מקרנים להשכרה לכל אירוע

מקרנים להשכרה לכל אירוע

יצירת קשב לטווח ארוך בקרב קהלים שונים היא אתגר אשר מאפיין התכנסויות שונות בעולם המודרני. כאשר לקהל יש העדפה ברורה למכשירים הניידים והקשב הממוצע של צופה נמשך כשבע שניות, אתם כדוברי וכאומנים המעלים מופע חייבים לרתק את הקהל באופן קבוע ולהמציא את עצמכם מחדש. כיום מרצים באוניברסיטה, כמו גם מנהלים אומנותיים רבים, מעוניינים להשתמש במקרנים ומסכים על מנת להוסיף לקהל השומעים רובד נוסף אל תוכך הבמה המקובלת ולעניין אותם בצורה שונה ומיוחדת יותר. המסכים והמקרנים מותקנים בקלות בחלל הכיתה או האולם ומאפשרים הצגה של סרטונים, תמונות או מצגות אשר מלוות את כלל האירוע וגורמות לצופים לחלק את הקשר בין הדוברים הראשיים לנעשה על המסך.

איך מקרן להשכרה משפר את ההגשה של כל אירוע?

חלוקת הקשב בעת שימוש במסכים היא בלתי נמנעת. מחד הקהל מגיב לדברי הנואמים על הבמה ומעוניין לעקוב אחרי הנעשה בחלל הבמה ומאידך המקרן מציג לקהל מידע נוסף לעיתים ויזואלית מגרה הרבה יותר מהבמה עצמה. ככל והדובר מצליח להחזיק את הקהל מלא עניין כך אפשר לנהל את ההכנסות לאורך זמן רב יותר. שיטת עבודה מוצלחת זו באה לידי ביטי במחוזות רבים ומגוונים:
1. מוסדות לימודים – באוניברסיטאות כמו גם בבתי הספר ניתן לשלב מקרנים כדי להפוך את הלמידה למאתגרת יותר ולהביא את התלמידים למצב שיא ההצלחה שלהם.
2. עצרות והפגנות – באירועים אלו המסכים מלאים בדרך כלל בתמונות הקהל ובדוברים על הבמה על מנת לשלב את המפגנים ולרתום אותם לטובת המטרה.
3. טקסים – המידע המועבר בטקסים בדרך כלל כולל תמונות וסרטונים כמו גם תמלול של קטעי קריאה רלוונטיים לשומעי הטקס.
4. אירועי תרבות – בעיקר בערבי זמר ניתן לראות מקרנים אשר מציגים את מילות השירים ואת המידע על כותבי השירים השונים.

כמובן שהשימוש במקרנים ובמסכים הוא חרב הרבה יותר. אתם יכולים להשכיר מקרנים לכל מטרה ולשדרג כל אירוע בזכות חומר אותו תציגו במסך. כיום מארגני אירועים רבים מעוניינים להשכיר מקרנים לטובת אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. כך ניתן לשלב בכל טקס או הרצאה גם כבדי שמיעה ולקויי ראיה ולתת להם את התנאים הבסיסיים לקחת חלק בכל אירוע פרונטלי.

השכרת מקרנים – יותר קל ממה שחשבתם

לטובת כל מארגני האירועים השונים, נעשו בשנים האחרונות צעדים משמעותיים אשר מקלים על השכרת ציוד הקרנה ומסכים. כיום ניתן להתאים את גודל המסך כמו גם את המיקום בו ימצא המסך- תלוי או עומד על מתקן מיוחד. מבחינת המקרן קיימים בשוק מקרנים רבים בעלי איכותיות הקרנה שונות. עלויות ההשכרה תלוית באיכות המקרן, בגודל המסך וברק הזמן הרצוי להשכרת הציוד כולו. בבואכם לחנות ענק הסאונד אנו נשמח לשמוע מהן הדרישות שלכם ומה צרכי העבודה שלכם עם ציוד ההקרנה. זהו השלב הראשון ולאחר מכן אנו נציע לכם את מלוא האפשרויות הקיימות במלאי שלנו ובהתאם למגבלות התקציב אותן אתם מציגים בפנינו. בשלב הבא יהיה עליכם להחליט, כמובן שאנו נמצאים בחנות לכל שאלה או תהיה, ורק לאחר מכן ניתן לסגור את הפרטים הקטנים ולקבוע את תאריך השינוע של כל הציוד. צוות חברת ענק הסאונד מציע שירות בפריסה ארצית עם שירותי משלוחים לכל נקודה ברחבי הארץ ל מנת לאפשר לכם לקבל את הסחורה ביום האירוע מבלי להשקיע זמן בשינוע ובהרכבת הציוד. כך אתם יכולים לפתוח את הבוקר בעיסוקים משמעותיים יותר ולהיות בטוחים שהצד הטכני של האירוע בשליטה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי