כמה עולה לבצע השכרת ציוד הגברה

אז החלטתם לערוך אירוע קטן בחצר הבית, ואתם צריכים מוזיקה, אחת האפשרויות שלכם תיהיה לבצע השכרת ציוד הגברה. לרוב באירועים ישנם 2 אפשרויות או שהחברה שאליה פניתם תגיע להתקין את הציוד וכך תפתור אתכם מהמעמסה של התפעול הטכני ותוכלו להתמקד בארגון האירוע, או לחילופין וזו האפשרות הזולה יותר תיהיה להגיע ולאסוף בעצמכם את ציוד ההגברה. באיסוף עצמי מתבצע הסבר מקיף כיצד לתפעל את הציוד החל משלב החיבורים ועד השמעת המוזיקה, הציוד קל לתפעול ונכנס בכל רכב פרטי, המטרה של איסוף עצמי היא לחסוך ללקוח את ההובלה ואת ההתקנה (חיסכון של כמה מאות שקלים), הרמקולים להשכרה נכנסים בקלות בבגאז הרכב וכך מספקים פיתרון שינוע פשוט ויעל ללקוח שמחליט לאסוף בעצמו את הציוד. באירוע עצמו הציוד מאוד פשוט לתפעול תחילה מחברים את הרמקול למיקסר ואת הפלאפון או המחשב לכבל שגם מחובר למיקסר שמטרתו בעצם לשלוט על עוצמת המוזיקה, אפשרות נוספת לתפעול עצמי היא לחבר את מקור הסאונד לציוד ההגברה ישירות ובכך לעקוף את החיבורים השונים, להרים ווליום מאחורי הרמקול ובכך לשלוט בעצמו, אפשרות זו תיהיה נוחה יותר כאשר מדובר במוזיקת רקע ללא שימוש של מיקרופון ואמצעים נוספים.

 

מה העלות של ציוד הגברה להשכרה

 

עלות השכרת ציוד ההגברה נמדדת בכמה פרמטרים:

  1. גודל ועוצמה- ככל שתחליטו לקחת יותר ציוד ככה העלות שלכם תיהיה גבוהה יותר, רמקול בהספק של 300 וואט יתומכר לרוב בעלות השכרה של 100 שקלים לעומת רמקול בהספק של 500 וואט אשר יתומכר באזור ה 200 שקלים. הציוד כמובן מגיע עם החיבורים הנלווים כגון סטנד חצובה, כבל חשמל, כבל חיבור מהרמקול למיקסר או למגברים חיצוניים.
  2. ציוד נלווה – האם אנחנו צריכים מיקסר שליטה שמטרתו לנתב ולשלוט בכמה ערוצי סאונד במקביל, מיקרופונים וכד’, שירימו את המחיר בעוד כמה שקלים.
  3. סוג האירוע – האם מדובר בהופעה שבה נצטרך את הסאונד הטוב ביותר ולכן נשלם יותר על כך בגלל שמדובר בציוד הגברה יקר ואיכותי יותר או שמה באירוע קריוקי או אירוע פרטי שבה נוכל להסתפק ברמקולים מוגברים פשוטים יותר. מומלץ לחשב את תקציב האירוע וכמה אנחנו יכולים להוציא עבור ציוד ההגברה באירוע ועדיין לא להוציא יותר מידי כסף. הכל תלוי כמה אנחנו מוכנים להשקיע באירוע שלנו ומה בעצם סוג האירוע בסופו של דבר. לאירועים פשוטים מומלץ לרוב לקחת ציוד הגברה מדגמי פרוטק וחברות נלוות.

 

איזה ציוד הגברה להשכרה מתאים בשבילי ?

 

לרוב האנשים שעורכים אירוע בפעם הראשונה אין ממש מושג מה העלויות ומה מתאים לאירוע שלהם, וברוב המקרים המחשבה שעולה להם זה שהם הולכים להוציא המון כסף, הרי לא כולנו עורכים מסיבה כל שני וחמישי ותיהיו בטוחים שגם אלו שמבצעים השכרת ציוד הגברה באופן קבוע עדיין אין את כל הידע הדרוש כדי לדעת מה הם באמת צריכים. לאירועים ומסיבות של עד 100 איש בשטח סגור מערכת הגברה המורכבת מ 2 רמקולים מוגברים קטנים בהחלט תעשה את העבודה, לאירוע של עד 50 איש רמקול אחד יספיק, ולאירוע של 200 איש ומעלה זוג רמקולים 1000 וואט יעשו את העבודה. אירועים גדולים של מעל 500 איש מומלץ להשתמש בשירות התקנה חיצוני או להשכיר 4 רמקולים ומעלה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי