פטריות חימום – הפתרון ליום סוער

פטריות חימום - הפתרון ליום סוער

החורף הישראלי כבר כאן, ושוב עולה השאלה: איך אפשר לקבוע אירועים כשכל כך קר? איך אפשר ללבוש שמלה קצרה במזג האוויר הזה? אל תדחו שום אירוע! התחזית שלנו – חורף חם ויבש בזכות חברת סאונשיין. אנחנו כאן כדי לספק לכם את פתרונות החימום הנוחים והיעילים ביותר שיעזרו לכם ולאורחים שלכם להנות מאירוע מהנה וחמים גם בימים הקרים ביותר.

מה זה פטריות חימום?

פטריות החימום הם סוג של תנורי חימום. פטריות החימום פועלות על גז והן מחממות מרחב של כ – 15 מ”ר. אם לדוגמה שטח האירוע שלכם הוא כ – 100 מ”ר, תצטרכו להשכיר 4 פטריות חימום כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

פטריות החימום מכילות בלון גז של 12 ק”ג, והוא יספיק לכם מעל לעשר שעות של הפעלה. כמובן אם האירוע ארוך ואתם תצטרכו זמן יותר ארוך, תוכלו לקבל בלוני גז להפעלה ממושכת מאוד. מה שמיוחד בפטריות החימום הוא שכאשר הן מפוזרות בשטח, אין אורח אחד באירוע שלכם שלא ירגיש את החום שמתפשט ברחבי המקום.

מדוע פטריות החימום מחממות כל כך? האש שנמצאת מבפנים יוצרת חום גבוה, והיא פולטת חום ואוויר חם לאנשים שנמצאים בקרבת המקום. אל דאגה, לאותם האנשים שמעדיפים חום נמוך יותר ולא אוהבים חום מוגזם, תוכלו לסדר את דרגות החימום השונות כך שיתאימו אליכם.

כמה עולה לי להתחמם?

השכרת פטריות חימום היא לא הוצאה יקרה כלל. עלות השכרה של פטריית חימום אחת יחידה נעה בין 240 ל-400 שקלים. באירוע רב משתתפים תצטרכו יותר מפטריית חימום אחת, לכן תוכלו למצוא חבילות השכרה שונות ונוחות לכל כיס. ככל שתשכירו יותר פטריות חימום, כך העלות של פטריית חימום אחת יחידה תהיה זולה יותר. החבילה הקטנה ביותר היא שתיים או שלוש פטריות חימום, וכמובן שתוכלו למצוא חבילות של 15 – 10 פטריות חימום. בנוסף, תוכלו לפנק את האורחים שלכם בכירבוליות נעימות כשירצו לשבת ולנוח ליד השולחן בעלות שקלים בודדים.

נציגי החברה יעזרו לכם לחשב את כמות המשתתפים באירוע שלכם תוך הסתכלות על שטח האירוע ויחד תגיעו למספר האידיאלי של פטריות חימום שיעזרו לכם להתחמם ולהנות אם זה מחתונה מרגשת, ברית, או בת מצווה מפוארת. כמובן שאם מזג האוויר יהיה גשום, תוכלו להיעזר גם בהשכרת אוהלים שישמרו על האורחים שלכם יבשים ויגרמו לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח.

אל תוותרו אל אירוע בחוץ

למרות שמזג האוויר הקר גורם לנו לרצות לשבת מתחת לפוך, אנחנו לא מוותרים על שום אירוע בזכות פטריות החימום המדהימות. הרבה פעמים אירועים שמתקיימים בחוץ הם יותר זולים – לא צריך לשלם על אולם יקר ומיותר, אפשר להזמין יותר אנשים, ובכללי אירועים שמתקיימים תחת כיפת השמיים הם אירועים שנזכרים יותר גם לאורחים וגם לחוגגים עצמם. הבעיה היחידה באירועים בחוץ הוא מזג האוויר שמתחלף ומתקרר. מזל שיש לנו את פטריות החימום והאוהלים החסינים שיעזרו לנו לקיים את האירועים בצורה המיטבית והחמה ביותר.

אל תתביישו להתייעץ

לכל אדם בעולם יש תפקיד: האחת רופאה, השני מורה ולכל אחד יש משהו שהוא טוב בו. המומחים שלנו בהשכרת ציוד לאירועים הם הטובים ביותר במקצועם, והם יעזרו לכם וייעצו לכם כיצד לבנות את האירוע המושלם שישמור אתכם חמימים ויבשים לכל אורכו. כל דילמה שתעלה אצלכם, אפילו הקטנה ביותר – אל תתביישו לפנות ולהתייעץ עם נותני השירות בחברה.

אנשי השירות של החברה תמיד ישמחו לסייע לכם בפתרונות שמתאימים לכם, להנחות אתכם בדרך הנכונה בשימוש בפטריות החימום וכמובן יגיעו לאירוע שלכם יחד עם הציוד אותו בחרתם, ירכיבו אותו ויסבירו לכם איך לתפעל אותו במהלך האירוע. כמובן שבסוף האירוע אנשים השירות יפרקו אותן וייקחו אותן בחזרה – יותר פשוט מזה לא תוכלו למצוא.

את האירועים תוכלו לקיים בגן אירועים או אולם או בחצר הבית או בגינה – פטריות החימום מתאימות שלנו מתאימות לכל מקום, בגלל הפעלתם על ידי הגז ולא חשמל, מה שהופך אותן לנגישות לכל מקום בו תרצו לחגוג את המאורע המשמח שלכם. אנחנו מקווים שעם פתרונות החימום שלנו תוכלו להנות מאירוע חם ונעים שכל האורחים יזכרו לאורך שנים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי