מסיבת אוזניות טרנד חדש

מסיבת אוזניות טרנד חדש

מסיבת אוזניות הפכה בתקופה האחרונה לקונספט חדש ונחשב כמעט בכל אירוע. מסיבת אוזניות לילדים, בחתונה, באירועי בר/בת מצווה ועוד…
מדובר במסיבה שקטה שבה כל המשתתפים שומעים את המוזיקה דרך האוזנייה בלבד. לכל משתתף יש באוזניה כפתור ווליום ובכך יכול לשלוט על עוצמת המוזיקה אותה הוא רוצה לשמוע. המסיבה הופכת לרועשת בפנים ושקטה מבחוץ.

איך עובדות אוזניות אלחוטיות?

האוזנייה פועלת ע”י סוללות. כדי להפעיל את האוזניות יש צורך במשדר אשר מתחבר לחשמל שתפקידו להעביר את גלי הקול העוברים באוויר לאוזניה, המשדר מספק תדר של כ– 500 מטר מרובע בכמה תדרים. ללא המשדר לא ניתן לשמוע מוזיקה. במידה ועורכים אירוע בחוץ ואין מקור חשמל ניתן להשכיר גנרטור. אם אתם חוגגים מסיבת אוזניות לילדים וכל קבוצה מסוימת אוהבת לשמוע סגנון אחר ניתן לקחת כמה משדרים ודרכם להעביר את השיר לאוזניה לפי אותם קבוצת ילדים שבחרה סגנון מסוים. לכל אוזניה יש כבל הנקרא כבל אוקס המאפשר חיבור ישיר לנייד וכל האוזנייה הופכת לחוטית.  האוזניות מגיעות בשלל צבעים ויוצרות אוירה צבעונית ברחבה. כך שאין צורך ברמקולים עם עוצמת שמע גבוהה, מאפשר לדבר עם האדם שלידך ואין צורך לצעוק.

מה חשוב לבדוק  לפני שעורכים מסיבת אוזניות?

  • כמות – בדקו מהי כמות המשתתפים באירוע, ולפי זה הזמינו את כמות האוזניות המתאימה .
  • עלות – תבדקו מהי העלות של כל אוזניה, במידה ואתם צריכים להשכיר כמות גדולה של אוזניות לרוב חברת ההשכרה מוזילות את המחיר לכל אוזניה.
  • תקינות– בדקו שהאוזניות מגיעות תקינות , ללא שברים ושלכל אוזניה יש בטריות להחלפה.
    את מסיבת האוזניות ניתן לעשות בכל מקום וכל השנה , המסיבה השקטה מאפשרת לכולם לרקוד ליהנות ולהשתולל מבלי להפריע לסביבה ובמיוחד לשכנים. הפעלת האוזניות האלחוטיות להשכרה קלה מאוד לתפעול ולא נדרש ידע קודם בנושא, כמובן שהכול נכנס ברכב פרטי וניתן לחסוך את עלויות המשלוח. בקשו מחברת ההשכרה לתת לכם הסבר קצר לפני שתיקחו את הציוד. בדקו שאתם מקבלים תמיכה טכנית בשטח במקרה של תקלה. אפשרי גם להשכיר שירות מפעיל , אשר מגיע להפעיל את הציוד מקובל בעיקר בימי הולדת לילדים . המפעיל עורך לילדים פעילויות ותחרויות שונות ולעיתים משלב גם קריוקי בזמן המסיבה.
    אם בחרתם לקחת מפעיל בדקו שהוא מגיע עם כל הציוד הנדרש, ערכו שיחה מקדימה ותאום לציפיות לגבי תחום הפעילות במהלך המסיבה.
    שתפו אותו לגבי סגנון המוזיקה הילדים אוהבים במידה וקיים, וגיל המשתתפים. כך המפעיל ידע איזה פעילות אפשרי לקיים .
    ילדים לרוב אוהבים פעילות קלילה ומקפיצה בשילוב מוזיקה טובה.
    והכי חשוב תיהנו ושמרו על השקט !!!

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי