לקראת הגשמים של חורף 2022: כך תקיימו אירועים גם בגשם

פתרון בעיית הגשם באירועים על ידי השכרת אוהלים

כיף להשתתף בימות האביב או בימים פחות חמים בקיץ באירועים המתקיימים בחוץ. אולם איך מקיימים אירוע בשטח פתוח בימות הגשם? אל דאגה!
אין חובה להוציא כסף רב בימות החורף על השכרת אולם! אפשר בהחלט לארגן אירוע בשטח פתוח- אך לשכור אוהל.
באמצעות השכרת גנרטורים, אפשר לחמם את האוהלים באמצעות השכרת פטריות חימום, או תנורי אינפרא אדום.
יש בחוץ רוחות חזקות? אל דאגה! שלד הברזל של האוהל הנו חזק ועמיד, ולא יתפרק גם ברוחות חזקות. 

מדוע אוהלים להשכרה לאירועים בטוחים מפני הגשם?

שנותיה הראשונות של מדינת ישראל מתאפיינות במעברות בהן גרו עולים חדשים בתוך אוהלים.
בחורף הם התרטבו בכל פעם שירד גשם. כאשר אתם רוצים לארגן אירוע בשטח פתוח בימות הגשמים- כיצד תוכלו להיות בטוחים שהאורחים בתוך האוהל לא יתרטבו מהגשם? אז התשובה היא שהאירועים לאוהלים של היום, שונים מהאוהלים של פעם.
אוהל לאירוע עשוי מיריעות PVC שמוגנות מפני חדירת מים. דלתות האוהל יכולות להיסגר בצורה אטומה באמצעות רוכסן. למעשה, אוהלי PVC להשכרה, בטוחים גם יום של שלג, משום שהיריעות חזקות מאוד. 

איזה גודל של אוהל מומלץ לשכור לאירוע ביום גשום?

בדרך כלל, חישוב גודל האוהל אותו שוכרים לאירוע נעשה לפי כמות האנשים.
אולם ביום גשום צריך לשכור אוהל גדול, כדי שהגנרטור ומערכת ההגברה והתאורה ייכנסו לתוך האוהל. חשוב שגם בימים גשומים וקרים לא יהיה צפוף לאורחים בתוך האוהל. חשוב שתהיה להם תחושה נעימה.

האורחים בתוך האוהל רואים ושומעים את הגשם

סביר להניח שייצא לכם להיות בגני אירועים גם בחורף. וודאי אתם זוכרים את נקישות הגשם על גג האוהל. התאורה שבחוץ מאפשרת לאורחים באוהל להסתכל על הגשם היורד דרך החלונות השקופים.
למעשה, האורחים באירוע יכולים להרגיש בתוך האוהל בזמן הגשם כמו בתיבת נוח. מסביב יכולים לרדת גשמים חזקים, יכולה להיות סופת ברקים ורעמים, אך הם נשארים יבשים. כמובן, שקול הגשם היורד נשמע פחות בתוך האוהל כאשר התזמורת מנגנת, או התקליטן שם מוזיקה. 

אולי בחוץ קר וגשום, אך בתוך האוהל חם, שמח ומעוצב יפה. אפשר לשכור ולהציב בתוך האוהל שולחנות וכיסאות מעוצבים יפה מאלומיניום. על השולחנות פורסים מפות בד לבנות שגם אותן ניתן לשכור, ועל הכיסאות שמים כיסוי בד לבנים. אפשר בהחלט לשכור צלחות רגילות וסכו”ם מברזל. וכך, האוהל ייתן ממש תחושה של אולם אירועים. וכמובן, אפשר ומומלץ לעטר את האוהל בסידורי פרחים או בלונים. 

איך ציוד החשמל באוהל לא נהרס בגשם?

פעם, אי אפשר היה לשים מכשיר חשמלי באוהל ביום גשום. מנגנון החשמל היה נרטב. האוהלים המודרניים לאירועים עשויים מיריעות מיוחדות שלא נרטבות בגשם. ולכן הגנרטור, חוטי החשמל וכל הציוד החשמלי אינם נרטבים בגשם. התאורה תדלק לאורך כל האירוע מבלי להיכבות מהגשם. כך גם מערכת ההגברה תמשיך להישמע מצוין, וגופי החימום יחממו כראוי.

מי מקים את האוהל לאירוע?

הרכבת אוהל לאירוע אינה מסובכת. בני המשפחה של מארגני האירוע יכולים לבנות את האהל לבד גם ביום גשם. אבל אפשר לחסוך זמן בתשלום מועט, ולבקש מצוות חברת ההשכרה של הציוד שירכיב עבורכם את האוהל.
גם ביום גשום וסוער אפשר להרכיב לבד אוהל, למרות שמלאכת ההרכבה תהיה מסובכת יותר.
בדרך כלל, מומלץ לשלם לחברת ההשכרה כדי שיציבו ויתפעלו את הגנרטור ומערכת ההגברה במהלך האירוע. חשוב לזכור, שביום גשום כל הציוד צריך להיות בתוך האוהל. ולכן כל החיבורים אל החשמל בימי גשם ייעשו באוהל ולא מחוצה לו.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי