מכונת סוכר – דבר פשוט מגניב לכל אירוע!

מכונת שערות סבתא כמה זה מגניב! רק לפי השמות השונים שנתנו למכונה הזאת (מכונת ימבמבם, שערות סבתא, שערות סוכר, צמר גפן מתוק ועוד..) אפשר להבין כמה היא מיוחדת ומוסיפה לכל אירוע.

שערות סבתא זה לא דבר שרק ילדים אוהבים, עמוק בפנים כולנו יודעים כמה אנחנו אוהבים את שערות הסבתא גם שכבר גדלנו 😉

במאמר הבא ננסה לפרט לכם כמה שיותר איך לבחור מכונת סוכר להשכרה בצורה הטובה ביותר, ואפילו איך להשתמש במכונה ולהכין שערות סוכר באופן המושלם ביותר.

השכרת מכונת סוכר זה דבר נפלא אך דורש בדיקה האם המכונה מקצועית ויודעת לייצר סוכר בצורה טובה ולא חובבנית, תתפלאו לשמוע שאם שכרתם מכונה לא מקצועית במיוחד הסוכר יצא לכם פשוט טוב. לא מעט אנשים חושבים שזו הטעות שלהם בהכנה אך ממש לא! לפעמיים הסוכר לא יוצא טוב כי המכונה פשוט לא יודעת לייצר שערות סבתא בצורה נכונה.

אופן ההכנה של שערות הסוכר הוא פשוט לגמרי וניתן להכין אותו מסוכר לבן ורגיל בלבד, מה שאנחנו צריכים לעשות בסך הכל הוא לשים בכוסית של ראש המוכנה סוכר לבן ורגיל עד כמה שאפשר למלא שם, מפעילים את מתג הסיבוב והחום במכונה, מחכים מספר דקות ואז תתחילו לראות את שערות הסוכר יוצאים.

שערות הסוכר נאספים מסביב למקל שעליו אתכם מכינים, את המקל נסובב מסביב לראש המכונה ובמקביל נסובב גם את המקל עצמו, נמשיך כך עד לקבלת מנה יפה.

לאחר מספר פעמים של הכנה תופתעו לגלות שזה עניין קל במיוחד וכל אחד יכול לעשות את זה, ולכן גם לא מעט אנשים מעדיפים לבוא ולאסוף את המכונה באופן עצמאי.

ישנם אנשים רבים שבוחרים לחסוך במקלות הסוכר וקונים שיפודים רגילים שנמכרים בסופר, שימו לב שזה אכן יכול להיות נוח וזול יותר אך הנוחות שבשיפודים שכאלה היא לא טובה.
ברגע שלא לוקחים מקל עץ טוב שמיועד לאיסוף הסוכר מהמכונה יכולים לקרות מצבים רבים בהם שערות הסוכר פשוט יפלו לנו מהמקל, דבר לא נוח וכיפי במיוחד 😉

לקוחות רבים שואלים אותנו איך ניתן לצבוע את שערות הסוכר, זאת אומרת איך ניתן לעשות שערות סבתא בצבע וורוד, כחול, אדום ועוד.. אז האמת שזה פשוט לגמרי.
בסך הכל מה שאנחנו צריכים לקנות זה צבע מאכל אבקתי שאותו נכניס ביחד עם הסוכר הרגיל לראש המכונה, תתפלאו לגלות שכעת יצא לכם שערות סבתא במגוון צבעים וניתן ליצור עם זה דברים מדהימים ויפים.
את צבע המאכל האבקתי ניתן לקנות בחנויות שמוכרות מצרכים לעוגות, מאפים ועוד.. ואפילו ישנם סופרים מסוימים שמוכרים את הצבע מאכל האבקתי.

ולסיכום, שערות סבתא זה דבר מדהים הוא יכול לבוא בצורה מושלמת בימי הולדת, בר/בת מצווה, הפנינג, ירידים ואפילו בחתונות ולכן אנחנו ממליצים לכם בחום לבחור באופציה הזאת של מכונת סוכר להשכרה ולהוסיף טעם ואולי אפילו צבע למסיבה הבאה שלכם, תאמינו לנו שכולם יעופו על זה ובעיקר הילדים!

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי