מגבירים ונהנים – מתי מומלץ להיעזר בשירותי השכרת ציוד הגברה

מערכות הגברה למיניהן מאפשרות לנו כמארגני אירועים וכאנשים פרטיים ולערוך אירועים לקהלים גדולים ועדיין לקבל את תשומת הלב המתבקשת על מנת לקיים את המפגש החברתי. לכל מערכת הגברה יש ציוד בסיס איתו היא מגיעה והוא כולל מגברים, רמקולים, מיקרופונים ולעיתים גם מיקרופונים אלחוטיים מתקדמים יותר. כמובן שאפשר להרכיב את מערכות ההגברה בהתאם גודל האירוע והמיקום כמו גם לכמות המשתתפים. בעולם בו כל אירוע הוא כבר ממזמן לא אירוע קטן וצנוע, אפילו חוגי בית פשוטים מחייבים שימוש במערכת הגברה קטנות על מנת לאחד את כל המשתתפים ולאפשר קיום אירוע תקין.

חמישה אירועים בהם אי אפשר לוותר על ציוד ההגברה, ומדוע

מערכות הגברה מסייעות למארגנים של אירועים בסדרי גודל שונים להתמודד עם רעשי הקהל ולהעביר את האירוע בשלום. מלבד חוגי הבית ישנם עוד כמה סוגי אירועים בהם נדרשת נוכחות של מערכת הגברה לטובת המשתתפים:

1. טקסים במוסדות לימודים – טקסי סיום באקדמיה, בתיכון או בבית הספר היסודי הם טקסים מלאים מפה לפה אשר לא יכולים להכיל את כמות הקהל ללא שימוש רמקולים ומגברים.
2. טקסים רשמיים – ימי זיכרון, אירועי ממשלתיים שונים וטקסים צבאיים אשר מחייבים העמדה של תזמורות אמנם לא חייבים במערכות הגברה בשל גודל הקהל. אך על מנת לשמור על ביצועים איכותיים של התזמורת רצוי לשלב מערכות הגברה איכותיות.
3. אירועי חברה – אפילו ערב קריוקי בין חברים לא יכול להתקיים מבלי שלזמרים יש מיקרופון ואת המוזיקה ניתן להעלות על גבי מחשב ולהגביר לגובה הרצוי.
4. מופעים מוזיקליים – במיוחד במופעים מוזיקליים בהם מופיעים כלים רבים, יש לתת מקום מבחינה שמיעתית לכל כלי המופיע על הבמה. הצמדת מיקרופונים זעירים לכלי הנשיפה ולגיטרות היא לא משימה קלה. אתם חייבים לדעת איך להתאים את המיקרופון ואיך לסנן רעשים מן הרקע על מנת לאפשר לכל עלי להישמע במיטבו לאורך כל המופע.
5. אירועי ספורט – אירועי ספורט מלווים על פי רוב במוזיקה רמה ובכריזה אשר נדרשות לעלות על רעשי הרקע של הקהל כמו גם להתנגן זו לצד זו. לכן מדובר במערכות הגברה משוכללות וחזקות מאוד שיכולות להתמודד עם השהיה באוויר הפתוח לאורך שעות.

להשכיר מבלי לחשוש לתקלות בדרך

לכל מטרה שלא תבחרו, את תהליך השכרת מערכת הגברה אתם רוצים לבצע בצורה מסודרת תוך הכירות את הדרישות הבסיסיות שלכם. לכן, טרם הפניה לחברת ההשכרה ערכו בדק בית והכירו את הצרכים של האירוע שלכם. בעת השיחה הראשונית עם חברת ההשכרה אתם תרצו למסור את פרטי האירוע לחברה המשכירה על מנת שהם יוכלו להתאים את הציוד בכמות ובאיכות המתאימה לכם. לעיתים רבות באירועים רבי משתתפים יהיה צורך בכמה סטים של מערכות הגברה על מנת להתמודד כראוי עם רעשי הרקע.

אם אתם חוששים מתקלות ביום האירוע, מומלץ לבדוק האם קיימת אפשרות לקבל סיוע מקצועי או אפילו לשכור את שירותיו של טכנאי מומחה לטפל במערכות ההגברה כך שאתם תוכלו להיות פנויים להתמודד עם שאר האספקטים של ניהול האירוע. כמו כן, קיימות חברות השכרה כמו חברת סאונדשיין אשר ממוקמת במרכזי הערים הגדולות ומאפשרת לכם לקבל את כל הציוד שהזמנתם עם שליח אישי בפריסה ארצית. ביום האירוע תקבלו בשעה הנקובה את השליח לפתח הבית ורק תצטרכו להרכיב את הציוד ולצאת לחגוג. בעולם בו הפקות אירועים הן משימה רצינית, האצלת הסמכויות בתחומים המקצועיים מקלה על המארגנים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי