ציוד הגברה לאולמות אירועים – כל מה שרציתם לדעת בנושא

ציוד הגברה לאולמות אירועים

לא אחת, אנו יכולים לראות את החוויה הישראלית הכי קלאסית שהיא – חווית המסיבה הישראלית, כחלק מהותי מהחיים שלנו. בין אם מדובר על שמחות משפחתיות, אירועים בית ספריים ואפילו אירועי חברה ואירועים עסקיים – קשה לרבים מאיתנו תקופה ללא אירוע מיוחד באופק. מבחינת ההפקה הלוגיסטית, עולם האירועים דורש תכנון ברמות דיוק מאוד גבוהות. כל פרט באירוע חייב להיות מתוכן לכדי שלמות, ומפיקי האירועים, הם אלו אשר אחראיים ליצור את האווירה השמחה לאורך כל הדרך.

לעיתים רבות הפקת אירועים היא משימה שאתם צריכים לעמוד בה כאנשים פרטיים, ולכן חשוב שתכירו את אחת המשימות הכי חשובות בדרך לאירוע חתונה או בר מצווה מושלם – ציוד ההגברה. אמנם המחשבה על ציוד הגברה לאירוע נשמעת לרובנו מעט זניחה, אך בפועל, המסיבה כולה תלויה על שימוש בציוד ההגברה הכי חדיש ואיכותי שאתם יכולים למצוא. כדי לאפשר לכם להפיק את האירוע המושלם, עפ המוזיקה המושלמת, שכולם יכולו להנות בו, יצרנו לכם את המדריך המלא להשכרת ציוד הגברה לאולמות אירועים. כל מה שאתם צריכים לדעת על התחום מחכה לכם כאן בפנים, ואתם רק צריכים להתחיל לתכנן את האירוע שלכם.

מתי כדאי לכם להזמין ציוד הגברה מיוחד?

ציוד ההגבה, הוא הבסיס הטכני עליו כל האירוע שלכם מתנהל. קשה מאוד לנהל אירוע עסקי, משפחתי או חברתי, בו יש מספר רב של משתתפים, ללא ציוד הגבה איכותי ומתקדם. בתוך כך, חיוני לזכור כי הפקת אירועים היא משימה מורכבת מאוד אשר דורשת מכם להתנהל בכמה ערוצי תקשורת בה בעת. הזמנת האולם, והשיח עם אנשי המקצוע בתחום המוזיקה והצילום, על פי רוב הם שלבים מקדימים לחיפוש אחר מערכות הגברה וציוד הגברה מתאים לצרכים שלכם. זאת, מפני שאתם חייבים להבין קודם כל מה גודל האולם בו עתיד להיערך האירוע שלכם. במקביל, יש צורך להבין מה הן הדרישות הטכניות של הדיג’יי, מבחינת איכות המוזיקה וסוגי הציוד איתו הוא יכול להשתמש ביום האירוע. הצלמים מצדם, עשויים להתייחס לאספקטים של מראה האולם, וכך להשפיע גם הם על בחירת הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רק לאחר שלב איסוף המידע מאנשי המקצוע, ניתן לגשת לשלב החיפוש אחר מערכת ההגברה המתאימה ביותר לצרכי האולם והאירוע שלכם. בדרך כלל, מפיקי אירועים מקצועיים, פונים לחברות השכרת הציוד בשלב מוקדם יחסית, כדי לאפשר גמישות בהשכרת הציוד. ככל ותשריינו את הציוד הדרוש בשלב מוקדם יותר, כך יהיו לכם מגוון רב יותר של אפשרויות בחירה, כמו גם כמות גדולה יותר של ציוד, דבר הכרחי לאירועים רבי משתתפים. אם אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם להצלחה, תכנון והזמנה מוקדמת של הציוד, היא הדרך הטובה ביותר לפעול, ולא משנה כמה משתתפים יש באירוע שלכם.

אלו אלמנטים באולם צריכים להשפיע על הבחירה שלכם?

תכנון הנראות והאקוסטיקה של אולם האירועים, הוא תכנון חשוב לא פחות, שבמידה רבה קובע את הצלחת האירוע כולו. אם אתם רוצים להפיק את המסיבה של השנה, לצוות החברה שלכם, אתם רוצים לוודא שהאקוסטיקה היא לא פחות ממושלמת, ושיש מקום לרקוד עד אור הבוקר. כדי להצליח לעשות את זה, אתם צריכים קודם כל ליצור מתחם ריקודים ברור בתוך האולם. סידורי השולחנות והכיסאות, מקיפים את הרחבה, לצד הרמקולים והמגבים אשר יוצרים מעטפת של מוזיקה, וכך מאפשרים לרוקדים להנות מהמוזיקה. במקביל מי שלא רוצה לרקוד, יכול לשבת בנינוחות ולהנות ללא רשע קיצוני של המוזיקה.

מיקום ציוד ההגברה הוא קריטי, גם מבחינה לוגיסטית. חשוב למקם את המגברים והרמקולים, באזורים בהם יש פחות תנועה של אנשים באירוע. אם אחד מהאורחים שלכם לא יבחין בקיומו של כבל על הרצפה, כל המטרה הטובה אשר לטובתה יצרתם את האירוע שלכם, עשויה לרדת לטימיון. על כן, חשוב לעגן את הציוד הכבד והמסוכן למקומו, להבטיח שהכבלים יהיו מסומנים בבירור ולצמצם עד כמה שאפשר את הפגיעה באורחים השונים באירוע שלכם. בכדי להצליח להתאים את הציוד לאולם, אתם יכולים להסתייע באנשי מקצוע מיומנים, אשר מכירים את סוג הציוד ויכולים לעזור לכם לסדר את האולם.

מתי כדאי לכם לבצע את ההזמנה לאירוע?

כאמור, התכנון והלוגיסטקיה בכל עולם תכנון האירועים הם דרישות מפתח להצלחת האירוע כולו, ולא משנה איזה סוג אירוע אתם מפיקים. בכל הנוגע לתכנון, דרישת המפתח היא זמן. ככל שיש לכם יותר זמן לתכנן את האירוע שלכם, אתם יכולים לתת את תשומת הלב הראויה גם לפרטים הכי קטנים. על כן, נסו לבצע את הזמנת ציוד ההגבה, מוקדם ככל הניתן. במידה ותרצו לבצע שינויים, להתאים את ציוד ההגברה מחדש ואפילו להזמין ציוד בכמות גדולה יותר, יהיה לכם יתרון משמעותי, אם תבצעו את ההזמנה במעוד מועד. שינויים בהזמנות ציוד הגברה, יכולים להיות בעייתיים, מפני שיש תקופות בהן הביקוש לציוד עולה.

הדוגמה הטובה ביותר, היא תקופת הקיץ בישראל, בה מתחרשים כמעט בכל ערב, עשרות אירועים פרטיים במקביל, לצד אירועי תרבות, מופעים בין לאומיים וארועים אזוריים. לכל אלו דרישות הגברה אשר יכולות להגביל את כמות המוצרים הזמינים.

תפעול הציוד ביום האירוע – משימה שיכולה לגרום להצלחה האירוע

שלב ההכנות תם ונשלם, יום האירוע כבר בפתח, והנה לכם עוד אתגר איתו אתם צריכים להתמודד – תפעול הציוד. ביום האירוע עצמו, התקנת הציוד היא רק השלב הראשון של המשימה. לאורך הערב כולו, יכולות להתרחש תקלות שונות, כמו נפילת חשמל או פגיעה פיזית באחד מהמוצרים. לשם כך, מומלץ מאוד לקבוע עם חברת ההשכרה מראש, על השכרת שירותיהם של אנשי צוות מיומנים לתפעול ציוד ההגברה שלכם. אנשי הצוות, יתנו מענה מיידי לכל תקלה אפשרית בציוד, כך שאתם תוכלו לנהל את האירוע שלכם, בצורה מקצועית וללא חשש מתקלות משביתות.

גם אם למשך כמה דקות לא תצליחו להרים את הרחבה, ברור לכם שאנשי הצוות יהיו שם כדי לתקן את התקלה. זה הוא מצב אופטימלי, אשר דורש מכם השקעה כספית פטועה ביחס לתמורה אותה אתם מקבלים לאורך כל האירוע. מה גם שהשקעתם כל כך הרבה משאבים בהפקת האירוע, וזו היא עוד השקעה אחת מיני רבות. עם סיום המסיבה, הטכנאים יפרקו את הציוד ואתם תסיימו את ההתקשרות על הצד הטוב ביותר, עם מינימום בעיות או עיכובים.

מרימים פה מסיבה – ציוד ההגברה הוא הבסיס לכל אירוע

כמעט כל מסיבה ממוצעת בישראל, בין אם פרטית, עסקית או ציבורית, חייבת להשתמש בציוד הגברה כדי להצליח להפוך את האירוע למושלם מכל הבחינות. על מנת ליצור את התהודה המוזיקלית האופטימלית, יש צורך להתייחס לציוד ההגברה בהתאם לסוג האירוע אותו אתם מפיקים. למשל, מסיבת ריקודם עם דיג’יי יכולה להתבסס על ציוד שונה לגמרי ממסיבה בה יש הופעה חיה של להקה. כך או כך, המוצרים המרכזיים אשר יכולים לשמש את מרבית האירועים הם:

1. מיקרופון להגברת הקול – התקשורת עם הקהל, השירה החיה, הנחיית הטקסים ואפילו הוקרת התודה. כל אלו לא יכולים להתרחש באולם גדול ומלא מפה לפה, ללא שימוש במיקרופונים. כיום ישנם מיקרופונים אלחוטיים, חוטיים ואפילו מיקרופונים מיוחדים לכלי נגינה. ניתן לבחור מבין מגוון רחב מאוד של מיקרופונים, את המוצר אשר יספק את התמורה הטובה ביותר לכם.

2. רמקולים – רמקול מוגבר מקצועי, מאפשר לכם ליצור תהודה גבוהה של כל סוג מוזיקה אותה אתם רוצים לנגן. בין אם מוזיקה ממחשב, ובין אם מוזיקה מהופעה חיה, הרמקול מבצע את פעולת הפצת הקולות, ומקל עליכם בניהול האירוע, מתחילתו ועד סופו.

3. מגברים – במיוחד אם אתם עורכים אירוע בו מופיעה להקה, רצוי להשכיר מגברים אשר יכולים לסייע לכם לתרגם את הצלילים לכדי קולות הרמוניים וברורים. מגבר, הוא כלי חיוני במיוחד לגיטרות חשמליות, שם הוא מבצע הסבה של הקולות המתכתיים, לכדי צליל ברור ונעים לאוזן.

כמובן, שיש צורך לבחון לעומק את הצורך בכל פעם מחדש. אתם יכולים, ואפילו צריכים להשקיע מחשבה כדי ליצור את חבילת ציוד ההגברה הנכון ביותר לצרכי האירוע שלכם. שכללו יחדיו את כל הפרמטרים, כולל עלויות וכמות הקהל הצפויה, כדי לקבל את תמונת הצרכים המלאה שלכם. כך תהיו בטוחים שאתם רוכשים את הכמות המתאימה של ציוד, בעלות אשר עומדת בכל דרישות התקציב שלכם. יחד עם זאת, אתם עדיין משמרים רמת הגשה גבוהה מאוד לאירוע שלכם, אשר תיזכר בצורה חיובית אצל כל המעורבים בו.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי