כל מה שחובה לדעת לפני ששוכרים פטריות חימום

כל מה שחובה לדעת לפני ששוכרים פטריות חימום

כיום קיימים לא מעט פתרונות חימום לאירועים המתקיימים בשטח פתוח או חצי פתוח.

ישנם פטריות חימום על גז או על חשמל ותנורי אינפרא אדום .

אם אתם חוגגים אירוע בימי החורף הקרים אתם בוודאי תצטרכו השכרת פטריות חימום שידאגו לחמם את האורחים ולהשאיר אותם איתכם עד סוף האירוע.

 

מהי פטריית חימום להשכרה?

פטריית חימום להשכרה היא גוף הדומה בצורתה לפטרייה העשויה נירוסטה. בראש הפטרייה ישנה להבה שניתן לכוון את עוצמת הלהבות שלה ע”י ווסט הקובע את עוצמת החום אותו תרצו להפיק מהפטרייה. מעל הפטרייה ישנו כיסוי העשוי מתכת ודרכו יוצאת הלהבה. החום מורגש ליושבים תחת הפטרייה או נמצאים סביבה. פטריית החימום החשמלית כמעט ולא צורכת חשמל, ולכן מומלצת יותר. כל מה שצריך הוא חיבור לחשמל. במידה ובמקום אין חשמל ניתן להשתמש באופציה של השכרת גנרטור. הפטרייה ניידת וניתן להזיזה ממקום למקום, באירוע בו יש מס’ רב של משתתפים ניתן לשים מס’ פטריות חימום בעיקר באזורים אותם תרצו לחמם.

מהי פטריית חימום על גז?

דומה בצורתה לפטריית החימום החשמלית, אך בשונה ממנה בפטריית החימום על גז יש צורך בבלון גז, ללא הבלון לא ניתן להשתמש בפטרייה. לפני השכרת פטריית החימום יש לוודא שהמקום ממנו אתם משכירים מבצע לפחות אחת לשנה ביקורת גז לפטריות. לאחר השימוש בפטרייה חובה לסגור את בלון הגז כדי למנוע דליפה. בפטריות אלו מומלץ להשתמש בדר”כ במקומות פתוחים ולא סגורים. ניתן לראות את הפטריות באירועים כגון- חתונות המתקיימות בחוץ, בבתי קפה ובמסעדות.

את גודל בלון הגז יש להתאים לפי הזמן אותו אתם עורכים את האירוע, ככל שהאירוע ארוך יותר כך יש צורך בבלון גז גדול יותר או בבלון גז אקסטרה נוסף. זאת כדי לוודא שהגז לא נגמר במהלך האירוע.
ככלל יש לזכור שבלון גז אחד של 12 ק”ג מספיק לבערך 6-8 שעות, תלוי בעוצמת הלהבה שאותה תבחרו ע”י הווסט.

על מנת לדעת יותר על למה בעצם אתם צריכים פטריות חימום על גז ניתן לקרוא את המאמר הבא ולהרחיב את הידע בתחום.

מה חשוב לוודא לפני שמבצעים השכרת פטריות חימום?

לאחר שבדקתם במס’ חברות שונות וערכתם סקר מחירים, יש לוודא עם אותה חברה ממנה אתם משכירים את הפטריות שהציוד מגיע תקין ללא שברים. הציוד חייב להגיע תקין מכיוון שמדובר בציוד חשמלי ובמיוחד כאשר מחברים אליו בלון גז. כמובן אם אתם צריכים הובלה והתקנה למקום האירוע יש לברר גם את מחירי ההובלה שמשתנים בין חברה לחברה בהתאם למיקום הובלת הציוד לשטח. ניתן לבקש גם התקנה של הציוד , בזמן האירוע לא כדאי שתתעסקו גם עם התקנה של ציוד.

איך תדעו כמה פטריות חימום להשכרה אתם צריכים לאירוע?

אם החלטתם היכן אתם הולכים לקיים את האירוע ובדקתם את כמות המוזמנים הצפויים להגיע, עכשיו זה הזמן לבדוק מהי כמות הציוד הנדרשת.

התייעצו עם החברה ממנה אתם משכירים את הציוד ושתפו אותם בכל הנתונים. הסבירו להם בצורה מדויקת מהם האזורים אותם תרצו לחמם והיכן בדיוק יושבים האורחים. הם ידעו להתאים עבורכם את כמות הפטריות חימום הנדרשות. הפטריות חימום נידות ובמהלך האירוע אם תרצו לחמם שטח אחר תוכלו להזיז אותן ממקום למקום.

לדוגמה אם אתם צריכים לחמם שטח של כ-40 מטר לערך, סביר להניח שתצטרכו חבילה של 4 פטריות חימום להשכרה וכמובן, ככל שהשטח יגדל כך תצטרכו כמות גדולה יותר.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי