עיצוב אירועים בעזרת פופים להשכרה

עיצוב אירועים בעזרת פופים להשכרה

חוגגים אירוע בחיק הטבע? הזמנתם חברים לעל האש בחצר ובא לכם לפנק אותם בישיבה נוחה וקצת שונה מהרגיל?

השכרת פופים לאירועים בהחלט יכולה לשדרג לכם את האירוע בכמה רמות. כולם ייהנו גם מישיבה ונוחה וגם מעיצוב צבעוני במיוחד .

את הפופים תוכלו לראות בימי הולדת בגינות ציבוריות , בחצרות של מתנסים כאשר מתקיים אירוע חגגי. וגם בחוף הים באירועים עסקיים של חברות בשילוב מחצלות שולחנות וכיסאות עץ נמוכים שנותנים גם ישיבה נוחה וגם מראה ייחודי .

הפופים מגיעים בשלל צבעים וגדלים שונים, ניתן לשלב מס’ צבעים באירוע או לבחור רק צבע אחד בהתאם לאופי האירוע. לדוגמא במסיבת רווקות בדרך כלל תראו פופים בצבעים ורוד ולבן , בימי הולדת תראו פופים במספר צבעים שונים וכו’.

איך תעצבו את האירוע עם פופים בצורה הנכונה ביותר?

ראשית חשוב  לדעת כמה אורחים מגיעים לאירוע והאם יש לכם פתרונות ישיבה נוספים עבורם. אם מדובר באירוע שכולו צעירים והקונספט שלו הוא אלטרנטיבי תוכלו לשכור מס’ מחצלות עליהם תניחו את השולחנות הספסלים והכיסאות עץ הנמוכים ולידם את הפופים, הפוף מתכוונן בהתאם לתנוחת הישיבה . כך האורחים נהנים גם משכיבה נוחה על הפוף וגם מישיבה נוחה על הכיסאות עץ. הכיסאות והספסלים מגיעים עם מזרונים בשלל צבעים. גם פה תוכלו להחליט האם אתם בוחרים בצבע אחד או משלבים מספר צבעים יחד. כאמור יש משחק גדול עם הצבעים והתאמתם בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

למה כדאי להשכיר פופים לאירועים?

פופים להשכרה זולים יחסית והמחירים שלהם נעים בין 30-50 ₪, קל נוח ופשוט לשכור מחברה לאירועים המתמחה בתחום השכרת ציוד ולא לקחת את הציוד.

עלות הפופים לקניה יקרה יותר מההשכרה ודורשת מקום לאחסון. אם מדובר באירוע חד פעמי עדיף לכם להשכיר את הציוד ולא לקנות .מעבר לכך שהחברה ממנה תשכירו את הציוד תגיע עד מקום האירוע תתקין ותסדר עבורכם את הציוד בדיוק כמו שתרצו , בסיום האירוע גם תגיע לאסוף ואתם לא תצטרכו להתעסק לכל מה שקשור לארגון.

כך תעצבו מסיבת רווקות מושלמת בעזרת פופים –

הרגע הגדול הגיע הכלה מתרגשת ואתן החברות מחכות כבר לחגוג. החלטתן לארגן מסיבת רווקות מושלמת בחוץ הים וכל מה שאתן צריכות זה מקום לשבת מוזיקה וקצת אוכל . ערכו רשימת מוזמנות לאירוע ואשרו הגעה מול כולן .לאחר שאישרו לכן 20 מוזמנות בערך כי יגיעו לחגוג עם הכלה אתן יכולות להתחיל ולתכנן.

אז מה צריך לישיבה מושלמת?

 

שאר המוזמנות יכולות לשבת בנוח על הפופים או על המחצלות . במהלך האירוע תמיד יש תחלופה של המקומות ולכן אין צורך בכמות גדולה של ספסלי לאירוע.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי