למה צריך סוכת אבלים ואיך זה יעזור לכם במהלך השבעה?

למה צריך סוכת אבלים ואיך זה יעזור לכם במהלך השבעה?

היכן עדיף לבני המשפחה לשבת שבעה: בתוך הבית או בחוץ?
לפעמים אין הרבה מנחמים, ויותר נוח לשבת בבית בגלל מזג אוויר קר. אולם בימות הקיץ יותר נוח לשבת שבעה דווקא בחוץ.
משפחות רבות מקבלות מנחמים רבים במהלך השבעה. ולפעמים, לא תמיד יש מספיק מקום בתוך הבית.
איך יושבים שבעה מחוץ לבית בצורה נוחה? לשם כך כדאי לשכור סוכת אבלים.
וכדי לנהל את ימי השבעה בצורה טובה, כדאי לשכור ציוד נלווה נוסף. 

מהי סוכת אבלים?

סוכת אבלים, זה אוהל שהוא למעשה חצי פתוח (יכול להיות שיהיה גם סגור לגמרי). באוהל יושבים האבלים במהלך השבעה, ואל האוהל מגיעים ציבור המנחמים כדי לקיים מצוות ניחום אבלים ולתת עידוד לאבלים.

איזה ריהוט וציוד מומלץ להזמין לאוהל אבלים?

כמובן, חשוב להזמין לתוך האוהל כיסאות אבלים. בשביל המנחמים מזמינים כיסאות פשוטים מפלסטיק. חשוב גם שיהיו באוהל שולחנות פשוטים. בחורף צריך להכניס לאוהל גופי חימום, ובקיץ צריך להכניס לאוהל אמצעי קירור כמו מצננים שאותם ניתן גם לשכור.

מערכת הגברה- בניחום אבלים המוני, כדאי לשכור מערכת הגברה שכוללת זוג רמקולים ומיקרופון. פעמים רבות, יהיו אבלים או מנחמים שירצו לדבר ברמקול, ולספר לכל המשתתפים זיכרונות ושבחים על הנפטר. 

תאורה- איך מאירים את סוכת האבלים בשעות הערב והלילה? לפעמים מספיק לתלות שרשראות של נורות. לפעמים, יהיה צורך להפעיל בשעות הלילה פנסי תאורה. 

פלטות לחימום האוכל– מה אוכלים האבלים במהלך השבעה? בדרך כלל מזמינים עבור האבלים אוכל מקייטרינג, או שחברים וידידים מבשלים עבורם. את האוכל המיועד לאבלים, כדאי לחמם על פלטות. כאשר מארגנים את סעודת ההבראה, כדאי לסדר את השולחנות עם הפלטות בתוך האוהל. כך, יוכלו הסועדים למזוג לעצמם את האוכל באופן חופשי, גם פלטות חימום להשכרה ניתן למצוא בדרך כלל אצל החברה המספקת את אוהל האבלים.

מקררים ומקפיאים שוכבים- בימות הקיץ, המנחמים יעדיפו לשתות שתיה קרה, ולאכול פירות קיץ קרים. לא תמיד יש מקום במקרר לשתייה ולאוכל. ולכן, לפעמים יהיה צורך לשכור מקררים שוכבים. יהיה אפשר לאכסן בהם שתייה, וגם קופסאות של פירות וירקות חתוכים. לפעמים בני המשפחה האבלים מזמינים קייטרינג למהלך השבעה. היכן מאכסנים את קופסאות אוכל? כדאי לשכור לשם כך מקפיא שוכב. 

מהו היתרון בהשכרת סוכת אבלים גדולה?

כיצד מסדרים את כיסאות האבלים במהלך השבעה? יש זמנים שבהם כל האבלים יושבים ביחד בשורה או חצי מעגל, וכל המנחמים יושבים אחריהם בשורות שורות של כיסאות פלסטיק. בסוכת אבלים גדולה, אפשר לסדר את הכיסאות אבלים גם בשורה, וגם לסדר פינות מעגלים סביב כיסאות האבלים.

בדרך כלל בשבעה כסאות פלסטיק הן חלק בלתי נפרד מהיום על מנת שיהיה ניתן להושיב את כל משתתפי השבעה והבאים לנחם.

טיפים בהשכרת ציוד למהלך השבעה

  • כדאי תמיד לשכור לפחות 2 כיסאות נמוכים לכל אבל.
  • חשוב שתמיד תהיה כמות גדולה יותר של כיסאות פלסטיק ממספר המשתתפים. לא כדאי אף פעם להגיע למצב שאין מספיק כיסאות פלסטיק לכל המנחמים, מה גם שזהו מוצר מאד זול להשכרה. 
  • תמיד כדאי להזמין את צוות חברת ההשכרה, להקים את סוכת האבלים, ולסדר בתוכה את הכיסאות והשולחנות.
  • תמיד כדאי לשכור שולחנות לסוכת האבלים. צריך לסדר עליהם כיבוד, שתיה חמה, ועוד. גם אם החלטתם לשכור סוכת אבלים קטנה, תמיד אפשר לסדר את שולחנות האבלים בחוץ. 

חברת השכרת הציוד אתכם ברגעים הקשים

אנו מודעים לכך שלא בדיוק ביכולת עכשיו לדאוג לבנות את סוכת האבלים, ולארגן בו את כל הריהוט והציוד הנדרש. אל דאגה! בשביל זה אנחנו כאן. צוות סאונדשיין ידאג לכם במהלך השבעה.
אנו נקים לכם את סוכת האבלים, ונארגן בו את כל השולחנות והכיסאות. נדאג להציב בו גופי חימום או קירור
.

לפרטים נוספים חייגו עכשיו > 072-213-67-58.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי