מה חשוב לדעת לפני שרצים לשכור פטריות חימום ?

מה חשוב לדעת לפני שרצים לשכור פטריות חימום ?

לפני הכול מה היא פטריית חימום ?

פטריות חימום למעשה הן גוף חימום אשר נועדו לחמם אזורים פתוחים שאינם מקורים כדוגמת בתי קפה ומסעדות \ חצר בית \ גג \ וכל מקום עם שטח חיצוני.

היתרון של פטריות החימום הוא ביכולת הניידות שלהם, בתחתית מצויים גלגלים טרוליים שמאפשרים נשיאה של גוף פטריית החימום ממקום למקום ובקלות, כך שלמעשה ניתן בקלות לשנע אותה לכל מקום. ישנם מספר סוגים של פטריות חימום אשר הנפוצות ביותר עובדות על בסיס גז ואינפרה אדום. בעוד שעל בסיס גז יהיה בטיחותי פחות מאשר אינפרה אדום לפני חיבור בלון הגז מתבצעות בדיקת תקינות קבועות לכל בלוני הגז ומנגנון ההצתה הפנימי נבדק בתקנים המחמירים ממש כמו הגז הביתי.

מה ההבדל בין פטריות חימום להשכרה לבין קנייה?

כמו כל דבר שאתם קונים בסופו של דבר צריכה להיות מטרה לרכישה. הסיבה שלשמה אתם מבצעים השכרה או רכישה משתנה בהחלט, אך בהנחה ואין לכם מקום אחסון ההמלצה תמיד תהיה להשכיר את פטריית החימום.

נניח ואתם בעלי מסעדה , אולם אירועים או אפילו בעלים של חברה ויש לכם גג שהעובדים מבלים בו באופן קבוע, יהיה מומלץ לקנות פטריית חימום מאשר להשכיר, ברוב מקומות אלו יש מקום לאחסון ועלות התפעול החודשית אינה תמיד יקרה. עם זאת כיום יותר ויותר בתי עסק בוחרים להשכיר לתקופת החורף את פטריית החימום למשך כמה חודשים ולשלם מחיר משתלם למשך תקופת ההשכרה.

במידה ויש לכם בית קרקע ויש לכם מקום אחסון בהחלט מומלץ לרכוש את המוצר ולהזמין מחברת הגז בלונים באופן קבוע.

בהנחה שאתם עורכים אירוע חד פעמי כמו מסיבה או כנס כל שעליכם לעשות זה לחפש חברה העוסקת בהשכרת פטריות חימום להשכרה יומית ולבצע הזמנה (אם תגללו לתפריט שלנו למעלה תוכלו למצוא מגוון דילים עבור פטריות חימום להשכרה וציוד חימום לחורף)

איך עובדת פטריית חימום ?

תחילה חשוב להבין שמדובר בגוף חימום המדמה פטרייה בעיצובו ובתוכו יושב בלון גז, בלון הגז מחובר למעשה לצינור שמתחבר למצת וכשאנו מבצעים את פעולת ההצתה נדלקות הלהבות בראש הפטרייה (תהליך המדמה במדויק את הגז הביתי).

שטח פיזור החום שהפטרייה מספקת הוא לרוב בין 12-15 מטר מרובע, מדובר למעשה בפיזור חום יציב ומרוכז אך במידה והשטח שלנו גדול פטרייה אחת לא תספיק לכן תמיד יהיה מומלץ למקם כמה פטריות חימום באזורים מרכזיים וכך ליצור שטח חמים ונעים מסביב לאורחים.

היחס המומלץ הוא על כל 50 אורחים למקם בין 2-3 פטריות חימום ברחבי המתחם.

שימוש בהשכרת פטריות חימום באוהלים לאירועים

גם אם אתם מקיימים אירוע בתוך אוהל שאולי השכרתם או שקיים לכם במקום שבו אתם רוצים לקיים את האירוע חשוב לדעת שיכול להתאים גם שם הצבת פטריות חימום אך חשוב להבין שבמקרה של אוהלים לאירועים קטנים יהיה פחות מומלץ מהסיבה שהצבת בפטריית חימום תתפוס הרבה מקום בתוך האוהל ולכן מומלץ יותר לשקול להשתמש בתנורי אינפרא אדום להשכרה שאותם ניתן לתלות מלמעלה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי