כללים חשובים בהפקת ובהשכרת ציוד לאירועים

בכדי לקיים אירוע מוצלח ומהנה, ממולץ להתארגן על הכל מראש ולהיות מסודרים. בהפקת אירוע יש להכין הכל מראש – השכרת ציוד לאירועים, רשימת מוזמנים, כיבוד מסויים ושתייה חריפה במקרה הצורך.במאמר זה נתמקד בהשכרת ציוד לאירוע קטן אירוע הדבר הכי חשוב הוא ההגברה, לכן מפיק המסיבה צריך לבחור את הציוד שהכי יתאים לו למסיבה (כמות הרמקולים התאורה האביזרים וכו…). כשהמפיק ניגש לאפיין את המסיבה הוא בודק את הקהל שמגיע למסיבה ועל פי זה הוא בוחר את הקונספט של המסיבה (פול מון, זוהרים, יומולדת, גיוס לצבא וכו…) אחרי שהמפיק בוחר את הקונספט של המסיבה הוא פועל על פיו בקניית המוצרים למסיבה ואביזרים למסיבה בזול, ועיצוב המקום עם קישוטים למיניהם. אחר כך מתחיל המפיק להתעסק בדבר המרכזי שהוא השכרת הציוד למסיבה. על המפיק להשיג מספר משוער של האנשים אשר מגיעים! לאירוע ועל פי כך להתחיל בבניית חבילת הציוד שלו לאירוע.

אופי האירוע

כאשר אדם רוצה לעשות מסיבה הוא רוצה שזאת תהיה המסיבה הכי טובה שיש שכולם יזכרו, ולכן עליו להשקיע בכדי שזה יקרה. לכל אירוע שמתקיים יש את הסגנון שלו, שזה מהדברים החשובים שצריכים להיות במסיבה. אופי המסיבה צריך להיות מיוחד ומקורי בכדי ששהמוזמנים יהנו מהמסיבה וממשהו חדש שהם לא ציפו לו, לכן בהפקת אירוע חייבים למצוא את הקונספט הכי מיוחד שיכול להיות וכמבן יש לזכור שהקונספט חייב להיות קשור למוזמנים בכדי שהם יתקשרו אליו ויאהבו אותו.         לדוגמא קונספט של מסיבת full moon, שהקטע באופי זה שמסיבה ימוקמו פנסי אולטרה ויחולקו צבעי פול מון, שפתוני פול מון ולק פול מון- כל אחד ממוצרים אלה זוהר בתאורת אולטרה ויוצר אווירה מיוחדת וכיפית מאוד למסיבה. בנוסף לצבעי הפול מון אפשר גם להביא אביזרים נוספים ומיוחדים כמו שרשראות הוואי, משקפיים פפיון כובעים ועניבות אשר זוהרים במסיבות פול מון על ידי תאורת האולטרה.

כללים בהפקת מסיבה

בהפקת מסיבה כל צעד שהמפיק עושה משפיע על הכל, לטובה או לרעה, לכן על המפיק לבצע את אירגון המסיבה בדרך הכי טובה שיש ובלי מעשים מיותרים.על המפיק להיות מסודר- להכין רשימה של כל המוצרים שהוא צריך, להיות מודע לתקציב העומד לרשותו, לחפש את המוצרים הזולים ביותר שהוא יכול למצוא ולחשוב על כל דבר פעמיים.שאדם מפיק אירוע לרוב יש לו נטייה לבזבז כסף רב על מוצרים שטותיים אשר הוא חושב שיגמרו למסיבה להיות מוצלחת יותר. על המפיק לקנות את המוצרים על פי אופי המסיבה והמוזמנים אליה ולא על פי דעתו. לתפקידו של האיש אשר אחראי על הפקת המסיבה יש משקל רב אשר יקבע האירוע יהיה מוצלח או כישלון. אירועים רבים נכשלו עקב טעויות ושגיעות של מארגני המסיבה בגלל חוסר ידע בהפקת מסיבות. לסיכום על מנת שהמסיבה תצליח חלק ניכר  תלוי באופן, באופי והשכרת ציוד למסיבה ממקום איכותי.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי