מקרנים לבית משדרגים כל אירוע פרטי

כמו כל משפחה שיש לה בית פרטי, גם אתם רוצים לנצל את השטח הרב שיש לכם בחצר או בסלון, ולהשתמש בו באירועים מיוחדים של המשפחה. כאשר אתם מפיקים אירוע ביתי, אתם מפיקים אירוע הרבה יותר אינטימי ומיוחד. בדיוק מסיבה זו אתם רוצים להשקיע בפרטים הקטנים, ולהוסיף כל מיני שדרוגים מיוחדים שיהפכו את האירוע הזה לבלתי נשכח לכל המשפחה. לקוחות רבים רוצים להוסיף באירועים פרטיים מקרנים ומסכים על מנת לאפשר הצגה של מצגות או סרטונים מיוחדים ואישיים. זו הפתעה קטנה ומרגשת שהיא חלק חובה בכל אירוע שמתרחש כיום בארץ. אין שום סיבה שתצטרכו לקנות מקרן יקר לשימוש חד פעמי, כאשר יש לכם את האופציה להשכיר את המקרן מחברה מקצועית ואמינה.

מתי שווה להשכיר מקרנים לבית הפרטי?

כיום ניתן להשכיר מקרנים ומסכים לאירועים משפחתיים רבים. כחלק ממגוון האירועים הרחב בו יש צור במקרנים, אתם יכולים למצוא:

1. מסיבה ביתית – חגיגת יום הולדת לילדים היא הפקה גדולה מהחיים היום. לא מדובר רק בכמה משחקים בחצר וקצת עוגה, אלא בהפעלות, שירים, ריקודים ולעיתים גם מתקנים. כדי לשדרג את האירוע לילדים, אתם יכולים להשכיר מקרן ולהקרין עליו סרטונים קצרים או אולי שירים וקליפים שהילדים יכולים לצפות בהם לאורך האירוע. זה תוספת קטנה ונחמדה שיכולה להתאים לילדים שלא מתחברים לנושא האירוע.

2. חגיגת בר/בת מצווה – כל הפקת בר מצווה, בייחוד אם מדובר בהפקה ביתית דורשת מההורים להשקיע רבות ולצאת מחוץ לקופסא, בשביל לאפשר לילדים לקבל חגיגה שלא נראתה כמוה. לכן הורים רבים משקיעים ב קליפ בר מצווה ורוצים להקרין אותו ביום האירוע בצורה מקצועית ומכבדת לילד. זו הפתעה מרגשת שתלווה את הילד לכל החיים אבל ביום האירוע חשוב מאוד שהיא תיראה מקצועית ככל האפשר. לכן, מקרן איכותי להשכרה – זאת אופציה מעולה, כי מקרן – הוא מוצר חובה היום בכל בר או בת מצווה.

3. ערכת קריוקי – אירועים חברתיים רבים לא מסתפקים עוד מסיבות ריקודים ורוצים להביא פן מעניין הרבה יותר לטובת כל החוגגים. הטרנד הלוהט של השנים האחרונות מתחיל בערכת קריוקי ומאפשר לכם להפיק ערב קריוקי, ממש בסלון שלכם. הערכה כוללת מסך ומקרן ואתם יכולים להקרין כל שיר שאתם רוצים ולחגוג עד אור הבוקר.

4. ערבי סרט – אם אתם רוצים להשיג איזה שהוא אירוע מיוחד וקצת שונה אפשר להשכיר מקרן ומסך, ולהפיק ערב סרט בבית שלכם. ערב הסרט יהפוך להיות חגיגה אמיתית שתראו את איכות המסך והקרנה. ואתם תוכלו להנות מבלי שיתקע לכם את המסך כל רגע.

5. יום נישואין – כמו בבר מצוות או בבת מצוות גם בימי נישואין עגולים של ההורים אתם רוצים לפרגן לה ולהזכיר להם בסרטון מרגש את כל מה שהם עברו עד לנקודה הזו. את הסרטון אפשר להקרין ברגע השיא במסיבה ולהפתיע לא רק את ההורים אלא גם את הנכדים והנינים ברגעים קטנים מחיים שלמים של כל המשפחה.

לא חייבים לשכור אולם אירועים שלם

כשאתם משכירים מקרן ומסך לבית שלכם אתם בעצם מוותרים על הצורך באולם ובציוד מקצועי יקר ומוגזם. כך אתם יכולים לחסוך כסף על האירוע ולאפשר לכם להשקיע אותו במקומות חיוניים הרבה יותר. כמו למשל הקייטרינג או עיצוב הבית. אירוע מקצועי לא חייב לעלות לכם הרבה כסף ואתם יכולים להזכיר בדיוק את הפריטים שאתם צריכים ליום האירוע בעלויות נוחות לכל כיס. האירוע שלכם יהיה הצלחה מסחררת, והאורחים יזכו לחוות אירוע מקצועי ומהנה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי