כך תוכלו לדעת מהו המקרן המתאים לכם ביותר

כך תוכלו לדעת מהו המקרן המתאים לכם ביותר

אם אתם מתכננים הרצאה ומעוניינים להקרין מצגת, הכנתם תמונות ילדות של הילד לבר מצווה או שהחלטתם לפנק את האישה בחופה בתמונות מהתקופה שהכרתם, כל מה שאתם צריכים זה מקרן שדרכו תוכלו להקרין על מסך לבן את המצגת שהכנתם. אז איך תוכלו לדעת איזה מקרן אתם צריכים עבור האירוע שלכם ומה חשוב לבדוק לפני השכרת הציוד לאירועים. הכנו עבורכם מספר דברים חשובים שאסור לכם לפספס!

למי מיועד השכרת מקרן?

השכרת המקרן מיועד לכל מי שמעוניין להקרין מצגת תמונות או להעביר חומר עסקי או כל חומר אחר. את המקרנים תוכלו לראות באירועים עסקיים אירועי תרבות וגם במסיבות קריוקי.

את המקרן מחברים למחשב דרך כבל הנקרא HDMI ודרכו מועברת התמונה ישירות למסך הלבן , ניתן להקרין גם על קיר לבן או על סדין. אך האפשרות המומלצת והנכונה ביותר היא להקרין על מסך לבן שמגיע בגדלים שונים ואותו מתאימים לכמות האנשים וגודל החדר בו תוקרן המצגת.

איך מתבצע תהליך השכרת המקרן?

ראשית יש לבחור חברה המתמחה בהשכרת מקרנים, האיש הטכני ישאל אתכם מספר שאלות כדי לדעת איזה סוג מקרן להתאים לכם. וודאו כי אתם יודעים בדיוק את כמות האנשים הצפויים לצפות במצגת והיכן מתבצעת ההקרנה. במידה ותצטרכו התקנה של הציוד תוכלו לבקש שיגיע מתקין ויבדוק במקום את הציוד כמובן בעלות נוספת. במידה ולא תרצו התקנה תוכלו להגיע למחסני החברה לאסוף את הציוד, בעת האיסוף יעברו איתכם על הציוד ויבדקו שהכול עובד בצורה תקינה ושאם הבנת כיצד מתפעלים את הציוד . במידה ויש לכם מחשב עליו נמצאת המצגת תוכלו להביא אותו אתכם וכך לעשות בדיקה שהכל תקין לפני שאתם שוכרים את המקרן.

איך תדעו איזה סוג מקרן אתם צריכים לאירוע?

קיימים סוגים שונים של מקרנים ולכל אחד מהם רזולוציה שונה, איך תדעו מה הכי נכון עבורכם, ומה חשוב לבדוק.

לפניכם מושגים שונים שסביר להניח שתקלו בהם כשתרצו לבחור בשירות של השכרת מקרנים:

ANSI- מדיד לעוצמת הארה של מנורת המקרן, ככל שהעוצמה גבוה יותר כך המקרן והתמונה איכותיים יותר והבהירות תיהיה גבוה יותר, כך שאם אתם רוצים להקרין במקום שבו יהיה אור תצטרכו מקרן בעל עוצמת אנסי לומנס גבוה יותר.

רזולוציה- ככל שהרזולוציה של המקרן גבוה יותר כך איכות הצפייה גבוה.

HDMI- זהו כבל שמתחבר מהמחשב למקרן, כך תוכלו ליהנות מאיכות צפייה HD ולשפר את חווית הצפייה, כיום הכבל הנפוץ ביותר לשימוש במקרנים הוא כבל ה-HDMI.

חיי המקרן- ככל שמשתמשים במקרן יותר כך מנורת המקרן נחלשת, כשאתם ניגשים לבחור מקרן להשכרה רצוי לוודא כי נורת המקרן לא התעייפה יותר מידי ותוכל לספק לכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

האם קיימת חבילות הקרנה להשכרה?

לא מעט חברות משכירות מעבר למקרן חבילות הקרנה מוכנות מראש הכוללות את כל הציוד הדרוש עבור ההקרנה .  ישנם חבילות הכוללות מקרן סטנד למקרן מסך הקרנה וכל הכבלים הדרושים. וישנם גם חבילות גדולות יותר הכוללות – מקרן סטנד למקרן מסך הקרנה רמקול מיקרופון וכל הכבלים הרלוונטיים. חבילה זו מיועד למי שבדרך כלל מקרין בחלל גדול בו יש לא מעט אנשים ומעוניין שישעו אותו . בנוסף חבילות אלו מתאימות גם למי שעורך מסיבת קריוקי כך דרך המיקרופון ניתן לשיר ודרך המסך ניתן לראות את המילים של השיר.

השכרת מערכת הגברה כחלק מפתרון הקרנה לאירוע הוא חשוב מאד היות והמקרן לא יודע להוציא לנו סאונד וגם אם יהיה אופציית שמע במקרן, בדרך כלל וברוב הכמעט מוחלט של המקרים הרמקול שמצויד עם המקרן אינו יספיק לכמות האנשים שירצו לראות את ההקרנה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי