עבורכם.

אולם, אם יש לכם שימוש קבוע בגנרטורים מומלץ מאד לקנות לכם גנרטור כי בסופו של דבר אל לכם לשכוח שמחירי ההשכרה שאתם משלמים בסופו של דבר יעלו על מחיר הקנייה.

יחד עם זאת יש לזכור שבמקרה של קנייה של גנרטור תצטרכו לדאוג לתחזוקתו השוטפת ממש כמו שצריך לתחזק רכב, וזה לעיתים יכול להוות כאב ראש כשלעצמו לא קטן ולכן יש לשקול זאת ברצינות האם באמת זה יחסוך לכם הן מבחינה כלכלית והן מבחינת השקט הנפשי שלכם.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי